Djurgårdens IF - Modo 3/3 2012

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF - Modo 3/3 2012

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Ja Honken var verkligen usel idag, vad sysslar han med?!
Wesslau alltså, vilken kung. Man kan liksom inte tacka honom nog!
Tellan valde att inte rädda första straffen. Men vad är det för snack, stod andrekeepern nåt under straffarna?? Det missade jag. Vilka straffar stod han?

500kr gick en bra biljett på, köpt utanför...
MOSA HV!
Användarvisningsbild
Durden

Inlägg av Durden »

SkönaDjurgårn skrev:Tellan valde att inte rädda första straffen. Men vad är det för snack, stod andrekeepern nåt under straffarna?? Det missade jag. Vilka straffar stod han?
Missade också det, sen stod jag förvisso mest med händerna för ansiktet...nåväl. Tellqvist stod tydligen endast under första straffen och fick sedan lämna över.
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Durden skrev:
SkönaDjurgårn skrev:Tellan valde att inte rädda första straffen. Men vad är det för snack, stod andrekeepern nåt under straffarna?? Det missade jag. Vilka straffar stod han?
Missade också det, sen stod jag förvisso mest med händerna för ansiktet...nåväl. Tellqvist stod tydligen endast under första straffen och fick sedan lämna över.
Nej han stod på 2 staffar Kempes och Åbergs.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
-daniel-
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

Bjurre skrev:
Durden skrev:
Nej han stod på 2 staffar Kempes och Åbergs.
Nä, Tellqvist stod bara på Kempes.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

SkönaDjurgårn skrev:Ja Honken var verkligen usel idag, vad sysslar han med?!
Wesslau alltså, vilken kung. Man kan liksom inte tacka honom nog!
Tellan valde att inte rädda första straffen. Men vad är det för snack, stod andrekeepern nåt under straffarna?? Det missade jag. Vilka straffar stod han?

500kr gick en bra biljett på, köpt utanför...
MOSA HV!
Håller helt med, Holmqvist gör kanske säsongens sämsta match.... det var åt helvete för slarviga uppspel; ett av de mest klassiska med en puck i 2-meters-höjden som medspelarna kollade låååångt efter....

Skärpning om vi ens skall ha en teoretisk chans mot HV. Många måste göra säsongens bortamatch om vi skall plocka några poäng i Jönköping på tisdag. KÄMPA DJURGÅRDEN!
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Bra lir. Fortsätt med samma tendenser nu mot HV71 så kan vi glömma den här jävla skitsäsongen för all framtid.

Bajen-Janne ska inte få lyckas med sin önskan om att få ned Djurgårdens IF till allsvenskan.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2012-03-04 02:42:15, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Jim Morrison skrev:Vi har inte vunnit en enda bortamatch (tre poäng) på hela säsongen. Ska det bli den första och sista mot HV71?
Haha vad har du fått det ifrån? Vi vann ju första matchen för säsong borta mot HV.

Edit: Skummar bara igenom spelschemat lite lätt och ser flera bortavinster?
Expert.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

SirDIFalot skrev:
Jim Morrison skrev:Vi har inte vunnit en enda bortamatch (tre poäng) på hela säsongen. Ska det bli den första och sista mot HV71?
Haha vad har du fått det ifrån? Vi vann ju första matchen för säsong borta mot HV.
Jag ändrade snabbt. Nån jävla missuppfattning från min sida, vet inte var den kom ifrån. Idioti :lol:
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Under hela 2012 ska det vara!
gurra

Inlägg av gurra »

SirDIFalot skrev:
det är lugnt. Du är inte ensam på detta forumet att inte ha nån koll, det finns flera :)
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Dåså, nu har jag städat lite. Vill ni bråka och kasta paj gör ni det på flashback eller via PM. I våra matchtrådar gör ni det INTE.

/M
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Vart ju en hel del underhållning igår trots allt. Mycket skratt på grund av att Tjärnqvist Jr är så satans jävla komiskt värdelös :lol: Men också för spänningen. Höll på och skita i kors fullständigt där när jag fick höra att Lhc torskat. Rösten bröt mer än en gång om man säger så. Sen att man satt i närheten av en finnpölsa som hejade på Modo gjorde inte saken bättre. Va riktigt gott att få skrika honom rätt i nyllet när Sillen hängde sista straffen.

FINNJÄVEL
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Nummer19

Inlägg av Nummer19 »

Dags för en ny matchtråd? :)
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Durden skrev:
Jaså, ja som jag såg det så valde han att inte rädda den straffen. Såg helt fastfrusen ut och låtsades vara lurad - härliga Tellan! :D

Kan bli riktigt skumt snack i Modos omklädningsrum efter den straffen och efterföljande bänkning! Det är inte direkt oviktiga poäng för Modo heller...
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

SkönaDjurgårn skrev:
Durden skrev:
Jaså, ja som jag såg det så valde han att inte rädda den straffen. Såg helt fastfrusen ut och låtsades vara lurad - härliga Tellan! :D

Kan bli riktigt skumt snack i Modos omklädningsrum efter den straffen och efterföljande bänkning! Det är inte direkt oviktiga poäng för Modo heller...
Vore ju sjukt icke-elit att lägga sig i match. Hoppas ju att så inte var fallet. Tar liksom udden av vår prestation och smutsar ner Nicky D och Tellan...

Men fan vet... Beslutet att bänka Tellan känns suspekt. Sen är det väl i så fall rent korkat att låta dubbel4an slå en av straffarna. aja...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriv svar