SHL : Omgång 12 : Linköping - Djurgårdens IF 17/10-2017
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: SHL : Omgång 12 : Linköping - Djurgårdens IF 17/10-2017
Konstigt, hör bara en klack?
Ja men lätt det var så... de kände att de borde tagit nån hakning/holdingTheStick eller när Karlsson sparka Jagr på benen o försöker fälla honom osv... kul för oss att domaren "fucka up totalt" och släppte denna klara crosschecking i ryggen som gav mål! Haha! Så går det Plastjävlar, what goes around comes around!Magnutz skrev:Haha, ptja, att Hultsson inte åkte på crossen innan målet tar jag som en "det jämnar ut sig"-grej!
Härligt med mål!
Senast redigerad av captcash den 2017-10-17 18:18:04, redigerad totalt 1 gånger.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Vi är klassen bättre än Linköping i första perioden. Fortsätt så!
Bra första perre. Kunde varit något mål till.
Räknar med att Clubben kommer lyfta sig i andra. Fruktar Olimb kedjan.
Räknar med att Clubben kommer lyfta sig i andra. Fruktar Olimb kedjan.
Grabbarna tände till efter Fjällbys lilla gruff. Riktigt kul att se lite aggression och vilja.
Plast såg ut att tycka att det blev tråkig stämning vilket var bidragande till Hultas lilla uppvisning.
Sent from my XT1580 using Tapatalk
Plast såg ut att tycka att det blev tråkig stämning vilket var bidragande till Hultas lilla uppvisning.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Crosschecking???? Det var ju en knuffcaptcash skrev:Ja men lätt det var så... de kände att de borde tagit nån hakning/holdingTheStick eller när Karlsson sparka Jagr på benen o försöker fälla honom osv... kul för oss att domaren "fucka up totalt" och släppte denna klara crosschecking i ryggen som gav mål! Haha! Så går det Plastjävlar, what goes around comes around!Magnutz skrev:Haha, ptja, att Hultsson inte åkte på crossen innan målet tar jag som en "det jämnar ut sig"-grej!
Härligt med mål!
- Lee Harvey Oswald
Iskallt av Hultström att valla den via stolpen...med öppet mål
Bra första av DIF, men vi skulle gjort minst 2 mål till, lhc lär ha lite mer fart nästa period.

Bra första av DIF, men vi skulle gjort minst 2 mål till, lhc lär ha lite mer fart nästa period.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ja var ett snyggt kämpa-mål.förevigtdjurgården skrev:Snyggt! Krigarbalja! Forza!
Hultan satt den nästan i stolpen så det skulle bli snyggare med.

Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- Lee Harvey Oswald
Korrekt analysMagnutz skrev:Haha, ptja, att Hultsson inte åkte på crossen innan målet tar jag som en "det jämnar ut sig"-grej!
Härligt med mål!

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ah, du tänker så!#10 skrev:Crosschecking???? Det var ju en knuffcaptcash skrev:Ja men lätt det var så... de kände att de borde tagit nån hakning/holdingTheStick eller när Karlsson sparka Jagr på benen o försöker fälla honom osv... kul för oss att domaren "fucka up totalt" och släppte denna klara crosschecking i ryggen som gav mål! Haha! Så går det Plastjävlar, what goes around comes around!Magnutz skrev:Haha, ptja, att Hultsson inte åkte på crossen innan målet tar jag som en "det jämnar ut sig"-grej!
Härligt med mål!

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Exakt. En hederlig skolgårdsputt.#10 skrev:Crosschecking???? Det var ju en knuffcaptcash skrev:Ja men lätt det var så... de kände att de borde tagit nån hakning/holdingTheStick eller när Karlsson sparka Jagr på benen o försöker fälla honom osv... kul för oss att domaren "fucka up totalt" och släppte denna klara crosschecking i ryggen som gav mål! Haha! Så går det Plastjävlar, what goes around comes around!Magnutz skrev:Haha, ptja, att Hultsson inte åkte på crossen innan målet tar jag som en "det jämnar ut sig"-grej!
Härligt med mål!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Domarna blandar och ger en hel del i första. Samtidigt är man ju glad så länge vi slipper pp.
5vs5 är bäst för oss.
Jocke känns trygg.
Hultström spelar mycket idag. Tycker att han ser ok ut. Ska spela enkelt men gärna skjuta mer.
5vs5 är bäst för oss.
Jocke känns trygg.
Hultström spelar mycket idag. Tycker att han ser ok ut. Ska spela enkelt men gärna skjuta mer.
Jovars, vänd på steken och forumet hade haft 3st snabba sidor fyllda med diverse färgglada analyser av domaren!#10 skrev:Crosschecking???? Det var ju en knuffcaptcash skrev:Ja men lätt det var så... de kände att de borde tagit nån hakning/holdingTheStick eller när Karlsson sparka Jagr på benen o försöker fälla honom osv... kul för oss att domaren "fucka up totalt" och släppte denna klara crosschecking i ryggen som gav mål! Haha! Så går det Plastjävlar, what goes around comes around!Magnutz skrev:Haha, ptja, att Hultsson inte åkte på crossen innan målet tar jag som en "det jämnar ut sig"-grej!
Härligt med mål!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Med mig i täten. =)captcash skrev:Jovars, vänd på steken och forumet hade haft 3st snabba sidor fyllda med diverse färgglada analyser av domaren!#10 skrev:Crosschecking???? Det var ju en knuffcaptcash skrev:Ja men lätt det var så... de kände att de borde tagit nån hakning/holdingTheStick eller när Karlsson sparka Jagr på benen o försöker fälla honom osv... kul för oss att domaren "fucka up totalt" och släppte denna klara crosschecking i ryggen som gav mål! Haha! Så går det Plastjävlar, what goes around comes around!Magnutz skrev:Haha, ptja, att Hultsson inte åkte på crossen innan målet tar jag som en "det jämnar ut sig"-grej!
Härligt med mål!
Men vi hade ju inte gjort skiten före som hade förtjänat en "utjämning".
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109