Han hade väl klausul fram till igår med finska klubben?Manijock skrev: ↑2022-04-01 13:02:50 Inget ont som inte har något gott med sig. Sören mfl har spelat sin sista match hos oss troligen. Söderlund svider, men resten ska bli en fröjd att slippa. De åker vidare och tjänar deg, medan vi tar spillrorna.
Hank var på Hovet igår.... Måtte KG hugga honom och börja övertalningsprocessen.
Kvalmatch 3: Djurgårdens IF - Timrå 31/3
Varför skulle Sören ha spelat sin sista match? Hänger inte med riktigt.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
-
Något lag måste åka ur, verkar vara Djurgårdens tur denna gång.
Ville Sören ha bindeln eller blev han ombedd att ta den? Fattade aldrig det, för vem har nånsin sett honom som kaptensmaterial?
Allsvenskan verkar han kunna.
Bara vi blir av med Aaro
Okej. Det var inte min mening att vara dryg mot dig. Ber om ursäkt ifall du kände så iaf.MarcusDaze skrev: ↑2022-04-01 07:15:40Tyvärr så bor jag 4 timmar från hovet och på så vis har jag ej tid eller pengar till att åka så långt allt för ofta.Boeman skrev: ↑2022-03-31 22:20:46Hur skulle du inte kunna hinna?MarcusDaze skrev: ↑2022-03-31 21:09:45Jag själv har aldrig varit på hovet flera gånger på en säsong än första året i Allsvenskan sist. Den här gången hinner jag inte då livet är på en helt annan plats. Nu orkar jag inte med att vara så här insatt och entusiastisk längre. Mer tid till annat.jsson skrev: ↑2022-03-31 21:07:59Det är svårt. Det här slukar upp stora delar av min vardag under försäsongen, att hänga här inne och snacka nyförvärv och rykten.
Sen när väl säsongen är igång är man fastklistrad. Samma sekund som säsongen är över blickar man framåt mot nya förvärv inför hösten.
Men nu känns det inge vidare. Känns väldigt mycket mer hopplöst än när vi åkte ur senast.
Vet inte om jag faktiskt är sugen på att vara sådär inbiten och entusiastisk över en ny sejour i HA.
Tid har man men DIF kanske inte är någon prioritet.
Jag vet massor med folk som har alltifrån handikappade barn till att dom tycker att dom jobbar mycket men ändå går på hockey.
Folk tycker ofta att dom är viktigare själva än vad dom egentligen är.
Men accepterar om du har någon riktigt bra anledning