Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Metal Machine

Re: Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12

Inlägg av Metal Machine »

Nämen fan, vad kul! Komma hem till ännu en förlust. Härliga Djurgårn!
johan_80
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av johan_80 »

Bra att många sopor här inne klagar på våra backar.. vakna kanske.. kolla anfallsspelet!! FFS!!!!!11
Användarvisningsbild
leffe06

Inlägg av leffe06 »

Förlust 3 av 3 möjliga mot detta "lag"...man vill ju bara knarka...
Användarvisningsbild
Tibbe
Säsongskort: Ja

Inlägg av Tibbe »

Fy fan vilken dålig match vi gör. Frågan är om spelarna ville vinna? Otroligt. Blir ALDRIG elitserien med detta lag. Bara inse fakta. Vi suger!
p79

Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12

Inlägg av p79 »

Fy fan.... Vill grabbarna ens vinna? Segare match får man leta efter.
Degear
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Degear »

Djurgården hockey, fan vad ni var dåliga idag, det såg ut som ni bara ville hem...
Morwin

Inlägg av Morwin »

Någon som är med och börjar kolla på Bordtennis istället för hockey ?
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Användarvisningsbild
Nyberabb

Inlägg av Nyberabb »

nej, slår man inte ett gäng amatörbönder på 3 försök då har man inget i DIF och göra, hejdå
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Som sagt,
Det behövs i princip ingenting mer än att kämpa i 60min, då slår man DIF 9 gånger av 10.

Längtar nåt enormt nu & räknar ner, 21 dec
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Fan vad jag trodde mer om Hörnqvist. Hans arbetskapacitet är ju det som tagit honom till NHL och det syns. Men trodde han skulle ha något känsligare handleder än vad som är average i vårt lag. Han har ju trots allt varit Nashvilles bästa målskytt typ tre säsonger i rad. Något skickligare hoppades jag att han skulle vara.
Expert.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

nyllet skrev:seri.öst.. TROJA jag förstår att ni inte har mer publik än såhär.. seriöst detta är fanimej tråkigare än Luleå och Färjestad tillsammans.. bland det värsta spelet jag sett nånsin i denna serie.. fyfan bort med sånna här defensiva skit lag..

Tyvärr ingen kan vinna mot sånna här soper om man inte har stolpe in hela matchen.
Dumma, dumma, dumma Troja!

Dumma!
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

MEN AVGÅ!

Fy fittan vad dåligt det här var, skandalöst. Total jävla okoncentration är vad som ligger bakom den här förlusten. När spelare som Otto, Ölve, Timmy inte går i bräschen och visar hur det ligger till, utan bara glider med i makligt tempo, mår jag fan illa. Otto gör en oerhört blek insats, likaså Otto. Timmy ska vi inte ens prata om.

Challe har lite att tänka på. Hur gör vi med Linkan? Vem ska göra målen? Dags att säga upp några kontrakt?

Halva jävla serien har gått, något måste hända. Igen.
Användarvisningsbild
captcash

Inlägg av captcash »

Troja och Karlskrona tar alltså fullpoängare mot "nytända" Djurgården ... då är det fan inte lätt att nå kvalserien!

Snart ger jag upp på detta sk. lagbygge.... Det kändes aldrig helt genomtänkt men trodde definitivt att det skulle räcka för HA ... dock har de ju psyken som 11åriga mobbningsoffer! Fyfan vad deppigt det är att se DIF lira så här! :(

Dax att gå och deppa... igen...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
DIFVästertorp

Inlägg av DIFVästertorp »

Värsta jävla laget i denna vidriga serie. En serie vi kommer spela i många år framöver
Djurgårdens IF
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

180 minuter. Samma spel. Tre uddamålsförluster. Hur fan kan det tillåtas? Finns det tillräckligt med hockeykompetens i ledarstaben? Det här SKA inte få hända. Okej om det var första matchen, men det vi har haft två förluster på oss att analysera och rätta till misstag, ändå ser det EXAKT likadant ut. Jag frågar igen, hur kan det hända?
- Hmm, jadu, jag vet inte om jag vill avslöja det om du lägger ut den här innan matchen, skratt. Vi har vissa grejer som vi vet att vi gjorde fel förut så vi har lite små justeringar att göra så ska det gå vägen ikväll.
Yeah right Otto.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skriv svar