Arenatråden
Re: Arenatråden
De kan ju testa att inte ta 45kr för en avslagen bajencola, dela med sig till orsaken till att folk ens är där (DIF) så lär i alla fall jag konsumera mera.
Jag köper en pastaburk och cola för 85(?) varje match, så jag drar mitt strå till stacken i alla fallJohanPez skrev:De kan ju testa att inte ta 45kr för en avslagen bajencola, dela med sig till orsaken till att folk ens är där (DIF) så lär i alla fall jag konsumera mera.

Pastaburken med grymt mycket parmesan är dock verkligen att rekommendera. En gång var dock parmesanen slut, de hade tydligen haft råttor dagen innan...
(gnaget hade alltså spelat hemma dagen innan)
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Per säsong?! Då är det ju katastrof, per match vore ju bra men antar att det är osannolikt.Stulle skrev:Stulle skrev:Det betyder att på 10 miljoner i försäljning delat på 199970 besökare (26 grundmatcher + 5 kvalmatcher) så har varje enskild person köpt för 50kr i snitt över säsongen. Avgör själva om det är mycket eller lite.
Edit: Tänkte igenom det du skrev en gång till så 50kr/per person för alla nästan 200.000 besökare är ju inte fy skam tycker jag. Trodde det var värre. Frågan är vad vi hade dragit in om vi ägt arenan. Skulle vara en rolig jämförelse.
Avskaffa tre mot tre.