Jag hoppas att DIF även lägger ut en förfrågan till "världens" bästa polack! Marre! Den är en spelare som har en otrolig potential och en guda benådad spelare! Så jag drömer om Marre i DIF dressen igen! Hoppas DIF lägger ut en förfrågan till honom oxå!
joas// knappast. En spelare som Sundin får sponsorer att lägga upp extra pengar. Det gör de knappast för "normala" spelare som bara är bra, men inte skapar samma hausse och intresse.
TomyMörth skrev:Jag hoppas att DIF även lägger ut en förfrågan till "världens" bästa polack! Marre! Den är en spelare som har en otrolig potential och en guda benådad spelare! Så jag drömer om Marre i DIF dressen igen! Hoppas DIF lägger ut en förfrågan till honom oxå!
Var de inte han som sa "Aldrig mer DIF" efter NHL-lockouten?
Han sa väl aldrig mer DIF! Men kom ihåg att Marre blev osams med Herr Wikegård! Wikegård är inte kvar! Så man kan ju alltid fråga om han har ändrat sig?
jensa öhling skrev:joas// knappast. En spelare som Sundin får sponsorer att lägga upp extra pengar. Det gör de knappast för "normala" spelare som bara är bra, men inte skapar samma hausse och intresse.
Ja antagligen är det så men vi kan ju hoppas på att det finns en del pengar från samma sponsor även om Sudden säger nej.