IF Björklöven - Djurgårdens IF 23/11 2013

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
medu82
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Sv: Re: IF Björklöven - Djurgårdens IF 23/11 2013

Inlägg av medu82 »

SkönaDjurgårn skrev:
ciirree skrev:Hagelin gör dundersuccé, Tomas Ros efter matchen: "När GES-kedjan inte funkar så kliver nya superkedjan in, Triple-H!"
Ny ramsa: Haha-Hoho-Hehe, ekandes på Hovet inom en snar framtid. Jag ger dem två veckor!

Börjar bli övertänd som vanligt nu, kan man inte bara chilla?! Det blir intressant att se Hagelin. Kan någon bara tala om för mig lite fort: är det Carl Hagelins bror vi värvat?
Nej Carls bror heter Bobbie och dessutom är denna Hagelin uppvuxen i Linköping och inte Södertälje =)
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
ciirree

Re: Sv: Re: IF Björklöven - Djurgårdens IF 23/11 2013

Inlägg av ciirree »

SkönaDjurgårn skrev:
ciirree skrev:Hagelin gör dundersuccé, Tomas Ros efter matchen: "När GES-kedjan inte funkar så kliver nya superkedjan in, Triple-H!"
Ny ramsa: Haha-Hoho-Hehe, ekandes på Hovet inom en snar framtid. Jag ger dem två veckor!

Börjar bli övertänd som vanligt nu, kan man inte bara chilla?! Det blir intressant att se Hagelin. Kan någon bara tala om för mig lite fort: är det Carl Hagelins bror vi värvat?
Haha ja precis! Jag vet, det är omöjligt att bara chilla och "kolla lugnt på matchen" ;)

Jag trodde också han va det först, men vi fick svar på tal :)
ciirree

Re: IF Björklöven - Djurgårdens IF 23/11 2013

Inlägg av ciirree »

förevigtdjurgården

Inlägg av förevigtdjurgården »

Egentligen förstår jag inte vad man är för jävla självplågare. Varit riktigt ledsen över hur dåligt det gått i förra veckan men likförbannat sitter man här och kan knappt bärga sig inför match. Hur går det till...
25/4-2025
GT-Micke

Sv: Re: IF Björklöven - Djurgårdens IF 23/11 2013

Inlägg av GT-Micke »

förevigtdjurgården skrev:Egentligen förstår jag inte vad man är för jävla självplågare. Varit riktigt ledsen över hur dåligt det gått i förra veckan men likförbannat sitter man här och kan knappt bärga sig inför match. Hur går det till...
Det är det där jävla hoppet :-D

Ikväll vänder det ska du se B-)

Sent from my C6603 using Tapatalk
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Sv: Re: Sv: Re: IF Björklöven - Djurgårdens IF 23/11 2013

Inlägg av SkönaDjurgårn »

medu82 skrev:
SkönaDjurgårn skrev:

Nej Carls bror heter Bobbie och dessutom är denna Hagelin uppvuxen i Linköping och inte Södertälje =)
Va! Inte ens en äkta Hagelin! Nåja, han kan ju vara bra ändå. :)
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Ciirree och Förevigt - man borde testa yoga, mindfullness eller något annat lugnande. Ta ett chill pill kanske! :)
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Re:

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

SkönaDjurgårn skrev:Ciirree och Förevigt - man borde testa yoga, mindfullness eller något annat lugnande. Ta ett chill pill kanske! :)
Äh, HalsFlussness går bra också,
Lite hög feber trubbar av en tillräckligt, så man slipper gå i gång
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
förevigtdjurgården

Inlägg av förevigtdjurgården »

Haha, jo. Alternativt försöka vara dyngrak hela hockeysäsongen ut, men det är inte så bra varken för lever eller för plånbok ;)
25/4-2025
ciirree

Re:

Inlägg av ciirree »

SkönaDjurgårn skrev:Ciirree och Förevigt - man borde testa yoga, mindfullness eller något annat lugnande. Ta ett chill pill kanske! :)
Jag brukar ta gymmet innan och förjävligt jobbigt pass mentalt, men det hjälper inte! Yoga is up next ;)
ciirree

Re: Re:

Inlägg av ciirree »

Lee Harvey Oswald skrev:
HAHAH!
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Lövens äldre, mer rutinerade och starkare lag spelar enkelt bort rädda ungdomar iklädda DIF-tröja. 4-0.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Sv: Re: Re:

Lee Harvey Oswald skrev:
Haha, jag förstår, men avstår!
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Palmebjörk skulle gå in i vilket elitserielag som helst.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Hittade precis 24 kanelbullar i frysen. Ge mig någon kul regel, typ: jag måste äta en för varje rejäl tackling vi sätter in, eller något.

Annars kanske jag bara tröstar mig med en bulle per insläppt balja. Klassiskt tröstätande mao.
Skriv svar