Nej Carls bror heter Bobbie och dessutom är denna Hagelin uppvuxen i Linköping och inte Södertälje =)SkönaDjurgårn skrev:Ny ramsa: Haha-Hoho-Hehe, ekandes på Hovet inom en snar framtid. Jag ger dem två veckor!ciirree skrev:Hagelin gör dundersuccé, Tomas Ros efter matchen: "När GES-kedjan inte funkar så kliver nya superkedjan in, Triple-H!"
Börjar bli övertänd som vanligt nu, kan man inte bara chilla?! Det blir intressant att se Hagelin. Kan någon bara tala om för mig lite fort: är det Carl Hagelins bror vi värvat?
IF Björklöven - Djurgårdens IF 23/11 2013
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: Re: IF Björklöven - Djurgårdens IF 23/11 2013
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Re: Sv: Re: IF Björklöven - Djurgårdens IF 23/11 2013
Haha ja precis! Jag vet, det är omöjligt att bara chilla och "kolla lugnt på matchen"SkönaDjurgårn skrev:Ny ramsa: Haha-Hoho-Hehe, ekandes på Hovet inom en snar framtid. Jag ger dem två veckor!ciirree skrev:Hagelin gör dundersuccé, Tomas Ros efter matchen: "När GES-kedjan inte funkar så kliver nya superkedjan in, Triple-H!"
Börjar bli övertänd som vanligt nu, kan man inte bara chilla?! Det blir intressant att se Hagelin. Kan någon bara tala om för mig lite fort: är det Carl Hagelins bror vi värvat?

Jag trodde också han va det först, men vi fick svar på tal

-
Re: IF Björklöven - Djurgårdens IF 23/11 2013
Egentligen förstår jag inte vad man är för jävla självplågare. Varit riktigt ledsen över hur dåligt det gått i förra veckan men likförbannat sitter man här och kan knappt bärga sig inför match. Hur går det till...
25/4-2025
Sv: Re: IF Björklöven - Djurgårdens IF 23/11 2013
Det är det där jävla hoppetförevigtdjurgården skrev:Egentligen förstår jag inte vad man är för jävla självplågare. Varit riktigt ledsen över hur dåligt det gått i förra veckan men likförbannat sitter man här och kan knappt bärga sig inför match. Hur går det till...

Ikväll vänder det ska du se B-)
Sent from my C6603 using Tapatalk
- SkönaDjurgårn
Sv: Re: Sv: Re: IF Björklöven - Djurgårdens IF 23/11 2013
Va! Inte ens en äkta Hagelin! Nåja, han kan ju vara bra ändå.medu82 skrev:Nej Carls bror heter Bobbie och dessutom är denna Hagelin uppvuxen i Linköping och inte Södertälje =)SkönaDjurgårn skrev:Ny ramsa: Haha-Hoho-Hehe, ekandes på Hovet inom en snar framtid. Jag ger dem två veckor!ciirree skrev:Hagelin gör dundersuccé, Tomas Ros efter matchen: "När GES-kedjan inte funkar så kliver nya superkedjan in, Triple-H!"

- SkönaDjurgårn
- Lee Harvey Oswald
Re:
Äh, HalsFlussness går bra också,SkönaDjurgårn skrev:Ciirree och Förevigt - man borde testa yoga, mindfullness eller något annat lugnande. Ta ett chill pill kanske!
Lite hög feber trubbar av en tillräckligt, så man slipper gå i gång
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Haha, jo. Alternativt försöka vara dyngrak hela hockeysäsongen ut, men det är inte så bra varken för lever eller för plånbok 

25/4-2025
Re:
Jag brukar ta gymmet innan och förjävligt jobbigt pass mentalt, men det hjälper inte! Yoga is up nextSkönaDjurgårn skrev:Ciirree och Förevigt - man borde testa yoga, mindfullness eller något annat lugnande. Ta ett chill pill kanske!

Re: Re:
HAHAH!Lee Harvey Oswald skrev:Äh, HalsFlussness går bra också,SkönaDjurgårn skrev:Ciirree och Förevigt - man borde testa yoga, mindfullness eller något annat lugnande. Ta ett chill pill kanske!
Lövens äldre, mer rutinerade och starkare lag spelar enkelt bort rädda ungdomar iklädda DIF-tröja. 4-0.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- SkönaDjurgårn
Sv: Re: Re:
Haha, jag förstår, men avstår!Lee Harvey Oswald skrev:Äh, HalsFlussness går bra också,SkönaDjurgårn skrev:Ciirree och Förevigt - man borde testa yoga, mindfullness eller något annat lugnande. Ta ett chill pill kanske!
Palmebjörk skulle gå in i vilket elitserielag som helst.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- SkönaDjurgårn