HA 24/25 Vimmerby - Djurgårdens IF 2/10
-
Dom som vill se fler junisar!? Gå och se j20/j18.
Snälla Wiken. Fixa en ny slips och top 4 back omgående. Sen får du gärna pricka in 1 eller 2 lån med! Finns inget att vänta på!
Tappar monumentunet annars. Umeå/SSK drar iväg med 10 poäng . Så är det den där jävla 4:e platsen, vi ska kämpa för i vår!
Snälla Wiken. Fixa en ny slips och top 4 back omgående. Sen får du gärna pricka in 1 eller 2 lån med! Finns inget att vänta på!
Tappar monumentunet annars. Umeå/SSK drar iväg med 10 poäng . Så är det den där jävla 4:e platsen, vi ska kämpa för i vår!
Piss-match, men det här laget är något annat än förra året. Dåliga matcher kommer finnas. Onödiga utvisningar i slutet helt enkelt. Man ser dock att vi har så mycket mer spets!
Ska bli skönt att få tillbaka Eriksson, Costmar, Blomgren, Berg osv.
Ska bli skönt att få tillbaka Eriksson, Costmar, Blomgren, Berg osv.
Näe, segt som fan men med alla våra skott skulle vi lika gärna kunna vunnit med 5-2. Skillnaden i år mot föregående säsonger är att vi då hade jämna matcher och skott mot sunklagen, i år är det vi som dominerar och once in a blue moon kommer det inte räcka men normalt sett kommer vi vinna dessa matcher i år.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Nej han ser tyvärr knäckt ut helt klart, vågar inte agera utan det ser passivt och skräckslaget ut idag varannan gång han är inblandad.
Bättre effektivitet så hade vi såklart kommit undan med det. Jag är inte så orolig över spelet totalt sett, vi är ganska bra i alla delar. Sen jobbar Vimmerby hårt som fan och kommer såklart skapa någonting på en helt match, det är ändå hockey. De har gjort de jämnt mot alla de mött. Det är ändå stor skillnad på det här och spel- och resultatmässigt usla insatser borta mot bottenlag vi brukat mäkta med.
Ooops, vsste inte att donald valdemoort jr Trumpen var engagerad i DIF Hockey?LG08 skrev: ↑2024-10-02 20:41:30 KIMBY ÄR BÄST !!!! UNG OCH LOVANDE LÄT DET VA ?
TYCKER MAN TRÄFFAT RÄTT I SIN ANALYS VAD LAGET BEHÖVDE. EN UNG LOVANDE TRÄNARE I STORT SETT HELT UTAN ERFARENHET ELLER MERITER... PERFEKT FÖR VÅRA EXTREMT MERITERADE FOSSILER.
SPELET, MÅLVAKTERNA OCH PK SER BRA UT. OCH RIKTIGT LOVANDE !!
#Backa wiken, och Christer...
Stolt, men aldrig nöjd
Så man får bara säga det som sant, om man är gnagare.. Vi ska förlora med stil och inte kunna säga vad tycker eller vad som är problemet, OK !! Akta så du gå inte går sönder om du blir irriterad någon gång..Döden skrev: ↑2024-10-02 20:52:02Kan tycka det vore lite klädsamt, tom respekt om man som ajk supporter eller annat utsocknes lags supporter, säger det. Då slipper man framstå som ett regelrätt psykfallLG08 skrev: ↑2024-10-02 20:48:25Dom väger för mycket för det. WIKEN ÄLSKAR KILO.Alberget1891 skrev: ↑2024-10-02 20:42:30 Andrén, Hammarlund och Blixt. Köp ut dom från kontraket. Må det kosta var det vill.
Sen att man inte kan hantera en puck. Markera eller vinna närkamper spelar ingem roll. Dom ska spela ändå !.
Kimby är en medioker och totalt orutinerad coach. Dålig match för våra välmeriterade stofiler.
Varför drar du dom slutsatserna ? Finns ingenting som jag säger som skulle tyda på det. ?Wishes skrev: ↑2024-10-02 20:55:23Ooops, vsste inte att donald valdemoort jr Trumpen var engagerad i DIF Hockey?LG08 skrev: ↑2024-10-02 20:41:30 KIMBY ÄR BÄST !!!! UNG OCH LOVANDE LÄT DET VA ?
TYCKER MAN TRÄFFAT RÄTT I SIN ANALYS VAD LAGET BEHÖVDE. EN UNG LOVANDE TRÄNARE I STORT SETT HELT UTAN ERFARENHET ELLER MERITER... PERFEKT FÖR VÅRA EXTREMT MERITERADE FOSSILER.
Lite som att jag skulle skulle kasta ur mig att du Är Hitler Sauron sr Trump . Tycker du det är ok ?
Snacka om att vi är på utsidan deluxe offensiven, dominerar men ändå inte, typ ofarliga.
