Han är utanför laget tack och lov. Tar emot att säga om en kille som Brodin. Men han har inget i topp 12 att göra.
Kvartsfinal 1 24/25 Djurgårdens IF - Mora 16/3
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Spela fult
Jag hoppas verkligen han tar chansen och när han väl kommer att få den under slutspelet, tar fram energin han ska hadiftobbe89 skrev: ↑2025-03-16 13:39:38Han är utanför laget tack och lov. Tar emot att säga om en kille som Brodin. Men han har inget i topp 12 att göra.
Vill se fullt ös från början. Lätt att det är lite trögstartat efter långt uppehåll.
It's easier to be an asshole to words than to people
Tittar på vår laguppställning och kommer till insikt att sådant här underlag var länge sedan vi hade i ett slutspel, och i laget överlag.
Hoppas vi vågar gå för det och inte fegar ur när det väl börjar närma sig. Jag vill stå på Hovets läktare i slutet och känna "fan vad ni gjorde det bra, otroligt välförtjänt".
Hoppas vi vågar gå för det och inte fegar ur när det väl börjar närma sig. Jag vill stå på Hovets läktare i slutet och känna "fan vad ni gjorde det bra, otroligt välförtjänt".
Ser hellre Eriksson framför Blomgren. Men bara hoppas Blomgren lyfter ordentligt nu, annars blir det nog läktaren nästa match och Eriksson in.
-
Äntligen börjar det. Ska bli intressant att se status på alla efter att fått vila lite från matcher.
Hoppas Blomgren får lite utdelning i slutspelet, har ju 3-4 kanonlägen varje match
Jävla idioter på TV4 som intervjuar Hugo om målvaktsfrågan. Bra jobbat, tack...
-
Det är väl mest snack bland oss supportrar och media. Internt är det nog väldigt klara besked, och kändes så på hans svar också. Jag tror inget annat.
”Vi måste våga ställa de svåra frågorna” ja fast nej!
Vart vill man komma med en sådan fråga till honom? Är ju värre än en ja och nej-fråga. Man kan bara få ett svar..
Okej att ställa det till Kimby eller Wiken där man kan få ett svar hur de tänker. Alternativt efter ett sådant scenario till Hävelid.
Nu bara. Det kan komma in en målvakt som kan ta ditt jobb. Okej.
Hade varit jätteskönt om någon synade bara utan att bli arg. Tex: vad är det för jävla fråga? Haha jag är hockeyspelare och tävlar om min plats som alla andra i laget. Det kanske kommer in och tar din expertroll i slutspelet. Hur ställer du dig till det?
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
-
Så farligt var det ju inte. Helt befogad fråga att ställa och bra svar? Fan journalister/tv4 ska inte stryka alla medhårs hela tiden det ska utmanas på sina ställen.
Jättebra svar av Hugo med
-
Jag vill se ett DIF som likt i början på säsongen skyddar egen kasse och målvakt med sitt liv, fast adderar att det är slutspel på det.
Ehh va? Blomgren är extremt given. En ledare bland de unga och en av våra bästa tvåvägsforwards. Kommer till mycket chanser med sitt hårda jobb. Hoppas och tror att du är helt ute och cyklar.
Dessutom är ju båda med? Om du jämför med Eriksson.
Senast redigerad av Manijock den 2025-03-16 14:53:15, redigerad totalt 1 gånger.
Skulle vilja byta plats på Ragge och Krogdahl samt Costmar och Eriksson. Annars inte mycket att säga om femmorna. Nu kör vi!