Olearys Norrmalm 6/3 kl 18:30 (HV - DIF)
Re: Olearys Norrmalm 6/3 kl 18:30 (HV - DIF)
Jag kommer ringa och boka direkt när jag är hemma från jobbet. Kan tänka mig att det kommer vara sjukt fullt imorgon med tanke på Champions Leauge.......
EDIT: Bokade nu istället. Bokade bord för 7 personer, var väldigt noga med att vi skulle ha en stor TV och bra ljud utan Champions leauge. (hehe)
EDIT: Bokade nu istället. Bokade bord för 7 personer, var väldigt noga med att vi skulle ha en stor TV och bra ljud utan Champions leauge. (hehe)
Ok. Jag är 30. Hur känner man igen er som ska kolla då? Inte träffat nån av er ju!
Re: Re: Olearys Norrmalm 6/3 kl 18:30 (HV - DIF)
Leta efter en grupp hypernervösa killar som krampar med en öl i stenhårt skallergrepp.mb81 skrev:Ok. Jag är 30. Hur känner man igen er som ska kolla då? Inte träffat nån av er ju!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag tar med mig en stor skylt som det står "JAG HATAR FOTBOLL" på.Magnutz skrev:Leta efter en grupp hypernervösa killar som krampar med en öl i stenhårt skallergrepp.mb81 skrev:Ok. Jag är 30. Hur känner man igen er som ska kolla då? Inte träffat nån av er ju!
Då kommer det bli dålig stämning eftersom jag älskar fotboll! Hehe. Men typ vilket bord eller liknande kan vara bra!pulverapa skrev:Jag tar med mig en stor skylt som det står "JAG HATAR FOTBOLL" på.Magnutz skrev:Leta efter en grupp hypernervösa killar som krampar med en öl i stenhårt skallergrepp.mb81 skrev:Ok. Jag är 30. Hur känner man igen er som ska kolla då? Inte träffat nån av er ju!
Där har du mig och Pulverapa, aka Konrad i alla fall 

Asch.. helvete, såg denna tråden för sent.
Hade funtat på att dra ihop några gårdare från jobbet och kolla på matchen också, hade varit skoj och dyka upp med.. fast det är redan bokat nu eller?
Hade funtat på att dra ihop några gårdare från jobbet och kolla på matchen också, hade varit skoj och dyka upp med.. fast det är redan bokat nu eller?
Alltid Oavsett.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
18DIF91 skrev:Asch.. helvete, såg denna tråden för sent.
Hade funtat på att dra ihop några Djurgårdare från jobbet och kolla på matchen också, hade varit skoj och dyka upp med.. fast det är redan bokat nu eller?
DIF!
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Ok, efter stor beslutsångest blir det inget Jönköping för min del.
O´Learys Norrmalm då? Kanske, kanske inte, men är inte sugen att bara sitta hemma och försöka hålla igen för att inte väcka barnen.
Men nu kanske det är för sent, då bord är bokat.
De annonserar bara att det ska visas fotboll, men jag antar att ni fixat hockeyn efter att ha pratat med dem?
Vågar jag som ensam tjej möta upp er andra?
O´Learys Norrmalm då? Kanske, kanske inte, men är inte sugen att bara sitta hemma och försöka hålla igen för att inte väcka barnen.
De annonserar bara att det ska visas fotboll, men jag antar att ni fixat hockeyn efter att ha pratat med dem?

Det är väl inget bokat än? Sjöwall?
Sjöwall har nog pratat med dem, O'learys brukar visa både hockey och fotboll om det visas samtidigt.Tessan skrev:Ok, efter stor beslutsångest blir det inget Jönköping för min del.
Tja! Jag har reserverat ett bord men ska återkomma till olearys ikväll ang. Hur många vi blir. Alla som vill kan fortfarande följa med 

- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag kommer fömodligen och tar med två djurgårdare till! 

18DIF91 och Daniel942 ska jag boka in er? Tessan jag bokar in dig +2 då! Någon jag glömt?
Boka gärna in mig tack
Jag dyker upp med kanske 2-3 personer till, beror på lite.
Så om det går, jag + 3
hehe, fast inte helt 100 på att alla dyker upp ännu, jag kommer definitivt. Vore kul att träffa lite folk från forumet också 

Alltid Oavsett.