Tippningstävling 2010/2011-diskussionstråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Edin
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Tippningstävling 2010/2011-diskussionstråden

Inlägg av Edin »

BOMBOM BOUCHARD skrev:Snabbt jobbat lilleman och tack för svaren.

Så hade man då 1-0 i matcher mot Galler-Edin...gäsp.... :|
Bild
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
inloss

Inlägg av inloss »

lilleman skrev:Ställningen och frågorna uppdaterade!

Och för att svara på era frågor:
Kvartsfinalerna kommer hålla på i bäst av sju matcher eller tills alla slutspelsserier i kvartsfinalen är avslutade.

Och ja, frågesystemet är som vanligt. Lite det som är grejen. Det gäller att pricka in rätt fråga.

Gratulerar Jepe, Bombom, DIFvästertorp, Crike och Snazzi (???) till dagens segrar och att ni nu är i ledningen!
Snazzi 08:36
InLoSS 08:14 host host :evil:
"Whatever you want"
lilleman

Inlägg av lilleman »

inloss skrev:

Kvartsfinalerna kommer hålla på i bäst av sju matcher eller tills alla slutspelsserier i kvartsfinalen är avslutade.

Och ja, frågesystemet är som vanligt. Lite det som är grejen. Det gäller att pricka in rätt fråga.

Gratulerar Jepe, Bombom, DIFvästertorp, Crike och Snazzi (???) till dagens segrar och att ni nu är i ledningen!
Oj, det var som fan. Ändrat nu. Så går det när man rättar snabbt.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
inloss

Inlägg av inloss »

lilleman skrev:
inloss skrev:

Oj, det var som fan. Ändrat nu. Så går det när man rättar snabbt.

Även den bäste kan göra fel ;)
"Whatever you want"
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

På den här frågan:

3. Vilket lag drar på sig den första utvisningen?

Gäller den DIF - Luleå eller alla tre kvartsfinaler?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
lilleman

Inlägg av lilleman »

Edin skrev:På den här frågan:

3. Vilket lag drar på sig den första utvisningen?

Gäller den DIF - Luleå eller alla tre kvartsfinaler?
Alla tre kvartsfinaler.
lilleman

Inlägg av lilleman »

Ställningen och frågorna uppdaterade! Svara på alla frågor i PM till mig för att undvika fusk etc...
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

lilleman skrev:Ställningen och frågorna uppdaterade! Svara på alla frågor i PM till mig för att undvika fusk etc...
Tycker det har varit kul att få se hur de andra tippar. Men visst, jag kan väl till viss del förstå ditt syfte. Kan ju vara så att de som leder sina serier "tar rygg" på sina motståndare. Men i och med en utslagningsfråga borde det inte vara ett alltför stort problem. Detta problem är nog betydligt större om vi spelat en slutspelserie och inte match för match.

Personligen har jag hela tiden strävat efter att lägga mitt tips först så att man slipper känna sig som en copy-cat.

Tack för din snabba rättning denna eländiga kväll. Själv försöker jag skriva och tycka så mycket som möjligt i något slags terapisyfte. Man mår skit efter matchen. Kan inte ens lura mig själv att glädjas över 2-0 ledningen mot "galler-Edin".
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

Snazzi skrev:Inloss ryker fortare än gnaget gör mot HV.

Vad gör jag ens i den här tävlingen?
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Snazzi skrev:
Snazzi skrev:Inloss ryker fortare än gnaget gör mot HV.

Vad gör jag ens i den här tävlingen?
Tack snazzi. Precis vad jag behövde. Härligt att få skratta igen. Var några timmar sedan. :D
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
Jepe

Inlägg av Jepe »

lilleman skrev:Ställningen och frågorna uppdaterade! Svara på alla frågor i PM till mig för att undvika fusk etc...
Härligt! Känns som Kentta fegspelar och tippar som mig med små modifikationer! Såååååååå typiskt Solna!

Får man lägga in ett förslag? I så fall om man PMar dig men att svaren ska vara inne X tid innan match, så kanske du kan posta allas tips innan matchen?
2014-04-07, vad hände?
lilleman

Inlägg av lilleman »

Jepe och Bombom: Jag har sedan länge planerat att lägga ut alla svar i tråden efter att jag fått in alla.

Ska försöka hinna göra det i helgen, har ett ruggigt tätt reseschema, sticker imorgon kväll upp mot Luleå nämligen dit jag inte ankommer förrens 14 på lördag.
Användarvisningsbild
crike

Inlägg av crike »

....och så tar han (-daniel-) det på utslagsfrågan. Så går det när man tippar i DIF´s favör. Var ju så urbotat korkad att jag bettade vanligt på gårdagens match också. Man har sina principer men likt kvinnor och sprit så är det inte mycket som krävs för att man ska tumma på dom när det gäller betting.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

crike skrev:....och så tar han (-daniel-) det på utslagsfrågan. Så går det när man tippar i DIF´s favör. Var ju så urbotat korkad att jag bettade vanligt på gårdagens match också. Man har sina principer men likt kvinnor och sprit så är det inte mycket som krävs för att man ska tumma på dom när det gäller betting.
Uhum...utslagsfrågan? Du tippade väl att DIF skulle vinna med 2 mål eller fler och att 2 av serierna skulle vara oavgjorda? Då var det väl ändå inte utslagsfrågan som avgjorde, eller har jag missat något? :shock:

Känns dock som man bryr sig föga för stunden om det här. :cry:
Användarvisningsbild
crike

Inlägg av crike »

-daniel- skrev:
crike skrev:....och så tar han (-daniel-) det på utslagsfrågan. Så går det när man tippar i DIF´s favör. Var ju så urbotat korkad att jag bettade vanligt på gårdagens match också. Man har sina principer men likt kvinnor och sprit så är det inte mycket som krävs för att man ska tumma på dom när det gäller betting.
Uhum...utslagsfrågan? Du tippade väl att DIF skulle vinna med 2 mål eller fler och att 2 av serierna skulle vara oavgjorda? Då var det väl ändå inte utslagsfrågan som avgjorde, eller har jag missat något? :shock:

Känns dock som man bryr sig föga för stunden om det här. :cry:

Du har missat så mycket så du anar inte. :wink: Tog 3p på SAIK som första utvisning då dom var 13sek snabbare än FBK. Om inte jag har fel i reglerna så bör det bli 3-3 i p.

Personligen så behöver jag bry mig om sådana här helt triviala ärenden för att inte gå ner mig. Köra lite Vetgirig, strunta i mina arbetsuppgifter och läsa skvallerblaskorna och bara förtränga gårdagen för att imorgon vakna upp och känna det som första dagen på slutspelet...går sådär så här långt.
Skriv svar