SHL Omgång 47: Djurgårdens IF - FBK 14/2 2015
Re: SHL Omgång 47: Djurgårdens IF - FBK 14/2 2015
Avslutningen lämnar ju väldigt mycket övrigt att önska. Vi inleder ju bra men klarar inte av att fullfölja i 60 min.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nya tag mot hv! På förhand hade ju poäng i denna match varit ett mirakel.
Dra åt helvete, Fleury.
Dra åt helvete KG som signade honom för fansens pengar. Vilket totalt jävla hån.
Den här segern får för övrigt Säcken lastas för till 100%. Att som han gör totalvägra juniorer när halva laget är skadeskjutet till den här graden gör mig fullständigt äcklad inombords. Försvinn.
Dra åt helvete KG som signade honom för fansens pengar. Vilket totalt jävla hån.
Den här segern får för övrigt Säcken lastas för till 100%. Att som han gör totalvägra juniorer när halva laget är skadeskjutet till den här graden gör mig fullständigt äcklad inombords. Försvinn.
Alla poäng är mirakel med tanke på mängden skador just nu.kaminor skrev:Nya tag mot hv! På förhand hade ju poäng i denna match varit ett mirakel.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Han har ju för helvete inga spelare att coacha med...Vikas skrev:Och Säcken lyser fullständigt med sin frånvaro i matchcoachning återigen. Vart var timeouten i minut 5?
Vart är den nu? Där kom den.
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
"Kort om folk" no shit hur kan man åka med fullt j-20 lag när vi har 100 skador??
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
- diftobbe89
Dom här hedersamma förlusterna gör mig galen, vi hade ju 2-0, åhhhhh. Hade ju fan kunnat säkra kontraktet nästan nu när Leksand tar 0p också, hade vart 11p upp. 

Spela fult
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Man får en 2-0 ledning gratis för att FBK sover och PW är en svag målvakt. Så jävla dåligt.
Fyfan vad jag hatar Säckens upplägg när laget är i ledning. Bara backa tillbaka och slå i från sig och hoppas att klockan hinner ticka upp på 60 min innan man kollapsar.
Fyfan vad jag hatar Säckens upplägg när laget är i ledning. Bara backa tillbaka och slå i från sig och hoppas att klockan hinner ticka upp på 60 min innan man kollapsar.
Expert.
Äh, det är ju en sjukt bra räddning. Däremot är passningsspelet sista tre det sämsta jag sett ett djurgårdslag prestera nånsin. Och då har jag numera tittat DJÄVLIGT länge.Vikas skrev:Dra åt helvete, Fleury.
Det var förövrigt ett rätt bra målisingripande på Flurrans skott där i slutsekund.Vikas skrev:Dra åt helvete, Fleury.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- Lee Harvey Oswald
Synd, vi hade verkligen behövt ett försprång poängmässigt inför kommande spelschema med alla dessa skador, 4 raka torsk väntar nu.
HV71 borta.
Växjö hemma
Saik borta
Luleå borta
Allt, precis allt pekar nu mot kval
HV71 borta.
Växjö hemma
Saik borta
Luleå borta
Allt, precis allt pekar nu mot kval
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag har så svårt att förstå hur man, på den här nivån, inte klarar av att slå en passning på ett par meter. Våra backar kladdar antingen för mycket med puck eller så slår man en passning på skridskorna eller missar helt och hållet och pucken går till icing istället. Där har vi det stora problemet till varför vi aldrig kommer med fart genom mittzon med pucken under kontroll. Vårt slarviga passningsspel är tyvärr den stora boven i dramat.
Så här får det inte se ut på hemmaplan. Vi blir rövknullade av ett ganska svagt Färjestad.
Så här får det inte se ut på hemmaplan. Vi blir rövknullade av ett ganska svagt Färjestad.
-
Vi har ju ett jäkla flyt att Leksand och Brynäs fortsätter att förlora.
Jag vet inte ens om jag är besviken, kollar man spelare för spelare så är det trots allt klasskillnad när vi har så många spelare borta. Vi är så fruktansvärt utspelade stundtals så det hade näst intill varit pinsamt om vi fått med oss poäng.
Lik förbannat är vi extremt nära en kvittering i slutsekunderna.
Men jag är fruktansvärt orolig inför fortsättningen. Det är verkligen långt ifrån säkert att vi skulle klara ett kval som det ser ut just nu.
Jag vet inte ens om jag är besviken, kollar man spelare för spelare så är det trots allt klasskillnad när vi har så många spelare borta. Vi är så fruktansvärt utspelade stundtals så det hade näst intill varit pinsamt om vi fått med oss poäng.
Lik förbannat är vi extremt nära en kvittering i slutsekunderna.
Men jag är fruktansvärt orolig inför fortsättningen. Det är verkligen långt ifrån säkert att vi skulle klara ett kval som det ser ut just nu.