tobijoh skrev: ↑2026-06-24 18:57:52
En back av hög kaliber och en forward av hög kaliber ska in enligt MDB på årsmötet.
Tyvärr har vi tappat våra guldjuniorer och kommer hamna i Ha när mobben här inne får bestämma. Varken Vejdemo, Gunler, Hartmann , manglande från The tank samt en toppforward till kommer kunna ersätta dom.
Haha, går ju aldrig att veta i förväg så klart
Men ett av fyra huvudområden som de identifierat och jobbar efter är kultur och identitet, och det är mycket det som de hoppas att Hank kommer in med. De nämnde också just grejen med svenskare trupp som en positiv sak.
De hoppas och tror på att Viggo stannar, men det beror helt på vilken klubb som draftar honom och deras plan.
tobijoh skrev: ↑2026-06-24 20:21:59
Haha, går ju aldrig att veta i förväg så klart
Men ett av fyra huvudområden som de identifierat och jobbar efter är kultur och identitet, och det är mycket det som de hoppas att Hank kommer in med. De nämnde också just grejen med svenskare trupp som en positiv sak. De hoppas och tror på att Viggo stannar, men det beror helt på vilken klubb som draftar honom och deras plan.
Om man går i dom tankarna ska man nog absolut värva en center som får spela vinge om Viggo stannar.
Vi kan inte stå kvart i tolv utan en förstacenter för att Viggo drar.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.