Hockeynews tippade de 14(Eken), 10, och 8.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-09-23 07:42:33Märkligt nog inte. Fortfarande pratar alla experter om vilken stjärntrupp de har.Olon skrev: ↑2025-09-22 19:50:07LHC var väl ändå tippade att sluta på nedre halvan av tabellen?klintan85 skrev: ↑2025-09-22 16:29:19 Otrolig tufft schema man har fått börja med. Skellefteå tippade högt, Linköping har inga poäng men var tippade innan säsongen att sluta högt med den bästa värvning Vrana, Växjö alltid ett lag som ligger bra till, Frölunda tippade av många att vinna sm-guldet och Luleå regerande svenska mästare. 2 vinster efter dessa 5 skulle jag säga är godkänt innan säsongen började.
Sett över senaste åren har jag svårt att se hur man kan se på deras trupp på det viset.
Sedan verkar klubben i sig haft svårt att finna en röd tråd i sin verksamhet, i mina ögon bör de stå på tur för en vända ner i AS.
Nu har de ju haft en hel del tunga backskador har jag för mig, så det kan ju ha påverkat inledningen. Och Vrana har ju varit skadad senaste veckorna, spelat ljumskskadad vilket inte är det lättaste.
Men LHC var hyffsat överskattade innan säsong. (avdelningen lätt att vara efterklok)
Sportbladet (panelen)10, 13, 11, 11, 11.
Hittade inte expressens tips. Men av de tips jag såg så är de tippade i botten. 11 plats i snitt.