lilleman skrev:Ställningen och frågorna uppdaterade! Svara på alla frågor i PM till mig för att undvika fusk etc...
Tycker det har varit kul att få se hur de andra tippar. Men visst, jag kan väl till viss del förstå ditt syfte. Kan ju vara så att de som leder sina serier "tar rygg" på sina motståndare. Men i och med en utslagningsfråga borde det inte vara ett alltför stort problem. Detta problem är nog betydligt större om vi spelat en slutspelserie och inte match för match.
Personligen har jag hela tiden strävat efter att lägga mitt tips först så att man slipper känna sig som en copy-cat.
Tack för din snabba rättning denna eländiga kväll. Själv försöker jag skriva och tycka så mycket som möjligt i något slags terapisyfte. Man mår skit efter matchen. Kan inte ens lura mig själv att glädjas över 2-0 ledningen mot "galler-Edin".
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
lilleman skrev:Ställningen och frågorna uppdaterade! Svara på alla frågor i PM till mig för att undvika fusk etc...
Härligt! Känns som Kentta fegspelar och tippar som mig med små modifikationer! Såååååååå typiskt Solna!
Får man lägga in ett förslag? I så fall om man PMar dig men att svaren ska vara inne X tid innan match, så kanske du kan posta allas tips innan matchen?
Jepe och Bombom: Jag har sedan länge planerat att lägga ut alla svar i tråden efter att jag fått in alla.
Ska försöka hinna göra det i helgen, har ett ruggigt tätt reseschema, sticker imorgon kväll upp mot Luleå nämligen dit jag inte ankommer förrens 14 på lördag.
....och så tar han (-daniel-) det på utslagsfrågan. Så går det när man tippar i DIF´s favör. Var ju så urbotat korkad att jag bettade vanligt på gårdagens match också. Man har sina principer men likt kvinnor och sprit så är det inte mycket som krävs för att man ska tumma på dom när det gäller betting.
crike skrev:....och så tar han (-daniel-) det på utslagsfrågan. Så går det när man tippar i DIF´s favör. Var ju så urbotat korkad att jag bettade vanligt på gårdagens match också. Man har sina principer men likt kvinnor och sprit så är det inte mycket som krävs för att man ska tumma på dom när det gäller betting.
Uhum...utslagsfrågan? Du tippade väl att DIF skulle vinna med 2 mål eller fler och att 2 av serierna skulle vara oavgjorda? Då var det väl ändå inte utslagsfrågan som avgjorde, eller har jag missat något?
Känns dock som man bryr sig föga för stunden om det här.
crike skrev:....och så tar han (-daniel-) det på utslagsfrågan. Så går det när man tippar i DIF´s favör. Var ju så urbotat korkad att jag bettade vanligt på gårdagens match också. Man har sina principer men likt kvinnor och sprit så är det inte mycket som krävs för att man ska tumma på dom när det gäller betting.
Uhum...utslagsfrågan? Du tippade väl att DIF skulle vinna med 2 mål eller fler och att 2 av serierna skulle vara oavgjorda? Då var det väl ändå inte utslagsfrågan som avgjorde, eller har jag missat något?
Känns dock som man bryr sig föga för stunden om det här.
Du har missat så mycket så du anar inte. Tog 3p på SAIK som första utvisning då dom var 13sek snabbare än FBK. Om inte jag har fel i reglerna så bör det bli 3-3 i p.
Personligen så behöver jag bry mig om sådana här helt triviala ärenden för att inte gå ner mig. Köra lite Vetgirig, strunta i mina arbetsuppgifter och läsa skvallerblaskorna och bara förtränga gårdagen för att imorgon vakna upp och känna det som första dagen på slutspelet...går sådär så här långt.