SHL 25/26 Luleå- Djurgårdens IF 13/11
Domarhororna är lika jävla köpta som zebrorna som dömer fotboll när DIF spelar.
Hockeyförbundet är en samling jävla bönder som gör allt för att alla dessa kommundopade lag ska vinna över laget från staden där medborgarna öser ut skattepengar medans DIF och Aik ska försöka leva på och i en ishall som Stockholms stad sålt ut till ett jävla bolag i USA som intevens har ett fungerande biljettsystem. Kära DIF hockey bygg en arena i någon grannkommun, så kan vi pissa på Stockholms stad och deras förbannade politiker.
Hockeyförbundet är en samling jävla bönder som gör allt för att alla dessa kommundopade lag ska vinna över laget från staden där medborgarna öser ut skattepengar medans DIF och Aik ska försöka leva på och i en ishall som Stockholms stad sålt ut till ett jävla bolag i USA som intevens har ett fungerande biljettsystem. Kära DIF hockey bygg en arena i någon grannkommun, så kan vi pissa på Stockholms stad och deras förbannade politiker.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Gissar att det var hans brutalt fula mustasch som hänger ner över kinden du såg. Tyckte att den tog i bakhuvudet, men ska verkligen inte svära på någotMarcusDaze skrev: ↑2025-11-13 21:31:49Han var ganska blå/lila över kinden/käken, om inte min tv är knas.
-
Hillberry blue
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Btw är Luleå ett skitlag med bulan i spetsen
Papier-mâché kameror och Hollywood filmklappor som Tifo när luleå kommer på besök nästa gång tack.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Jim Morrison
Och i andra matcher har vi knappt haft något i egna händer och vunnit ändå. Allt jämnar ut sig.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
MarcusDaze skrev: ↑2025-11-13 21:31:49Han var ganska blå/lila över kinden/käken, om inte min tv är knas.
Köp ny TV, på min svartvita fulstream syntes inget.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Klart som f.n d där är en utvisning. Skulle det varit tvärtom hade vi kokat att inte få den utvisningen med oss.MarcusDaze skrev: ↑2025-11-13 21:29:21Det vet varken du eller jag. Det jag ser är aktion i ren frustration, som råkar ta rakt i ansiktet.
Onödigt, uppenbart frustrerad. Det där hade han kunnat undvika och det kostar oss... Måste vara kallare i dom lägena, så är det bara.
Bra jobbat """Emilio""". 100% matchavgörande.
Poängtappet var tyvärr redan ett faktum när Pettersen med full kraft slashade Allard över ansiktet.
Okej bortamatch men ikväll förlorade vi för en gångs skull på ineffektivitet i PP.
Blir tuffare på lördag så räknar med att det här blir veckans enda poäng.
Okej bortamatch men ikväll förlorade vi för en gångs skull på ineffektivitet i PP.
Blir tuffare på lördag så räknar med att det här blir veckans enda poäng.
Sväva i det blå
-
Stockholmimitthjärta
Grejen e att vi aldrig fått den med oss.. Det lönar sig att klaga filma förstärka... Vi e Djurgården vi lägger oss aldrig!SkallePer skrev: ↑2025-11-13 21:37:05Klart som f.n d där är en utvisning. Skulle det varit tvärtom hade vi kokat att inte få den utvisningen med oss.MarcusDaze skrev: ↑2025-11-13 21:29:21Det vet varken du eller jag. Det jag ser är aktion i ren frustration, som råkar ta rakt i ansiktet.
Onödigt, uppenbart frustrerad. Det där hade han kunnat undvika och det kostar oss... Måste vara kallare i dom lägena, så är det bara.
- MarcusDaze
Tror folk misstolkar det jag skriver. Jag tycker 100% att det är utvisning och 4-5 matcher avstängning. Det är väldigt osnyggt det han gör.SkallePer skrev: ↑2025-11-13 21:37:05Klart som f.n d där är en utvisning. Skulle det varit tvärtom hade vi kokat att inte få den utvisningen med oss.MarcusDaze skrev: ↑2025-11-13 21:29:21Det vet varken du eller jag. Det jag ser är aktion i ren frustration, som råkar ta rakt i ansiktet.
Förvisso men det vi inte kan påverka kan vi inte påverka.Jim Morrison skrev: ↑2025-11-13 21:36:35Och i andra matcher har vi knappt haft något i egna händer och vunnit ändå. Allt jämnar ut sig.
Grabbarna på isen skall koncentrera sig på att göra allt de kan kring det som de kan påverka (dvs eget spel). Publik/supportrar skall koncentrera sig på allt som de kan påverka (egna spelare positivt. Domare, motståndarspelare, motståndarfans negativt).
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Lassinantti är 175 lång men höll ändå Luleå kvar i matchen. Tänker på alla diskussioner om målvaktens längd är det som avgör om dom är bra eller inte. Skulle gärna ha en målvakt av hans kaliber efter Hellberg.
Så otroligt jävla besviken att vi inte kan ta denna som matchen blev,
Hoppas emilio blir avstängd många matcher plus att han blir bänkad när han kommer tillbaka totalt jävla hjärnsläpp som kostar oss en pinne.
-
sirwilliam
Josefsson, kruger, snively, kylington, Lindström är dem som sticker ut i positiv bemärkelse. Hudon, yllonen, norrmännen och junisarna måste höja sig. Menar, Björk syns mer än frondell..
Sen. Varför har vi så mycket bortamatcher?? Nu har vi 5st hemmamatcher kvar i år, och 8 borta…
Sen. Varför har vi så mycket bortamatcher?? Nu har vi 5st hemmamatcher kvar i år, och 8 borta…