Han får ju inte sin stora lön för att spela i tredjefemman och 12min per match, den saken är klar. Han har inte levererat i förhållande till hans lön. Då han har gjort 0.8p per match i AHL så tycker jag att han är en spelare som gör många poäng.Remy Lebeau skrev:Köper inte kritiken att Ziggy "inte direkt" levererat. Vad har han "inte direkt" levererat? Poäng? Zigomanis är inte, har aldrig varit, och kommer aldrig vara en spelare som öser in poäng. Känns naivt att tro att killen skulle komma direkt från USA, och spela bländande på stor rink för första gången. Han sa själv att han skulle behöva tid på sig att komma in i allt. Ingen liten omställning direkt.
Som Zigomanis har spelat sista tiden så börjar han visa sin kapacitet han besitter. Han kommer bara bli bättre, och är redan enligt mig ovärderlig vid tekningar och även boxplay.
Tycker han är en grymt underskattad spelare med en spelstil som inte skapar rubriker, men som betyder enormt mycket för laget. Klart en spelare som man bör satsa på att behålla.
Sen måste man komma ihåg att han var bara en nödlösning då Tjärna gick sönder.
Ekonomiskt sett är det bättre att ta in nån annan center då.