ET: Djurgårdens IF - TPS 15/8 2013 | EP Trophy
- Jim Morrison
Re: ET: Djurgårdens IF - TPS 15/8 2013 | EP Trophy
Ser ut som att vi kan få ett riktigt giftigt powerplay denna säsong om det fortsätter såhär. Bra puck/tekvinnare i Jocke Eriksson, två giftiga skott från Guter och Lofquist, Sörensen i Linkan-rollen som en alltiallo och sen Honken som är riktigt bra framför mål.
Checkingkedjan med Ahlén, Honken och Hank har vissa riktigt bra byten. Kan utvecklas till mer kontinuerliga insatser. Kommer med formen.
Sörensen ser ut att ha utvecklat en mean-side till hans spel? Smäller ju på ordentligt i varje byte. Han har en sån enorm potential.
För övrigt så förstör domarna den här matchen totalt hittills.
Checkingkedjan med Ahlén, Honken och Hank har vissa riktigt bra byten. Kan utvecklas till mer kontinuerliga insatser. Kommer med formen.
Sörensen ser ut att ha utvecklat en mean-side till hans spel? Smäller ju på ordentligt i varje byte. Han har en sån enorm potential.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vad är det för domare? Svenska eller?
Tråkig första period. Domarna gör sitt för att förstöra sporten, men det är å andra sidan inget nytt. Nästa period kanske det är vi som får extremt dåliga utvisningar med oss. Innebandyregler i Slashing-situationer nuförtiden?
Jocke Eriksson bäst i första. Tätt följd av Ahlén och Lofquists powerplayspel. Fruktansvärt teknisk back av det lilla jag sett. Hög potential där! Ahlén är det stora utropstecknet. Trots sin extremt klumpiga skridskoåkning så lyckas han vinna puckarna på ren envishet och faktiskt en del smartness. Hmm bara hoppas att det inte bara funkar mot lag som har matchotränade backar.
Lidström/Holm har stora problem och ser snuskigt klena ut. Känns ständigt som motståndarnas farligheter skapas mot det backparet. Skärpning!
Printz är snuskigt stark förövrigt. Oj oj!!! Bara att sätta igång och jobba Challe.. HONOM SKA VI HA....
Jocke Eriksson bäst i första. Tätt följd av Ahlén och Lofquists powerplayspel. Fruktansvärt teknisk back av det lilla jag sett. Hög potential där! Ahlén är det stora utropstecknet. Trots sin extremt klumpiga skridskoåkning så lyckas han vinna puckarna på ren envishet och faktiskt en del smartness. Hmm bara hoppas att det inte bara funkar mot lag som har matchotränade backar.
Lidström/Holm har stora problem och ser snuskigt klena ut. Känns ständigt som motståndarnas farligheter skapas mot det backparet. Skärpning!
Printz är snuskigt stark förövrigt. Oj oj!!! Bara att sätta igång och jobba Challe.. HONOM SKA VI HA....
Från vad jag hört/läst om övriga försäsongsmatcher hittills så har domarna blåst sönder de flesta av dem.Jim Morrison skrev:
- Jim Morrison
Jag har inte sett många bra matcher av Lidström under hans tid i DIF. Han hade någon period förra säsongen men utöver det så är han bara grå. Går in halvhjärtat, duttar, tar felbeslut med pucken. Äh, jag vet inte.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jim Morrison skrev:Jag har inte sett många bra matcher av Lidström under hans tid i DIF. Han hade någon period förra säsongen men utöver det så är han bara grå. Går in halvhjärtat, duttar, tar felbeslut med pucken. Äh, jag vet inte.
Tycker det låter som en bra beskrivning av honom!

- Jim Morrison
Måns Krüger... Wow.
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Krüger! vilken lirare
Sju DIF-tvåor på 30minuters matchtid, bra jobbat av domarna.. De ligger i!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Känns ju rent spontant inte som att domarna gör en särskilt bra insats.
25/4-2025
Vad håller domarna på med? Kan han bara blåsa åt ett håll eller?
Det här är på riktigt något utav det värsta jag sett. Vilken jävla parodi.
Sv: ET: Djurgårdens IF - TPS 15/8 2013 | EP Trophy
Mattson Mattson, njeaa orlig med stort o
Skickat från min Xperia arc S via Tapatalk 2
Skickat från min Xperia arc S via Tapatalk 2
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
- Jim Morrison
Katastrofmatch.
USEL domarinsats och försvarsspel som inte existerar. Trist...