Litar verkligen inte på HN dom har flera fel än rätt. sen är väl det ingen som räknar med att han ska komma hem tror han gillar pengar för mycket.
Bättre och försöka värva Andreas Englund, han känner ju många i och runt omkring föreningen, Hank the tank, Philip holm med flera, så tycker man borde försöka hitta en lösning för honom.
Fast vi är i behov av en offensivt lagd back.
Boqvist!?
Han verkar inte bli kvar i Islanders iaf.
2-3 veckor kvar sen har vi nog svaret. mitt största tvivel just nu är om viggo blir kvar eller om vi måste plocka en svindyr AHL chansning utöver dom 2 sista platserna vi ska fylla.
Litar verkligen inte på HN dom har flera fel än rätt. sen är väl det ingen som räknar med att han ska komma hem tror han gillar pengar för mycket.
Bättre och försöka värva Andreas Englund, han känner ju många i och runt omkring föreningen, Hank the tank, Philip holm med flera, så tycker man borde försöka hitta en lösning för honom.
Fast vi är i behov av en offensivt lagd back.
Vi har å andra sidan väldigt få defensiva generaler också, så det är hugget som stucket. Vad jag kan se så har vi flera backar i truppen som kan hantera den offensiva biten väl.