Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
- Jim Morrison
Re: Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
Och ingen tar en intervju efter matchen. Pinsamma jävla ursäkter till människor.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Ranelid-DIF 1-0
Som sagt...
Som sagt...

Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2012-02-18 21:23:50, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Denna snålledning som inte värvade en målskytt innan fönstret stängde! Vi blir av med massor med miljoner i allsvenskan, sponsorintäkter, tv-rättigheter m.m. Det e så kortsiktigt snålt så det finns inte ord.
- kurre thulin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nu får man lite närmare till Djurgårdens bortamatcher.
Fy fan, den här matchen förlorades redan innan dom klev ut på isen! Är det bara jag som tycker att DIF ska lägga ner hockeysektionen? 

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Värvningar av så många Stockholmare som möjligt har väl lyckats sådär.Mäklaren skrev:Luleå är ett härdat, hårt, kollektiv där ingen viker ned sig.
DIF:s Stureplansglidare är raka motsatsen. Vilka jävla parasiter! Hall olycka önskas fortfarande er.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ingen av fe vidriga jävlarna i laget kan ens bemöda sig med att ta en intervju efter matchen. De har ju så bråttom in till omklädningsrummet där starköl och twitter-inlägg väntar.
Horungar!
Horungar!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Järlans Järnkaminer......
Precis som jag skrev tidigare så spelar DIF mycket roligare är "tråk"-Luleå, det är Lördags-underhållning på hög nivå, jag har skrattat så tårarna rinner (Man orkar inte bli arg längre).
Så, nu kan ni flyga hem era förlorare.
Järlans Järnkaminer.
Precis som jag skrev tidigare så spelar DIF mycket roligare är "tråk"-Luleå, det är Lördags-underhållning på hög nivå, jag har skrattat så tårarna rinner (Man orkar inte bli arg längre).
Så, nu kan ni flyga hem era förlorare.
Järlans Järnkaminer.
Riktigt dåligt. Jag trodde detta var slut i och med Hardy. Vad håller ni på med DIF?!Jim Morrison skrev:Och ingen tar en intervju efter matchen. Pinsamma jävla ursäkter till människor.
Det jag hoppas händer i detta nu är att Zabel går runt och sliter tröjorna av de som spelade i dagens match, med undantag för en enda spelare: Fimpen.
Dessutom har Zabel avbokat planet. han har dessutom inte bokat något annat. Det han gjort är att han sms:at Kansliet och de har börjat arbetet med att riva spelarkontrakt. Hoppas det kommer upp på DIFTV.
jag kräks.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
HA HA,Lee Harvey Oswald skrev:Ranelid-DIF 1-0
Ranelid var inte bra någonstans men jag håller ändå med om att resultatet 1-0.
Ska bli jävligt kul att spela mot Almtuna nästa år. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Fimpen var ju knappast bättre än vad någon annan var idag..Magnutz skrev:Riktigt dåligt. Jag trodde detta var slut i och med Hardy. Vad håller ni på med DIF?!Jim Morrison skrev:Och ingen tar en intervju efter matchen. Pinsamma jävla ursäkter till människor.
Det jag hoppas händer i detta nu är att Zabel går runt och sliter tröjorna av de som spelade i dagens match, med undantag för en enda spelare: Fimpen.
Dessutom har Zabel avbokat planet. han har dessutom inte bokat något annat. Det han gjort är att han sms:at Kansliet och de har börjat arbetet med att riva spelarkontrakt. Hoppas det kommer upp på DIFTV.
jag kräks.
DIF!
Känns ju inte direkt som Järlan gjort succe när han valde Tony Zabel som ny tränare. Sen att han valde Challe känns så där tycker jag. Skulle hellre vilja få in en tränare som kom helt utefrån.
AVGÅ JÄRLAN
AVGÅ JÄRLAN
Senast redigerad av jbknigts den 2012-02-18 20:56:46, redigerad totalt 1 gånger.
Blue Brigade STHLM A11 Hovet
Satt stundtals och skrattade åt kärringarna.
DIF gör nya vinningar inom ghandi-hockeyn. Det senaste är att man låter motståndaren köra över vål målvakt. Att skydda Wesslau är inget som faller in, nej då. Istället åker de backar som är på plats blygt och tittar på varandra och jumbotronen.
Vad hände? Var dom dumma nu igen? Jag vet inte vad du gör men jag vill gärna åka och byta så fort som möjligt. Det här blev obehagligt!.
Sen att DIF är ett unikum när det gäller att göra ingenting, det är sedan länge känt. Den här gången valde man att åka runt och titta i 1.5 perioder, i underläget med ETT JÄVLA FI*TMÅL och när vi krigar OM ATT INTE VARA I KVALSERIEN!
Herregud. Försvinn för fan. Folk skrattar åt er. Jag instämmer med Ludde på forumet, inte en jävla chans att det förlängs något jävla säsongskort så länge de här sorgliga ursäkterna för spelare är kvar i min klubb.
Matchen är för viktig för att markera -- Twitter-Christian
DIF gör nya vinningar inom ghandi-hockeyn. Det senaste är att man låter motståndaren köra över vål målvakt. Att skydda Wesslau är inget som faller in, nej då. Istället åker de backar som är på plats blygt och tittar på varandra och jumbotronen.
Vad hände? Var dom dumma nu igen? Jag vet inte vad du gör men jag vill gärna åka och byta så fort som möjligt. Det här blev obehagligt!.
Sen att DIF är ett unikum när det gäller att göra ingenting, det är sedan länge känt. Den här gången valde man att åka runt och titta i 1.5 perioder, i underläget med ETT JÄVLA FI*TMÅL och när vi krigar OM ATT INTE VARA I KVALSERIEN!
Herregud. Försvinn för fan. Folk skrattar åt er. Jag instämmer med Ludde på forumet, inte en jävla chans att det förlängs något jävla säsongskort så länge de här sorgliga ursäkterna för spelare är kvar i min klubb.
Matchen är för viktig för att markera -- Twitter-Christian
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel