Djurgårdens IF - Oskarshamn 25/9 2012
Bara jag som kanske drömt detta men fanns det ingen kampanj mer att om man har "gillat" difhockey på fejjan så fick man gå på matchen för 100?
Re: Djurgårdens IF - Oskarshamn 25/9 2012
XantE skrev:Bara jag som kanske drömt detta men fanns det ingen kampanj mer att om man har "gillat" difhockey på fejjan så fick man gå på matchen för 100?
Det var på www.difhockey.se/facebook
1-5 totalt ras i andra perioden.
1-0 första
1-3 andra
1-5 tredje
1-0 första
1-3 andra
1-5 tredje
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- Lee Harvey Oswald
Challen skrev:1-5 totalt ras i andra perioden.
1-0 första
1-3 andra
1-5 tredje
Ett högst troligt scenario, jag har redan slutat bli förvånad (tror jag)
Även på läktarplats dominerar Oskarshamn, med förnedrande ramsor som tex:
-Ni har inget kärnkraftverk NEJ! (melodi, Ni kan Inte, Inte Rubba oss)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Som någon nämnde tidigare så hoppas jag att Reideborn får stå i morgon, känns som ett bra tillfälle nu.
Matchen då.. jo jag tror att Oskarshamn kommer att överraska direkt och vinna första perioden med 0-1 men sen blir det Djurgårn för hela slanten. Period två vinns med 2 mål. Sista perioden gör vi mål efter 2 min och sen avgör vi med 3 min kvar efter en kontring där Oskarshamn har legat och tryckt på.
Period 1
0-1 Kirill Starkov
Period 2
2-0 Alexander Wennberg, Dustin Johner
Period 3
2-0 David Lidström, Dustin Johner
Slutresultat: 4-1
Skott: 27-24
Matchen då.. jo jag tror att Oskarshamn kommer att överraska direkt och vinna första perioden med 0-1 men sen blir det Djurgårn för hela slanten. Period två vinns med 2 mål. Sista perioden gör vi mål efter 2 min och sen avgör vi med 3 min kvar efter en kontring där Oskarshamn har legat och tryckt på.
Period 1
0-1 Kirill Starkov
Period 2
2-0 Alexander Wennberg, Dustin Johner
Period 3
2-0 David Lidström, Dustin Johner
Slutresultat: 4-1
Skott: 27-24
Sv: Re: Djurgårdens IF - Oskarshamn 25/9 2012
Sociala meeedjäärXantE skrev:Bara jag som kanske drömt detta men fanns det ingen kampanj mer att om man har "gillat" difhockey på fejjan så fick man gå på matchen för 100?
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hahaha du måste käkat något lyckopiller idag eller nåt... två gånger har jag spillt kaffe på tangentbord (och fräst ut lite på skärmen) av att läsa dina poster. Tack för det!Lee Harvey Oswald skrev:Challen skrev:1-5 totalt ras i andra perioden.
1-0 första
1-3 andra
1-5 tredje
Ett högst troligt scenario, jag har redan slutat bli förvånad (tror jag)
Även på läktarplats dominerar Oskarshamn, med förnedrande ramsor som tex:
-Ni har inget kärnkraftverk NEJ! (melodi, Ni kan Inte, Inte Rubba oss)

Oj. Hade ingen aning om att Oskarshamn spelade i Allsvenskan (eller att de ens hade ett hockeylag). Men jag kan peka ut det på kartan, tror jag.
Vägra förlora på Hovet.
Vägra förlora på Hovet.
Jag har ärligt talat ingen aning om var Oskarshamn ligger. Men jag ska googla nu.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Inte jag heller, men är inte tillräckligt intresserad för att orka bry mig.sensei skrev:Jag har ärligt talat ingen aning om var Oskarshamn ligger. Men jag ska googla nu.

Såg på twitter att DIFHockey hade svarat på en fråga angående läget med Timmy att - han tränar men var osäker på spel imorgon.
2014-04-07, vad hände?
Är FB-biljetterna slut ? Vore najs att veta
Vägra förlora på Hovet.
Spela smart och för laget. Alldeles för mycket soloåkningar ibland. Följ gameplanen som Challe sa, då löser det sig!
Spela smart och för laget. Alldeles för mycket soloåkningar ibland. Följ gameplanen som Challe sa, då löser det sig!
Vi bör kunna vinna skotten med 35-15 och avgå med segern relativt enkelt. Det är dags att vi får en lätt resa i en match.
- SirDIFalot
Re: Sv: Re: Djurgårdens IF - Oskarshamn 25/9 2012
Grymt!Sjöwall skrev:150:- för långsida med bästa plats på http://www.difhockey.se/tryckfelsnisseSirDIFalot skrev:Så var det. Verkar slut nu.David1891 skrev:Du kanske tänker på twittererbjudandet?SirDIFalot skrev:Jag har för mig att jag sett något specialerbjudande om biljetter till matchen mot Oskarshamn. Är nästan säker på det. Men nu hittar jag inget.
Någon som vet vad jag menar? Tänkte köpa lite biljetter och ge bort till denna match.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Lite suspekt med Wesslau t-shirt reklam dock. Kan fatta att det hänger kvar några i butiken som man vill bli av med. Men reklam-banner på hemsidan?
Tryck upp en Douglas Murray tröja nu och ni skulle faktiskt sälja någonting i den där butiken.
Expert.