Ungefär lika osammanhängande och svårt att förstå sammanhang och resonemang, uttryckt i versaler. Men… det kanske bara är jag som ser likheterna.LG08 skrev: ↑2024-10-02 21:00:48Varför drar du dom slutsatserna ? Finns ingenting som jag säger som skulle tyda på det. ?Wishes skrev: ↑2024-10-02 20:55:23Ooops, vsste inte att donald valdemoort jr Trumpen var engagerad i DIF Hockey?LG08 skrev: ↑2024-10-02 20:41:30 KIMBY ÄR BÄST !!!! UNG OCH LOVANDE LÄT DET VA ?
Lite som att jag skulle skulle kasta ur mig att du Är Hitler Sauron sr Trump . Tycker du det är ok ?

Stolt, men aldrig nöjd
Säga det som är "sant"?LG08 skrev: ↑2024-10-02 20:56:59Så man får bara säga det som sant, om man är gnagare.. Vi ska förlora med stil och inte kunna säga vad tycker eller vad som är problemet, OK !! Akta så du gå inte går sönder om du blir irriterad någon gång..Döden skrev: ↑2024-10-02 20:52:02Kan tycka det vore lite klädsamt, tom respekt om man som ajk supporter eller annat utsocknes lags supporter, säger det. Då slipper man framstå som ett regelrätt psykfallLG08 skrev: ↑2024-10-02 20:48:25Dom väger för mycket för det. WIKEN ÄLSKAR KILO.Alberget1891 skrev: ↑2024-10-02 20:42:30 Andrén, Hammarlund och Blixt. Köp ut dom från kontraket. Må det kosta var det vill.
Sen att man inte kan hantera en puck. Markera eller vinna närkamper spelar ingem roll. Dom ska spela ändå !.
Kimby är en medioker och totalt orutinerad coach. Dålig match för våra välmeriterade stofiler.
Kanske i din trångsynta värld, men sluta tala om för mig i alla fall vad som är sant eller inte, det avgör jag själv du store allvetande självutnämnda expert
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Exakt det här. Inledande bortasvängen i Småland förra året så vart vi nästan utspelade både skott- och chansmässigt. Kommer inte ut och ser tröga eller förvirrade ut här direkt. Har ingen oro över spelet som verkar sitta ihop bra hela vägen. Sen ska pucken in också såklart. Men det är inte utsida och skott från dåliga lägen vi presterar direkt, utan mycket spel till avslut över central linje eller in i slottet.captcash skrev: ↑2024-10-02 20:53:55 Näe, segt som fan men med alla våra skott skulle vi lika gärna kunna vunnit med 5-2. Skillnaden i år mot föregående säsonger är att vi då hade jämna matcher och skott mot sunklagen, i år är det vi som dominerar och once in a blue moon kommer det inte räcka men normalt sett kommer vi vinna dessa matcher i år.
Finns du på X (tidigare Twitter) eller på TRUTH Social?LG08 skrev: ↑2024-10-02 20:56:59Så man får bara säga det som sant, om man är gnagare.. Vi ska förlora med stil och inte kunna säga vad tycker eller vad som är problemet, OK !! Akta så du gå inte går sönder om du blir irriterad någon gång..Döden skrev: ↑2024-10-02 20:52:02Kan tycka det vore lite klädsamt, tom respekt om man som ajk supporter eller annat utsocknes lags supporter, säger det. Då slipper man framstå som ett regelrätt psykfallLG08 skrev: ↑2024-10-02 20:48:25Dom väger för mycket för det. WIKEN ÄLSKAR KILO.Alberget1891 skrev: ↑2024-10-02 20:42:30 Andrén, Hammarlund och Blixt. Köp ut dom från kontraket. Må det kosta var det vill.
Stolt, men aldrig nöjd
Oavsett hur mycket utespelarna ska vinna det här på egen hand så går det inte att komma ifrån att vårt absolut största problem ända sen Lindbom blev skadad har varit målvaktspositionen.
Alla sportchefer vet att det är en enskilt viktigaste posten i hela lagen. Och därför är det så jävla frustrerande att vi inte lärt oss något från förra säsongen.
Ingen kul känsla vare sig som supporter eller som spelare att det känns som att man förlorar målvaktskampen i varje match.
Alla sportchefer vet att det är en enskilt viktigaste posten i hela lagen. Och därför är det så jävla frustrerande att vi inte lärt oss något från förra säsongen.
Ingen kul känsla vare sig som supporter eller som spelare att det känns som att man förlorar målvaktskampen i varje match.
alltså jag förstår frustrationen jag känner det samma i 5min efter matchen, men förfan det är inte på liv eller död hur kan man bli så upprörd att man måste skriva så mycket skit om laget för en förlust? ok vi behöver en ny keeper men jag tror inte wikegård går och tänker "det här löser sig" han ser precis vad vi ser. det finns ju inget på marknaden just nu vi får hålla ut!