BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Natanoy

Re: Sv: Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013

Inlägg av Natanoy »

SkönaDjurgårn skrev:
SirDIFalot skrev:Det ska bli intressant att se vad som händer om Linkan och Fimpen är tillbaka...

Det måste ju bli två stycken från linan med Hank-Ljungh-Tim som petas då? De övriga tre kedjorna är ju skitbra och har varit så en längre tid.
Om Ljungh skulle hålla Linkan, eller Fimpen, på bänken hoppar jag från en bro...
+1
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013

Inlägg av Magnutz »

Mäklaren skrev:
Magnutz skrev:
AdamPickard skrev:finns de en presskonferens uppe någonstans?
En presskonferens: http://youtu.be/fAmT5uPconw
Det där var onödigt Mange :)
;) Jo, men lite roligt var det!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
B.I.B.A

Inlägg av B.I.B.A »

Mäklaren skrev:
Magnutz skrev:
AdamPickard skrev:finns de en presskonferens uppe någonstans?
En presskonferens: http://youtu.be/fAmT5uPconw
Det där var onödigt Mange :)

Jag vill också se presskonferensen.
Gillar Tonys stil. När de har spelat fult och grisigt så tar han på sig ett linne för att visa upp sina tatueringar och muskler på presskonferensen. Respekt.
Avgå Jocke.
Staten

Inlägg av Staten »

19 mål av Johner än så länge. När senast hade vi en spelare som nådde upp till de siffrorna?
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

Inlägg av seppuko »

Staten skrev:19 mål av Johner än så länge. När senast hade vi en spelare som nådde upp till de siffrorna?
Silversäsongen då M. Nilson gjorde 24 mål om jag inte missminner mig. Året innan gjorde Anger 23.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Användarvisningsbild
-daniel-
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

Staten skrev:19 mål av Johner än så länge. När senast hade vi en spelare som nådde upp till de siffrorna?
Känns ofantligt viktigt faktiskt inför avslutningen av serien; Johner får känna att han är den där målskytten som han kan vara och hans självförtroende är nog enormt för stunden.

Tycker nog Dustin enskilt är den spelare som stått för den största förvandlingen om man jämför med inledningen på säsongen. Då var han väldigt passiv, tog inte för sig, såg halvrädd och rätt stabbig ut. För stunden håller han ES-klass.

En förlängning vore nog på sin plats.
Användarvisningsbild
Jepe

BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013

Inlägg av Jepe »

-daniel- skrev:
Känns ofantligt viktigt faktiskt inför avslutningen av serien; Johner får känna att han är den där målskytten som han kan vara och hans självförtroende är nog enormt för stunden.

Tycker nog Dustin enskilt är den spelare som stått för den största förvandlingen om man jämför med inledningen på säsongen. Då var han väldigt passiv, tog inte för sig, såg halvrädd och rätt stabbig ut. För stunden håller han ES-klass.

Han har ett 1+1 kontrakt och frugan hans har hintat på twitter att de kommer tillbaka nästa säsong. Hon verkar trivas i Stockholm.
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Jo men Johner själv sa ju på twitter att "bollen låg hos Challe" eller motsvarande för några veckor sedan, så det är ju inte enbart Dustin själv som bestämmer. Verkar vara ett 1+1 där DIF har något att säga till om.

Men känns rätt självklart med spel i DIF nästa år som läget ser ut nu.
Staten

Inlägg av Staten »

Johner + Sörensen är dessutom magi. Det är en duo som jag tror hade funkat mycket bra i Elitserien också (om vi nu mot all förmodan tar oss dit).
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Staten skrev:Johner + Sörensen är dessutom magi. Det är en duo som jag tror hade funkat mycket bra i Elitserien också (om vi nu mot all förmodan tar oss dit).
Ja dom passar varandra väldigt, väldigt väl.
Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

Matchen går i repris på Viasat Hockey idag.

14:15 Hockeyallsvenskan: BIK Karlskoga-Djurgården
BobTheBlob

Inlägg av BobTheBlob »

Håller på att bli tokig!! Viasat's highlights fungerar ej för mig då jag ej är i Sverige.
De ända highlights jag kan se är någon bonnig piss video..
Så om någon har möjlighet att kasta upp skorpion räddningen på youtube vore jag evigt tacksam!
Janzoo

Inlägg av Janzoo »

BobTheBlob skrev:Håller på att bli tokig!! Viasat's highlights fungerar ej för mig då jag ej är i Sverige.
De ända highlights jag kan se är någon bonnig piss video..
Så om någon har möjlighet att kasta upp skorpion räddningen på youtube vore jag evigt tacksam!
Här finns Viasats highlights:
Användarvisningsbild
Illern

Inlägg av Illern »

Är det någon som vet när man kan se reprisen på Viaplay?
johan_80
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av johan_80 »

Jepe skrev:
-daniel- skrev:

Han har ett 1+1 kontrakt och frugan hans har hintat på twitter att de kommer tillbaka nästa säsong. Hon verkar trivas i Stockholm.
har man 1+1 så brukar båda parterna ha chans att bryta avtalet fast tror att han blir kvar framförallt med nya EU reglerna
Skriv svar