+1SkönaDjurgårn skrev:Om Ljungh skulle hålla Linkan, eller Fimpen, på bänken hoppar jag från en bro...SirDIFalot skrev:Det ska bli intressant att se vad som händer om Linkan och Fimpen är tillbaka...
Det måste ju bli två stycken från linan med Hank-Ljungh-Tim som petas då? De övriga tre kedjorna är ju skitbra och har varit så en längre tid.
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013
Re: Sv: Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013
Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013
Mäklaren skrev:Det där var onödigt MangeMagnutz skrev:En presskonferens: http://youtu.be/fAmT5uPconwAdamPickard skrev:finns de en presskonferens uppe någonstans?

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Gillar Tonys stil. När de har spelat fult och grisigt så tar han på sig ett linne för att visa upp sina tatueringar och muskler på presskonferensen. Respekt.Mäklaren skrev:Det där var onödigt MangeMagnutz skrev:En presskonferens: http://youtu.be/fAmT5uPconwAdamPickard skrev:finns de en presskonferens uppe någonstans?
Jag vill också se presskonferensen.
Avgå Jocke.
19 mål av Johner än så länge. När senast hade vi en spelare som nådde upp till de siffrorna?
Silversäsongen då M. Nilson gjorde 24 mål om jag inte missminner mig. Året innan gjorde Anger 23.Staten skrev:19 mål av Johner än så länge. När senast hade vi en spelare som nådde upp till de siffrorna?
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Känns ofantligt viktigt faktiskt inför avslutningen av serien; Johner får känna att han är den där målskytten som han kan vara och hans självförtroende är nog enormt för stunden.Staten skrev:19 mål av Johner än så länge. När senast hade vi en spelare som nådde upp till de siffrorna?
Tycker nog Dustin enskilt är den spelare som stått för den största förvandlingen om man jämför med inledningen på säsongen. Då var han väldigt passiv, tog inte för sig, såg halvrädd och rätt stabbig ut. För stunden håller han ES-klass.
En förlängning vore nog på sin plats.
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013
Han har ett 1+1 kontrakt och frugan hans har hintat på twitter att de kommer tillbaka nästa säsong. Hon verkar trivas i Stockholm.-daniel- skrev:Känns ofantligt viktigt faktiskt inför avslutningen av serien; Johner får känna att han är den där målskytten som han kan vara och hans självförtroende är nog enormt för stunden.Staten skrev:19 mål av Johner än så länge. När senast hade vi en spelare som nådde upp till de siffrorna?
Tycker nog Dustin enskilt är den spelare som stått för den största förvandlingen om man jämför med inledningen på säsongen. Då var han väldigt passiv, tog inte för sig, såg halvrädd och rätt stabbig ut. För stunden håller han ES-klass.
2014-04-07, vad hände?
- -daniel-
Jo men Johner själv sa ju på twitter att "bollen låg hos Challe" eller motsvarande för några veckor sedan, så det är ju inte enbart Dustin själv som bestämmer. Verkar vara ett 1+1 där DIF har något att säga till om.
Men känns rätt självklart med spel i DIF nästa år som läget ser ut nu.
Men känns rätt självklart med spel i DIF nästa år som läget ser ut nu.
Johner + Sörensen är dessutom magi. Det är en duo som jag tror hade funkat mycket bra i Elitserien också (om vi nu mot all förmodan tar oss dit).
- -daniel-
Ja dom passar varandra väldigt, väldigt väl.Staten skrev:Johner + Sörensen är dessutom magi. Det är en duo som jag tror hade funkat mycket bra i Elitserien också (om vi nu mot all förmodan tar oss dit).
Matchen går i repris på Viasat Hockey idag.
14:15 Hockeyallsvenskan: BIK Karlskoga-Djurgården
14:15 Hockeyallsvenskan: BIK Karlskoga-Djurgården
-
Håller på att bli tokig!! Viasat's highlights fungerar ej för mig då jag ej är i Sverige.
De ända highlights jag kan se är någon bonnig piss video..
Så om någon har möjlighet att kasta upp skorpion räddningen på youtube vore jag evigt tacksam!
Så om någon har möjlighet att kasta upp skorpion räddningen på youtube vore jag evigt tacksam!
Här finns Viasats highlights:BobTheBlob skrev:Håller på att bli tokig!! Viasat's highlights fungerar ej för mig då jag ej är i Sverige.
Är det någon som vet när man kan se reprisen på Viaplay?
har man 1+1 så brukar båda parterna ha chans att bryta avtalet fast tror att han blir kvar framförallt med nya EU reglernaJepe skrev:Han har ett 1+1 kontrakt och frugan hans har hintat på twitter att de kommer tillbaka nästa säsong. Hon verkar trivas i Stockholm.-daniel- skrev:Känns ofantligt viktigt faktiskt inför avslutningen av serien; Johner får känna att han är den där målskytten som han kan vara och hans självförtroende är nog enormt för stunden.Staten skrev:19 mål av Johner än så länge. När senast hade vi en spelare som nådde upp till de siffrorna?