Bra lagbygge Järlan! Jävla stolpskott alltså, ditt lag består utav en siraps kedja och resten är överbetalda divor.
Jag blir så trött på att alla spelare fortfarande är nöjda efter matcherna. Dom hittar alltid någon ljuspunkt från alla matcher. Fan våga erkänn att ni spelar skit och att ni ska ta tag i det här. Inse att Stockholms stolthet med stor sannolikhet spelar i Allsvenskan nästa år! Hemsk tanke.
Jag blir även less på att vi knappt kan göra mål på borta plan. Vafan är problemet?! Måste vi byta färg på våra borta tröjor för att få fart på målproduktionen?
Jag blir även less på att Tolsa lämnade isen med ett mål och inte ett enda blåmärke. "Det gör ont att möta Djurgårn" jo tjena, vem fan försöker ni lura? Men men, vi kanske ror hem Fairplay ligan iaf.
Jag blir less på att Mattias Carlsson gjorde mål, nu lär vi få dras med han en säsong till. Jag menar han har ju gjort 6 mål för bövelen! Grattis Mattias och DIF!
Jag blir less på att nästa år är det lag som Tingsryd, Troja-Ljungby och Oskarshamn som kommer på besök till Hovet. Kan knappt vänta!
Slutligen blir jag less på att nästa år har säkert mer än hälften av dagens spelartrupp bytt klubb pga degraderingen till Allsvenskan. Dom små svinen passar väl på att dra från DIF då trots att det är dom som är orsaken till det.... Eller vänta nu, det är jag faktiskt ganska glad över efter att ha tänkt på saken.
Det går bra nu...