fryppe skrev: ↑2025-11-13 21:45:05
Hoppas emilio blir avstängd många matcher plus att han blir bänkad när han kommer tillbaka totalt jävla hjärnsläpp som kostar oss en pinne.
Tror även det var han som gav ut nån crosschecking nere i anfallszon som kunde ha renderat i en utvisning när Luleå hade tagit ut målvakten i jakten på kvittering.
Borde inte Hellberg ha kunnat spela ut pucken istället för å styra ner den i hörnet strax före deras 2-2 mål?!
Tyckte den situationen såg lite märklig ut.
Senast redigerad av Rolv den 2025-11-13 22:03:48, redigerad totalt 1 gånger.
Hoppas emilio blir avstängd många matcher plus att han blir bänkad när han kommer tillbaka totalt jävla hjärnsläpp som kostar oss en pinne.
Tror även det var han som gav ut nån crosschecking nere i anfallszon som kunde ha renderat i en utvisning när Luleå hade tagit ut målvakten i jakt på kvittering.
Borde inte Hellberg ha kunnat spela ut pucken istället för å styra ner den i hörnet strax före deras 2-2 mål?!
Tyckte den situationen såg lite märklig ut.
Han får ju ingenting att stämma, han åker runt och är frustrerad dum utvisning i någon period innan också.
Det vet varken du eller jag. Det jag ser är aktion i ren frustration, som råkar ta rakt i ansiktet.
Tar den verkligen i ansiktet ?
Klart som f.n d där är en utvisning. Skulle det varit tvärtom hade vi kokat att inte få den utvisningen med oss.
Onödigt, uppenbart frustrerad. Det där hade han kunnat undvika och det kostar oss... Måste vara kallare i dom lägena, så är det bara.
Bra jobbat """Emilio""". 100% matchavgörande.
Tror folk misstolkar det jag skriver. Jag tycker 100% att det är utvisning och 4-5 matcher avstängning. Det är väldigt osnyggt det han gör.
Mycket märklig grej att hoppas på...
Själv hoppas jag på att vi vinner guld i vår
Senast redigerad av Edin den 2025-11-13 22:00:53, redigerad totalt 1 gånger.
Mycket märklig grej att hoppas på...
Själv hoppas jag på att vi vinner guld i vår
Det är verkligen inte okej att göra sånt där, men du kanske tycker att han ska få fortsätta vara en idiot ute på isen ?
Kan det bli Rensfeldt Salsten FW och Grewe nästa match? Ingen finess överhuvudtaget med en tydlig 4e, 0-0 kedja.. Borde väl fungera om dom verkligen prioriterar 0 mål bakåt.?
sirwilliam skrev: ↑2025-11-13 21:47:12
Josefsson, kruger, snively, kylington, Lindström är dem som sticker ut i positiv bemärkelse. Hudon, yllonen, norrmännen och junisarna måste höja sig. Menar, Björk syns mer än frondell..
Sen. Varför har vi så mycket bortamatcher?? Nu har vi 5st hemmamatcher kvar i år, och 8 borta…
Tycker Ylönen var riktigt bra stora delar av matchen. Faktiskt en av lagets bästa.