Äppelmos skrev:Asså, "bättre förening" finns fan inte, kärleken mellan spelare och fans är större här en någon annan stans...
Man blir ju nästan tårögd av att se denna, säsongen 09/10 kommer gå till historien!
Man blir tårögd av denna video! Hoppas styrelsen tittar på den och tänker efter så att dom inte gör nått dumt som att flytta till globen eller så . Kärlek,passion och glädje! Vi e DIF
Tror ni dom kommer ta att flyga till Skellefteå om det blir dom vi får möta eller kommer dom fortsätta åka buss/tåg tro? lite skillnad på nästan 80 mil till Skellefteå mot knappt 20 mil till Linköping... Knappt så man hinner fram och tillbaka till Skellefteå mellan matcherna om man inte flyger.
Rolf-David skrev:Tror ni dom kommer ta att flyga till Skellefteå om det blir dom vi får möta eller kommer dom fortsätta åka buss/tåg tro? lite skillnad på nästan 80 mil till Skellefteå mot knappt 20 mil till Linköping... Knappt så man hinner fram och tillbaka till Skellefteå mellan matcherna om man inte flyger.
De skulle isåfall flyga, det sätter jag mina pengar på.
Sista grundseriematchen där så flög de upp till Skellefteå i alla fall.
Spelarna skulle bli alldeles för matta i kroppen för att sitta i buss 10(?) timmar varannan dag. Så, med 99% chans skulle de flyga.
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Jag tror jag har lite för lite att göra en dag som denna... har programmerat ett enkelt fantasy-hockeyteam-program jag tänkt använda till hockey-VM senare i år och tänkte nu testa det under återstående semifinalmatcher och finalmatcher i elitserien.
Någon som vill plocka ut en egen femma som jag kan köra sen när det är klart vilka fyra lag som går vidare till semi?
Rolf-David skrev:Jag tror jag har lite för lite att göra en dag som denna... har programmerat ett enkelt fantasy-hockeyteam-program jag tänkt använda till hockey-VM senare i år och tänkte nu testa det under återstående semifinalmatcher och finalmatcher i elitserien.
Någon som vill plocka ut en egen femma som jag kan köra sen när det är klart vilka fyra lag som går vidare till semi?
risk för bli kallad dum.. men vadå, vilka spelare får man välja mellan dom lagen som kom till slutspel eller dom lagen vi tror kommer till semi?
Rolf-David skrev:Jag tror jag har lite för lite att göra en dag som denna... har programmerat ett enkelt fantasy-hockeyteam-program jag tänkt använda till hockey-VM senare i år och tänkte nu testa det under återstående semifinalmatcher och finalmatcher i elitserien.
risk för bli kallad dum.. men vadå, vilka spelare får man välja mellan dom lagen som kom till slutspel eller dom lagen vi tror kommer till semi?
Nej jag tänkte vänta tills imorn kväll när det är klart vilka dom två sista lagen som går vidare blir
Älskade filmerna innan, pga musiken och innehållet passade så bra, vet inte om jag gillar låten i denna, känns som den byggs upp för länge. Men klippningen är fenomenal, som vanligt
Älskade filmerna innan, pga musiken och innehållet passade så bra, vet inte om jag gillar låten i denna, känns som den byggs upp för länge. Men klippningen är fenomenal, som vanligt
Hade rätt rejäla problem att få fram en låt, Steve Jablonsky brukar ha bra instrumentalmusik så körde en från Transformers soundtracket. Jag var faktiskt inne på att klippa bort första 1.45 av låten. Men då fanns det inget utrymme att klämma in klippen.