RESA: Slutspel i European Trophy i Berlin

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Axel_K
Säsongskort: Ja

Re: RESA: Slutspel i European Trophy i Berlin

Inlägg av Axel_K »

Tycker att det skulle vara bra ifall alla som åkte ner var i en smsgrupp (smsgrupp.se). På det sättet så kan alla som åker ner kommunicera med varandra och samlas, då får alla informationen som behövs innan matcherna.

Några är admin, för att få gå med i gruppen så måste man kunna bevisa att man ska ner(kvitto på hotell eller dylikt).
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Livelottning på ET-hemsidan kl. 12.30. Nice! Hoppas vi får Eisbären, vi har revansch att utkräva efter deras flytvinst 2011, när vi spelade ut dem totalt och Jeff Friesen vispade in en volley på ren tur.
Janzoo
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Janzoo »

pulverapa skrev:Livelottning på ET-hemsidan kl. 12.30. Nice! Hoppas vi får Eisbären, vi har revansch att utkräva efter deras flytvinst 2011, när vi spelade ut dem totalt och Jeff Friesen vispade in en volley på ren tur.
Går dock inte att se streamen från Sverige. Jävla fjanterier...
Användarvisningsbild
18DIF91

Inlägg av 18DIF91 »

pulverapa skrev:Livelottning på ET-hemsidan kl. 12.30. Nice! Hoppas vi får Eisbären, vi har revansch att utkräva efter deras flytvinst 2011, när vi spelade ut dem totalt och Jeff Friesen vispade in en volley på ren tur.
Tyvärr fick vi ju inte det.

Vi hamnade med Luleå och JYP.

Dock så finns det ju chansen att vi möter dem om vi klarar oss ur gruppspelet, fast satan vad det skall mycket till att vi skall ta oss vidare ur den där gruppen... men så länge det finns liv finns det hopp. Kan vi spela ihop laget ordentligt nu under säsongen så kan det faktiskt gå rätt så hyfsat där nere ändå känns det som..
Alltid Oavsett.
sPTNC

Inlägg av sPTNC »

19:e December

Grupp B
Jyp - Djurgården
17:00

Grupp A
Färjestad - Frölunda
20:30

20:e December

Grupp B
Jyp - Luleå

Grupp A
Berlin - Färjestad

21:e December

Grupp B
Luleå - Djurgården

Grupp A
Berlin - Frölunda

22:e December

Final
Gruppvinnare Grupp A - Gruppvinnare Grupp B

Slänger in den här också...
Användarvisningsbild
18DIF91

Inlägg av 18DIF91 »

sPTNC skrev:19:e December

Grupp B
Jyp - Djurgården

Grupp A
Färjestad - Frölunda

Grupp B
Jyp - Luleå

Grupp A
Berlin - Färjestad

Grupp B
Luleå - Djurgården

Grupp A
Berlin - Frölunda

Final

Kommer bli en del flängande, vi har ju bortamatch mot Västerås den 16:e december, sen skall laget från västerås och hem och så till Berlin..

Dock så hemmamatch efter de kommer tillbaka, så oavsett hur de går så får man hoppas att de är taggade som fan efter äventyret borta i Berlin.
Alltid Oavsett.
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

18DIF91 skrev:

Grupp B
Jyp - Djurgården

Grupp A
Färjestad - Frölunda

Grupp B
Jyp - Luleå

Grupp A
Berlin - Färjestad

Grupp B
Luleå - Djurgården

Grupp A
Berlin - Frölunda

Final

Kommer bli en del flängande, vi har ju bortamatch mot Västerås den 16:e december, sen skall laget från västerås och hem och så till Berlin..

