Man blir tårögd av denna video! Hoppas styrelsen tittar på den och tänker efter så att dom inte gör nått dumt som att flytta till globen eller såÄppelmos skrev:Asså, "bättre förening" finns fan inte, kärleken mellan spelare och fans är större här en någon annan stans...
Man blir ju nästan tårögd av att se denna, säsongen 09/10 kommer gå till historien!
Slutspelstråden 2009/10
-
DIFVästertorp
- Säsongskort: Ja
Re: Slutspelstråden 2009/10
Djurgårdens IF
- Rolf-David
- Medlem: Ja, ständig medlem
Tror ni dom kommer ta att flyga till Skellefteå om det blir dom vi får möta eller kommer dom fortsätta åka buss/tåg tro? lite skillnad på nästan 80 mil till Skellefteå mot knappt 20 mil till Linköping... Knappt så man hinner fram och tillbaka till Skellefteå mellan matcherna om man inte flyger.
------------------------
En Djurgårdsmaskin
En Djurgårdsmaskin
read my sig....blir det gult i semin och blått i finalen?..nån som vet?
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
De skulle isåfall flyga, det sätter jag mina pengar på.Rolf-David skrev:Tror ni dom kommer ta att flyga till Skellefteå om det blir dom vi får möta eller kommer dom fortsätta åka buss/tåg tro? lite skillnad på nästan 80 mil till Skellefteå mot knappt 20 mil till Linköping... Knappt så man hinner fram och tillbaka till Skellefteå mellan matcherna om man inte flyger.
Sista grundseriematchen där så flög de upp till Skellefteå i alla fall.
Spelarna skulle bli alldeles för matta i kroppen för att sitta i buss 10(?) timmar varannan dag. Så, med 99% chans skulle de flyga.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Någon som vet bekräftat ifall Zigomanis kommer spela i semifinalen? Vore roligt att se han spela igen!
- Remy Lebeau
Zigomanis ska vara spelklar till på torsdag. Har inte läst något annat, och eftersom han senast sa att det var det som gällde får man tro på det.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- Rolf-David
Jag tror jag har lite för lite att göra en dag som denna... har programmerat ett enkelt fantasy-hockeyteam-program jag tänkt använda till hockey-VM senare i år och tänkte nu testa det under återstående semifinalmatcher och finalmatcher i elitserien.
Någon som vill plocka ut en egen femma som jag kan köra sen när det är klart vilka fyra lag som går vidare till semi?
Någon som vill plocka ut en egen femma som jag kan köra sen när det är klart vilka fyra lag som går vidare till semi?
------------------------
En Djurgårdsmaskin
En Djurgårdsmaskin
-
Robinhansen
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Rolf-David skrev:Jag tror jag har lite för lite att göra en dag som denna... har programmerat ett enkelt fantasy-hockeyteam-program jag tänkt använda till hockey-VM senare i år och tänkte nu testa det under återstående semifinalmatcher och finalmatcher i elitserien.
risk för bli kallad dum.. men vadå, vilka spelare får man välja mellan dom lagen som kom till slutspel eller dom lagen vi tror kommer till semi?
- Rolf-David
Nej jag tänkte vänta tills imorn kväll när det är klart vilka dom två sista lagen som går vidare blirRobinhansen skrev:Rolf-David skrev:Jag tror jag har lite för lite att göra en dag som denna... har programmerat ett enkelt fantasy-hockeyteam-program jag tänkt använda till hockey-VM senare i år och tänkte nu testa det under återstående semifinalmatcher och finalmatcher i elitserien.
risk för bli kallad dum.. men vadå, vilka spelare får man välja mellan dom lagen som kom till slutspel eller dom lagen vi tror kommer till semi?
------------------------
En Djurgårdsmaskin
En Djurgårdsmaskin
- SirDIFalot
Min film om kvartsfinalserien mot Brynäs!
Var svårt som fan att få ner 5 matcher på under 4 min dock.
http://www.youtube.com/watch?v=47MRsVrGjik
Expert.
Älskade filmerna innan, pga musiken och innehållet passade så bra, vet inte om jag gillar låten i denna, känns som den byggs upp för länge. Men klippningen är fenomenal, som vanligtSirDIFalot skrev:Min film om kvartsfinalserien mot Brynäs!
- SirDIFalot
Hade rätt rejäla problem att få fram en låt, Steve Jablonsky brukar ha bra instrumentalmusik så körde en från Transformers soundtracket.Äppelmos skrev:Älskade filmerna innan, pga musiken och innehållet passade så bra, vet inte om jag gillar låten i denna, känns som den byggs upp för länge. Men klippningen är fenomenal, som vanligtSirDIFalot skrev:Min film om kvartsfinalserien mot Brynäs!
Expert.
Hur underbar som helst! Hysénklass på det klippet.SirDIFalot skrev:Min film om kvartsfinalserien mot Brynäs!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Blå Helgonet
- Kontakt:
UNDERBART, UNDERBART och återigen UNDERBART!SirDIFalot skrev:Min film om kvartsfinalserien mot Brynäs!
Gillar ditt användarnamn kom å tänka på en blast from da past;
I like big butts and I can not lie, you other brothers can't deny...
Blue Saints...
Skön rulle. Dock, sluta tänka samma som mig. Har också filat ihop en film om hur Brynäs (Diveström) besegrades.