Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Gäst

Inlägg av Gäst »

Att få hem Sundin genererar utsåld arena flera gånger om
Sen lär souvenir försäljningen också öka
Välbehövliga pengar för Djurgårn hockey
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Sundin i Djurgården skulle bli ett stort lyft för hela elitserien. Tror inte Södergren skulle bara säga nått om det inte hade någon form av substans.

Vi får helt enkelt vänta och se. Han kanske lägger av med.
Gäst

Inlägg av Gäst »

jensa öhling

Inlägg av jensa öhling »

kommer Sudden skaffar jag säsongskort. Brukar vanligtvis gå på 10-12 matcher per säsong.
a2dg

Inlägg av a2dg »

Enligt Södergren på tv3 idag så var det ruggit nära att Sudden kommer tillbaka i höst. Men vem vet, får hoppas på det bästa.
Dymek

Inlägg av Dymek »

De skulle va otroligt kul å få se sudden i djurgårdströjan eller är de bara drömar hoppas kan vi ju göra i allafall..
Djurgårn mästa mästarna!!!!
Joas

Inlägg av Joas »

Detta borde betyda att det finns stora pengar att använd till andra spelare när sundin har tackat nej till detta.
TomyMörth

Jag vill ha Marre till DIF

Inlägg av TomyMörth »

Jag hoppas att DIF även lägger ut en förfrågan till "världens" bästa polack! Marre! Den är en spelare som har en otrolig potential och en guda benådad spelare! Så jag drömer om Marre i DIF dressen igen! Hoppas DIF lägger ut en förfrågan till honom oxå!
jensa öhling

Inlägg av jensa öhling »

joas// knappast. En spelare som Sundin får sponsorer att lägga upp extra pengar. Det gör de knappast för "normala" spelare som bara är bra, men inte skapar samma hausse och intresse.
Användarvisningsbild
Enbom
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Enbom »

a2dg skrev:Enligt Södergren på tv3 idag så var det ruggit nära att Sudden kommer tillbaka i höst. Men vem vet, får hoppas på det bästa.
Var det under VM-sändningen?
grave_digger99

Re: Jag vill ha Marre till DIF

Inlägg av grave_digger99 »

TomyMörth skrev:Jag hoppas att DIF även lägger ut en förfrågan till "världens" bästa polack! Marre! Den är en spelare som har en otrolig potential och en guda benådad spelare! Så jag drömer om Marre i DIF dressen igen! Hoppas DIF lägger ut en förfrågan till honom oxå!

Var de inte han som sa "Aldrig mer DIF" efter NHL-lockouten?
TomyMörth

Han sa väl aldrig mer DIF

Inlägg av TomyMörth »

Han sa väl aldrig mer DIF! Men kom ihåg att Marre blev osams med Herr Wikegård! Wikegård är inte kvar! Så man kan ju alltid fråga om han har ändrat sig?
jensa öhling

Inlägg av jensa öhling »

Marre hade ett drömkontrakt hos oss senast, men presterade inget. Hans enorma lön är en av flera anledningar till vår svaga ekonomi i dag.
Användarvisningsbild
Kung Kollar

Inlägg av Kung Kollar »

Någon som vet ngt mera om Dragan?
en fin fågel satt på en gren,
den flög iväg sen var det bara greeenen kvaaar
Joas

Inlägg av Joas »

jensa öhling skrev:joas// knappast. En spelare som Sundin får sponsorer att lägga upp extra pengar. Det gör de knappast för "normala" spelare som bara är bra, men inte skapar samma hausse och intresse.
Ja antagligen är det så men vi kan ju hoppas på att det finns en del pengar från samma sponsor även om Sudden säger nej.
Skriv svar