Dock så hemmamatch efter de kommer tillbaka, så oavsett hur de går så får man hoppas att de är taggade som fan efter äventyret borta i Berlin.
Berlin är väl inte värre än typ Björklöven/Malmö borta... :) Asplöven däremot, det är en jävla bonnresa...
Användarvisningsbild
18DIF91

Inlägg av 18DIF91 »

pulverapa skrev:
18DIF91 skrev:

Grupp B
Jyp - Djurgården

Grupp A
Färjestad - Frölunda

Grupp B
Jyp - Luleå

Grupp A
Berlin - Färjestad

Grupp B
Luleå - Djurgården

Grupp A
Berlin - Frölunda

Final

Berlin är väl inte värre än typ Björklöven/Malmö borta... :) Asplöven däremot, det är en jävla bonnresa...
Kan ha fel, men spelade jag i Djurgården och fick välja vilket som var trevligast, att åka och spela i Berlin eller i Björklöven/Malmö tror jag Berlin väger lite mer tyngre på roligt listan ;)
Alltid Oavsett.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

För oss som ska ner till Berlin så blir biljetterna inte särskilt billiga. Under lottningen så sa dom att biljettpaket kommer att finnas tillgängliga från 54-137 euro "for the weekend" (vad tusan det nu innebär, förmodligen två matcher inkluderat i priset gissar jag på).

Ganska saftigt betalt för biljetterna om jag förstod det hela rätt. Mer än 20 euro för en hyfsad biljett hade jag inte trott att det skulle kosta.
sPTNC

Inlägg av sPTNC »

Salas skrev:För oss som ska ner till Berlin så blir biljetterna inte särskilt billiga. Under lottningen så sa dom att biljettpaket kommer att finnas tillgängliga från 54-137 euro "for the weekend" (vad tusan det nu innebär, förmodligen två matcher inkluderat i priset gissar jag på).

Ganska saftigt betalt för biljetterna om jag förstod det hela rätt. Mer än 20 euro för en hyfsad biljett hade jag inte trott att det skulle kosta.

Tror du inte det är någon form av "alla dagars biljett" då? Att man har en biljett till varje dag och finalen för de saftiga summorna?
Hoppas ET bringar lite klarhet i finalspelet och allt kring det.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

sPTNC skrev:Tror du inte det är någon form av "alla dagars biljett" då? Att man har en biljett till varje dag och finalen för de saftiga summorna?
Det kan jag knappast tänka mig, eftersom Berlin säkert kommer sälja ut O2 Arena enbart med sina supportrar. Samt om ca 500 Djurgårdare ska ha en sektion mot Luleå den 21a, så känns det inte så troligt att alla kan vara kvar när Berlin spelar senare på kvällen.

Men visst, det är väl inte helt omöjligt att det är så, men jag tror som sagt inte det.
Användarvisningsbild
sthlm1891

Inlägg av sthlm1891 »

Salas skrev:
sPTNC skrev:Tror du inte det är någon form av "alla dagars biljett" då? Att man har en biljett till varje dag och finalen för de saftiga summorna?
Det kan jag knappast tänka mig, eftersom Berlin säkert kommer sälja ut O2 Arena enbart med sina supportrar. Samt om ca 500 Djurgårdare ska ha en sektion mot Luleå den 21a, så känns det inte så troligt att alla kan vara kvar när Berlin spelar senare på kvällen.

Men visst, det är väl inte helt omöjligt att det är så, men jag tror som sagt inte det.
Tja bara hoppas vi får klarhet i detta nu i veckan, bör ju ha biljettalternativen klara och bara väntade på lottningen för att göra det officiellt, hoppas jag i alla fall.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

sthlm1891 skrev:Tja bara hoppas vi får klarhet i detta nu i veckan, bör ju ha biljettalternativen klara och bara väntade på lottningen för att göra det officiellt, hoppas jag i alla fall.
Dom sa under lottningen att biljetterna fanns redo till försäljning redan nu, men jag har kollat på O2 Arenas biljettsida, och biljetterna är ännu inte släppta till försäljning. Jag intresseanmälde mig via mail, så förhoppningsvis mailar dom ut när biljetterna släpps.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Var lite osäkert om jag hade möjlighet att åka ner, men det löste sig!

Fy satan vad roligt det här ska bli!
Användarvisningsbild
Kungen
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av Kungen »

Sådär, då har jag sett till att DIF kommer till final! Jag och tjejen åker ner 18-22 dec så vi missar DIF - Berlin i finalen, bor på Park Inn Berlin-Alexanderplatz.

Det kommer bli så jävla fett!
Skriv svar