Silly Season 2026/27

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Knickedick
Inlägg: 3984
Blev medlem: 2014-05-13
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2026/27

Inlägg av Knickedick »

Andspe skrev: 2026-06-28 20:59:37
GabE skrev: 2026-06-28 20:36:46
fryppe skrev: 2026-06-28 20:07:40
GULD skrev: 2026-06-28 20:03:59 Gustavsson

100% NEJ till Djurgrden

Källa HN

https://hockeynews.se/nyheter/avslojar- ... ked-om-dif
Litar verkligen inte på HN dom har flera fel än rätt. sen är väl det ingen som räknar med att han ska komma hem tror han gillar pengar för mycket.

Bättre och försöka värva Andreas Englund, han känner ju många i och runt omkring föreningen, Hank the tank, Philip holm med flera, så tycker man borde försöka hitta en lösning för honom.
Fast vi är i behov av en offensivt lagd back.
Boqvist!?
Han verkar inte bli kvar i Islanders iaf.
AlltidOavsett
Inlägg: 591
Blev medlem: 2024-05-08
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2026/27

Inlägg av AlltidOavsett »

Vad säger ni om Björnfot?
Användarvisningsbild
fryppe
Inlägg: 1461
Blev medlem: 2023-05-11

Silly Season 2026/27

Inlägg av fryppe »

AlltidOavsett skrev: 2026-06-28 21:10:01 Vad säger ni om Björnfot?
Björnfot är också en defensiv back, men skulle inte tacka nej till honom eller Englund.
Knickedick
Inlägg: 3984
Blev medlem: 2014-05-13
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2026/27

Inlägg av Knickedick »

AlltidOavsett skrev: 2026-06-28 21:10:01 Vad säger ni om Björnfot?
Inte heller riktigt den topp av offensiv uppsida vi behöver.
Användarvisningsbild
fryppe
Inlägg: 1461
Blev medlem: 2023-05-11

Silly Season 2026/27

Inlägg av fryppe »

2-3 veckor kvar sen har vi nog svaret. mitt största tvivel just nu är om viggo blir kvar eller om vi måste plocka en svindyr AHL chansning utöver dom 2 sista platserna vi ska fylla.
Användarvisningsbild
diftobbe89
Inlägg: 5277
Blev medlem: 2008-11-20
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2026/27

Inlägg av diftobbe89 »

Andspe skrev: 2026-06-28 20:59:37
GabE skrev: 2026-06-28 20:36:46
fryppe skrev: 2026-06-28 20:07:40
GULD skrev: 2026-06-28 20:03:59 Gustavsson

100% NEJ till Djurgrden

Källa HN

https://hockeynews.se/nyheter/avslojar- ... ked-om-dif
Litar verkligen inte på HN dom har flera fel än rätt. sen är väl det ingen som räknar med att han ska komma hem tror han gillar pengar för mycket.

Bättre och försöka värva Andreas Englund, han känner ju många i och runt omkring föreningen, Hank the tank, Philip holm med flera, så tycker man borde försöka hitta en lösning för honom.
Fast vi är i behov av en offensivt lagd back.
Vi har å andra sidan väldigt få defensiva generaler också, så det är hugget som stucket. Vad jag kan se så har vi flera backar i truppen som kan hantera den offensiva biten väl.
Spela fult
Skriv svar