Snazzi skrev:Skall försöka se min första hela tennismatch idag. Får se hur länge jag står ut...
Kom igen nu Söderling!
Jag somnade i 5:e set senast. Jag förstår att kanske vissa gillar Tennis. Men har oerhört svårt för folk som skiner upp och inte snackar om något annat så fort det går bra för någon svensk. Medgångare helt enkelt. Som inte sett en tennismatch på flera år.
Det var likadant sist när Robin gjorde någon bragd, kul tyckte jag men kunde inte förstå mig på mina vänner som höll på i stil med "Kommer du över och ser matchen eller?!"
När vi sett över 1000 fotbolls och hockeymatcher tidigare men aldrig tennis.
Snazzi skrev:Skall försöka se min första hela tennismatch idag. Får se hur länge jag står ut...
Kom igen nu Söderling!
Jag somnade i 5:e set senast. Jag förstår att kanske vissa gillar Tennis. Men har oerhört svårt för folk som skiner upp och inte snackar om något annat så fort det går bra för någon svensk. Medgångare helt enkelt. Som inte sett en tennismatch på flera år.
Det var likadant sist när Robin gjorde någon bragd, kul tyckte jag men kunde inte förstå mig på mina vänner som höll på i stil med "Kommer du över och ser matchen eller?!"
Det där vill jag skriva under på! (Förutom att jag inte förstår folk som faktiskt tycker det är roligt)
¤ Lilleman här är den enda sanna tennisbögen!
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Kom igen nu Söderling!
Det där vill jag skriva under på! (Förutom att jag inte förstår folk som faktiskt tycker det är roligt)
Snazzi skrev:Tröttnade efter 10 minuter. Funderar på en comeback om det blir ett 5e set.
Någon som vet ungefär vilken tid det setet skulle starta isåfall?
Robin Söderling står över ATP turneringen på gräset i Halle och detta innebär att hans nästa turnering blir Wimbledon som börjar 21 juni. Detta innebär också att Robin inte kommer att spela en enda match på gräs innan Wimbledon.
lilleman skrev:Robin Söderling står över ATP turneringen på gräset i Halle och detta innebär att hans nästa turnering blir Wimbledon som börjar 21 juni. Detta innebär också att Robin inte kommer att spela en enda match på gräs innan Wimbledon.
Helt rätt beslut av Robin, han är säkerligen lite sliten av de två senaste veckorna i Paris. Nu kan han fokusera på återuppbyggnad av kroppen samt hitta en bra bollträff med träningar på gräs, likt Federer har gjort många gånger mellan Roland Garros och Wimbldeon.
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Söderling går in som tredjematch på centrecourten idag så någon gång runt sen eftermiddag smäller det.
Robin har fått en riktig tuff förstamatch mot amerikanen Ginepri!