De möter dock Östersund i nästa, så rekordet är mer eller mindre i hamn
Säsongen 2024/25
Säsongen 2024/25
Surt. Hade vi tagit bonuspoängen hade jag tagit kvällens resultat alla dagar i veckan. Då hade det varit upp till oss att vinna serien. Nu är vi troligtvis fortfarande beroende av att BIK måste tappa poäng. Tror dock de kommer tappa fler poäng. De har gjort 5 mål på de senaste 5 matcherna under ordinarie tid nu.
Är övertygad om att även Kolsäckarna kommer att förlora snart. Jag är dock fortsatt positiv, även om våra två avgörande matcher är tuffa.
Vi tog in en pinne på BIK idag, det tar jag med mig. Vi hade lika väl kunnat ha tappat 3, och legat 4 poäng efter nu.
Är övertygad om att även Kolsäckarna kommer att förlora snart. Jag är dock fortsatt positiv, även om våra två avgörande matcher är tuffa.
Vi tog in en pinne på BIK idag, det tar jag med mig. Vi hade lika väl kunnat ha tappat 3, och legat 4 poäng efter nu.
Säsongen 2024/25
Aix kommer gå rent nu! Vilka han stoppa dem?
Djurgår'n tills jag dör,
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
Jag vet, jag är säker,
Säsongen 2024/25
Skräcken är en final mot aix med tanke på vårat målvaktsspel 80% idag aix målvakt 95% mot Karlskoga.
Omöjligt att gå upp i SHL med ett målvaktsspel under 92%
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Säsongen 2024/25
Kalmar borta, Löven borta?! Om de går rent, spelar det någon roll?
Hellre det än att de halkar ner på 7:e plats och vi kanske får möta dom i kvarten.
Nä, då är det bättre om det kommer 6:a eller bättre å kanske får möta Löven eller SSK.
Säsongen 2024/25
Tror knappast att vi eller någon väljer aik i kvarten. Lag 1-2 får ju fritt välja mellan lag 5-8.
Säsongen 2024/25
Jo, om vi spelar som i sista derbyt, gå bort oss och låter dom kontra sönder oss, Leksand har dock åkt ur när det spelas final i HA
Säsongen 2024/25
Hur svårt ska det vara att stänga igen en match vid två måls överläge och ca 10min kvar?
Säsongen 2024/25
Vi slipper dom i kvarten men behöver nog vinna serien för att slippa dom i semi.
Säsongen 2024/25
Glöm SHL med dvärgar i mål. Difare sen 1952.
Säsongen 2024/25
Enligt HN så var Brodin petad idag, tycker har varit bra på sistone, en sådan här match tror jag han hade gjort det bra. Förstår mig inte på våra tränare...
Säsongen 2024/25
Har vi hunnit få Gidlöf då? (Retorisk fråga) Om vi ev möts i en Semi… läskiga tanke
Djurgår'n tills jag dör,
Jag vet, jag är säker,
Jag vet, jag är säker,
Säsongen 2024/25
Ja faktiskt, är ingen lover av Brodins prestationer sista 2 åren, men tycker han sett bättre ut nu när han kommit tillbaka
Säsongen 2024/25
Förmodligen är inte Leksand kvar då, semifinalerna börjar månadsskiftet mera/april i både ha och shl
Senast redigerad av #10 den 2025-02-21 22:48:41, redigerad totalt 1 gånger.