DIFDIF skrev:Fan vad jag hoppas att nisse sänker Daniel Larsson med en grym tackling i premiären!
Tror att du är rätt så ensam om att hoppas på nåt sånt,
Pucko...
DIFDIF skrev:Fan vad jag hoppas att nisse sänker Daniel Larsson med en grym tackling i premiären!
Tycker det var en rolig kommentar med tanke på att Nisse kört över flera målvakter förrLee Harvey Oswald skrev:DIFDIF skrev:Fan vad jag hoppas att nisse sänker Daniel Larsson med en grym tackling i premiären!
Tror att du är rätt så ensam om att hoppas på nåt sånt,
Pucko...
tomten skrev:Blir spännande med Josef Boumedienne, någon som vet vad för skada/skador han har haft eftersom han inte spelat så mycket senaste säsongerna?
Det bör förklara förra säsongen.Hockeykanalen.se skrev: Senaste säsongen spelade han för Dynamo Minsk och Zug. I den vitryska klubben fick han sparken, trots att han vid tillfället var lagets poängbästa back.
Totalt spelade han bara 26 matcher under fjolårets säsong efter att ha gått arbetslös en längre tid mellan tiden i Minsk och schweiziska Zug. I Schweiz fick han dessutom dåligt med matcher under slutspelet på grund av utlänningsreglerna.
Det skulle kunna vara tvärtom också.tMy skrev:Någon som har bra koll på Boumedienne? Är detta en bra värvning, har inte sett honom så mycket, har dock hört att han ska vara bra.
Dock verkar han vara skadebenägen, btw så påstår SSK-fansen att SSK inte ville ha honom, om det ligger någon sanning i det blir jag orolig.
Jo allt bottnar ju i att Tälje-fansen sitter och är bitter nu, fyfan vad roligt man kan ha av att bara sitta och läsa deras forum, det är ju dagisnivå på varje skribent därSnazzi skrev:Det skulle kunna vara tvärtom också.tMy skrev:Någon som har bra koll på Boumedienne? Är detta en bra värvning, har inte sett honom så mycket, har dock hört att han ska vara bra.
Dock verkar han vara skadebenägen, btw så påstår SSK-fansen att SSK inte ville ha honom, om det ligger någon sanning i det blir jag orolig.
Från en intervju med Marie Hallman förra året.
"Jag har spelat i två lag som legat i botten då (SSK och Brynäs), det var väl inte så kul..."
Jag tror nog att det här var den s.k klassbacken. Nu kommer nog någon okänd högerskytt från AHL, DIF vill ju gärna få in någon på ett "vanligt" kontrakt och inte behöva ta någon dyr jävel på artistkontrakt.tMy skrev:Två spelare klara nu, två bra nyförvärv, hoppas man nu lägger allt krut på en klassback, en bra center och Mackan.
Får vi in dem så har vi lyckats jävligt bra ändå, sitter och håller tummarna nu, hoppas verkligen att vi inte nöjer oss nu och förlänger med Mackan och skiter i resten.
Det måste in en bra center och en klassback för att vi ens ska nå semi med detta lag, troligtvis i allafall.
Oroar säkert mig i onödan, men det känns så jävla DIF på något sätt att bara skita i centern och backen.