Är det vanligt eller, att Ticnet strular menar jag? Vad fan händer om man bokar platser som sen visar sig redan vara bokade? Eller skulle det redan uppdagas innan en bokning går igenom?
Katastrofuselt om det är så att man faktiskt kan boka biljetter som man sen inte kan nyttja pga strul. Jag skulle kunna "Go Postal" för mindre...
Jag har i princip växt upp med att ticnet strular gång efter annan. Föredrar exempelvis Eventim klart före Ticnet! Men jag har aldrig lyckats boka en plats som redan varit tagen faktiskt, så lite konstigt är det...
Det var ju bara att testa att beställa biljetterna via Ticnet. Testade att markera lite olika platser på långsidorna och A19/A20 (som i princip är helt lediga enligt Ticnet), när jag ville bekräfta fick jag bara ett felmeddelande om att platserna inte var tillgängliga.
Mycket viktig match detta. I kväll kan vi som nämnts säkra slutspelsplatsen i praktiken. Det känns bra att ha lite marginal ner till bottenträsket, även om jag tycker att vi egentligen bör blicka uppåt. Jag har sagt det förr: med det här laget ska Dif sluta topp 4. Tre poäng mot FHC och det är högst rimligt att nå dit. Så kör nu Dif - och vinn!
Om det stämmer att det kommer att bli mycket folk i kväll hoppas jag att det verkligen hörs genom Tv-rutan också. Själv ska jag göra mitt bästa för att bidra till det. Klackens insats har varit precis som lagets såhär långt den här säsongen: helt okej, men långt ifrån godkänd sett till den potential som finns. Så kom igen nu klacken!
Är det förresten någon mer än jag som tycker att det är fullständigt idiotiskt att envisas med att lira Kronwall och Printz tillsammans? Inte för att jag tycker att de har gjort bort sig, men om jag fick välja skulle Kronwall lira med någon mer offensivt skicklig back, någon som kompleterar honom bättre. Typ Holmqvist eller Boumedienne. Sedan förstår jag inte varför Oscar Eklund inte får lira PP. I mina ögon är han den mest puckskicklige backen i laget, och det är inte helt fel att ha på blålinjen i ett PP. Liten, smidig, rörlig, puckskicklig. Perfekt i PP. Men det kanske bara är jag?
För övrigt måste jag instämma med er övriga om att Mitman absolut inte har motsvarat ens de förhållandevis låga förväntningar som ställdes på honom före hans A-lagsdebut. Sörensen har inte heller varit sådär bra som jag hade hoppats att han skulle vara. Nej, jag tycker att det är dags att testa något nytt. Vad sägs om stekhete Pontus Åberg? Eller Gerard Hanson? Kanske Fredric Weigel? Det vore verkligen kul att se vad dessa tre skulle kunna göra på A-lagsnivå!
Först när kvällens laguppställning släpps kommer det att visa sig för oss om Tim är med, dock kan man gratulera till att han har blivit far! Gör han en Honken kommer han att lira men som sagt det får vi se sen...
Är lite orolig inför kvällens drabbning. Förra säsongen var matcherna mot fiskrenset en njutning, i år är det mest ångestframkallande. Känner mig dock rätt säker nu på slutspelet så det ororar inte speciellt mycket men fy fan vad skönt det vore att se fiskarna i kvalserien. Vet inte om deras åldermän kan gå ifrån en sådana serie utan hjärtsviktningar modell större. Väl i den serien hjälper det inte med att ha en av sveriges bästa plånböcker, undra om dom ens har inskrivet i sina spelarkontrakt att om dom hamnar i AS så får spelarna/klubben bryta kontrakten? Kan bli allsvenskans överlägset dyraste spelartrupp någonsin.
Värdelös med Hannula borta! Känns som han har varit på gång nu ett bra tag. Skönt att han är sjuk och inte skadad i alla fall om man ska försöka se det positivt.
Angående det Metal Machine skriver så känns det dumt att sära på backparen nu när det äntligen känns som vi fått lite stabilitet i laget. Vi har inte fyra nya femmor arje kväll och det tycker jag enbart är bra. Kör vidare med backparen, och det vore rent korkat att sära på Honken och Falk som just nu är en av Elitseriens bästa backpar. Fullständigt klockrena rätt igenom, bara hoppas att de fortsätter så.
Den enda möjliga förändringen jag kan tänka mig är att sätta Kronwall med Oscar Eklund och spela Boumedienne med Printz. Kan funka men känns för osäkert så jag väjer att låta bli
Fet cigarr åt Tim, är navesträngen klippt o allt väl spelar han säkert.
Hoppas inte Hannula har samma influensa som jag, har sovit haft frossa o käkat ipren i 2 dar nu.
Är dem borta så klarar vi oss lungt med dem som är friska, alla lyfter sig några snäpp.
Jag hoppas att Cehlin får hänga en kasse idag så han får lite mer självförtroende, ett steg i rätt riktning kan vara att skjuta innanför ramen istället för utanför
Stulle skrev:Jag hoppas att Cehlin får hänga en kasse idag så han får lite mer självförtroende, ett steg i rätt riktning kan vara att skjuta innanför ramen istället för utanför
Metal Machine skrev:Mycket viktig match detta. I kväll kan vi som nämnts säkra slutspelsplatsen i praktiken. Det känns bra att ha lite marginal ner till bottenträsket, även om jag tycker att vi egentligen bör blicka uppåt. Jag har sagt det förr: med det här laget ska Dif sluta topp 4. Tre poäng mot FHC och det är högst rimligt att nå dit. Så kör nu Dif - och vinn!
Om det stämmer att det kommer att bli mycket folk i kväll hoppas jag att det verkligen hörs genom Tv-rutan också. Själv ska jag göra mitt bästa för att bidra till det. Klackens insats har varit precis som lagets såhär långt den här säsongen: helt okej, men långt ifrån godkänd sett till den potential som finns. Så kom igen nu klacken!
Är det förresten någon mer än jag som tycker att det är fullständigt idiotiskt att envisas med att lira Kronwall och Printz tillsammans? Inte för att jag tycker att de har gjort bort sig, men om jag fick välja skulle Kronwall lira med någon mer offensivt skicklig back, någon som kompleterar honom bättre. Typ Holmqvist eller Boumedienne. Sedan förstår jag inte varför Oscar Eklund inte får lira PP. I mina ögon är han den mest puckskicklige backen i laget, och det är inte helt fel att ha på blålinjen i ett PP. Liten, smidig, rörlig, puckskicklig. Perfekt i PP. Men det kanske bara är jag?För övrigt måste jag instämma med er övriga om att Mitman absolut inte har motsvarat ens de förhållandevis låga förväntningar som ställdes på honom före hans A-lagsdebut. Sörensen har inte heller varit sådär bra som jag hade hoppats att han skulle vara. Nej, jag tycker att det är dags att testa något nytt. Vad sägs om stekhete Pontus Åberg? Eller Gerard Hanson? Kanske Fredric Weigel? Det vore verkligen kul att se vad dessa tre skulle kunna göra på A-lagsnivå!
Oscar Eklund har ingen aning om vad blålinjen befinner sig. Tycker inte att han är direkt smidig, rörlig eller puckskicklig, bl.a så måste han vara en av dom lättaste att tackla. Tycker han är duktigt överskattad.
Angående Printz så tycker jag att han har varit vår stabilaste back efter jul (som vanligt).
Senast redigerad av Caveman den 2011-02-21 16:42:35, redigerad totalt 2 gång.