Precis, dock måste han skriva på för hela säsongen. Ifall han väljer Europa. Enligt Ros.Jim Morrison skrev: ↑2025-09-05 12:08:05 Men vad händer med Alexander Holtz? Sa dom i bladet att han tackat nej till Vegas bud? Då finns det ju bara Europa med tanke på att ingen annan kan ge honom ett erbjudande om han inte trejdas.
Jag tror inte att Vegas höjer sitt bud heller.
Silly Season 2025/26
-
Silly Season 2025/26
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2025/26
Läs den här. JJ ang kontrakt jag vet var jag kommer ifrån
https://hockeynews.se/nyheter/sa-blir-j ... nderbetald
https://hockeynews.se/nyheter/sa-blir-j ... nderbetald
The DIF ONE
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Som Puljujärvi gjorde 19/20 när han var på en dålig plats i karriären och ej nöjd med Oilers bud.Osten östlund skrev: ↑2025-09-05 12:17:56Precis, dock måste han skriva på för hela säsongen. Ifall han väljer Europa. Enligt Ros.Jim Morrison skrev: ↑2025-09-05 12:08:05 Men vad händer med Alexander Holtz? Sa dom i bladet att han tackat nej till Vegas bud? Då finns det ju bara Europa med tanke på att ingen annan kan ge honom ett erbjudande om han inte trejdas.
Jag tror inte att Vegas höjer sitt bud heller.
Mitt hopp lever tills den dag Holtz kritat på någon annanstans. Kom hem och ta ett omtag! Jag är inte alls självisk, jag tänker bara på ditt bästa Alex
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2025/26
Har inte följt Holtz alls så min fråga är hur bra han är för SHL och DIF? Vilka styrkor/svagheter har han?
Silly Season 2025/26
Jag tyckte om Dick för hans spelskicklighet och spelsinne men ofta är det inte han som jobbar mest hemmåt. Han var som bäst i pp.Manijock skrev: ↑2025-09-05 11:55:15Sinnessjuk skröna att Dick inte jobbar hårt. Iallafall under matcher där vi får vårat på fötterna! Helt otroligt trångsynt. Minns när man stod på Hovet under slutspelet ifjol och hur han var först hem och städade upp efter någon annans miss. Man tänkte, "som Dick-hatarna blundar nu" precis som vanligtklintan85 skrev: ↑2025-09-04 21:25:08Visst men Dick har inte skött det som bra heller efter. Jag tycker att han gnäller lite för mycket i media. Han ska vara glad att han fick chansen en gång till efter ha avslutat karriären flera gånger. Dick är väl inte känd för sitt slit och hårda jobb något som man verkligen behöver nu när man är nykomling i en av SHLs tuffaste säsonger på länge. Inte så konstigt att han inte fick förlängt och något han måste ha sett komma.DIF_Soldier skrev: ↑2025-09-04 19:30:12 Dick säger i AB att Wikegård ringde för att meddela nobben.
Nu fattar jag att det är det effektivaste, onödigt att slösa någons tid osv... Men ändå, fan det vore snyggare att lösa IRL. En fika eller nåt. Visa uppskattning.
Sen är det inte chockerande att han inte får förlängt. Någonstans var vi tvungen att göra plats.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
Om man hoppar av i farten ska man inte heller kunna hoppa på när man ligger i diket.Jim Morrison skrev: ↑2025-09-05 10:01:57 Det verkar ändå ha lite på fötterna att Wiktor Nilsson är aktuell för oss. GP rapporterar också om att vi är intresserade i konkurrens med Björklöven. Tycker inte man ska glömma att han var riktigt bra hos oss när han var skadefri och producerade enormt i fem mot fem.
Kanske vill man ha honom när han är tillgänglig så att ingen konkurrent tar honom? Alternativt låna ut honom till Löven fast vi behåller rättigheterna om han skulle komma tillbaka till nivån hos oss. Jag vet inte.
Det kan ju ha en väldig uppsida att få honom när hans aktie står som lägst för att kunna kassera in billigt i framtiden. Likt Bergfors när det begav sig. Problemet är ju platserna och då måste ju en eller flera lånas ut.
Chansen att spela ska gå till de som var med på resan, inte "nu passar det"-spelare
Säg den glädje som varar