Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
Vi har bara oss själva att skylla. Två skott i stolpen och missar väl tre eller fyra frilägen. Då vinner man inte många hockeymatcher. Att släppa in två mål per match är ju egentligen okej över en hel säsong. det vore ett extremt bra snitt att släppa in 2.00 mål per match i snitt. Men satan vad vi behöver en målskytt.
Expert.
Ne, bänka lite skitgubbar och mata in halva J20 istället? Kan lova att många där skulle åka skiten ur troja..
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hade DIF bara haft ett litet unns av Trojas effektivitet i kväll så hade vi vunnit med typ 8-2. Helt jävla makalöst att vi ALDRIG kan få in puckjäveln...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
21 dec?Lee Harvey Oswald skrev:Som sagt,
Det behövs i princip ingenting mer än att kämpa i 60min, då slår man DIF 9 gånger av 10.
Längtar nåt enormt nu & räknar ner, 21 dec
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Är du säker på det?DIFVästertorp skrev:Värsta jävla laget i denna vidriga serie. En serie vi kommer spela i många år framöver
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Timmy har inte träffat annat än benskydd, känns som han spelar med stenklubba dessutom.
Senast redigerad av sthlm19 den 2012-12-06 21:14:49, redigerad totalt 1 gånger.
- Nummer19
Smekmånaden är över, Zabel. Prestera, prestera!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- SkönaDjurgårn
Sv: Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
Fattar inte hur man kan fortsätta sitta som en idiot vecka in och vecka ut och titta på det här. Jag avgår snart tror jag, det borde spelarna också göra. Det här är inte värdigt!!
- Jim Morrison
Timmy Pettersson är den största besvikelsen sett till förväntningarna under DIFs 2000-tal.sthlm19 skrev:Timmy har inte träffat annat en benskydd, känns som han spelar med stenklubba dessutom.
Ja, okej, jag överdriver. Men har fan inte spelat bra någonstans under den här säsongen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Maken till spelförstörande lag har jag aldrig sett. Att vi inte hittat nått motvapen än är oxå PINSAMT
Djurgårdens IF
Vi fortsätter mönstret den här säsongen. När vi har läge att kliva in bland de sju första platserna gör vi en jävla plattmatch. Varenda jävla gång. Sinnessvagas IF upphör aldrig att förvåna. De har alltid en nivå ytterligare att sjunka. Jag undrar om de ens ville vinna idag och hur fan Zabel och Bäcklin tänker i sina matchförberedelser och taktiska styrning.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Wennberg är fan den enda bra spelar vi har just nu. Och snart försvinner han.. Härliga december!
Avskaffa tre mot tre.
- diftobbe89
Tre matcher mot Troja-Ljungby och 3 förluster, Alltså........Hahahahahahaha
Jaaa, det är jävligt kul, det här pinsamma jävla laget förtjänar ingeting, Elitserien kan vi bara glömma (Som om vi inte redan kunde det innan serie-helvetet ens började)
Ni kan ju tänka er en fortsatt säsong med detta jävla slappgänget utan Gabbe,Murray,Bengan. Backsidan snittar väl typ 14 år eller nått.
Pinsamt hela skiten.
Jaaa, det är jävligt kul, det här pinsamma jävla laget förtjänar ingeting, Elitserien kan vi bara glömma (Som om vi inte redan kunde det innan serie-helvetet ens började)
Ni kan ju tänka er en fortsatt säsong med detta jävla slappgänget utan Gabbe,Murray,Bengan. Backsidan snittar väl typ 14 år eller nått.
Pinsamt hela skiten.
Spela fult
Det alldeles för många menlösa spelare i DIF!