Kall-El skrev:Tommy Töpel skall bara suga igen sin feta trut.
Går han ut och kommenterar ett fall borde han ha nämnt alla solklara utvisningar som vi skulle ha haft med oss och som vi inte fick.
Skulle 4 domare missa en offside på 2 meter?
Har han verkligen rätt att gå ner och snacka i periodpausen med domarna?
Om det är något som det skall gnällas på efter denna match är det domarens nivå där det som vanligt i Claessons fall blåstes emot DIF.
Instämmer !!
Töpel har ingen som helst rätt att sitta på läktaren och ringa till dommarbasar eller andra för att påverka vad som händer på planen.
Han ska som Kall-El så delikat säjer " bara suga igen sin feta trut"
Jag ber om ursäkt, det är bara onödigt att gå in i en diskussion som inte leder någonvart.
Angående regeln som säger att Nilson inte får fortsätta spela... Kan bara hålla med det någon här tidigare skrev, vilket otroligt paragrafrytteri. Den regeln måste ju bara bort. Tänk om det Nilson fått behandling för en skada eller nåt, hade då inte fått återträda isen?
Och vårt 2-3-mål. Hur törs Tölper eller vad han hette säga att det var offside med 2 meter...? Jo, visst var det offside. Men inte med 2 meter. Kanske med en decimeter. Lika mycket offside som Jämtin/Mårtensson-målet i semifinal 2 förra året. Ja, jag har gått igenom situationerna ruta för ruta och det är offside i båda fallen. Ska man hålla på och tjafsa om offsidesituationer i varenda match så kan man lika gärna lägga ner hela sporten. I det långa loppet jämnar det alltid ut sig och domarna missade faktiskt en offside på Brynäs i den här matchen. Klagar vi för det? Nej.
Stämmer detta så är Svedberg en jävla pajas. Riktig fjant. Nästa gång brynäs kommer på besök och han står i målet så borde vi i klacken kunna psyka ut honom totalt om han är så instabil.
Stämmer detta så är Svedberg en jävla pajas. Riktig fjant. Nästa gång brynäs kommer på besök och han står i målet så borde vi i klacken kunna psyka ut honom totalt om han är så instabil.
Det verkar som att Brynäs målvaktstränare sätter sina adepter i filmningsträning. Tur att domaren inte gick på filmningen utan dömde Svedberg till 2 min för roughing.