Häften tror jag är smyg-solnaiter.BOMBOM BOUCHARD skrev:Detta forum alltså......BigJ skrev:JappPraetori skrev:Avgå alla. Sparka robban och in med Säcken.
I nöd och lust.....DIF!!!
Häften tror jag är smyg-solnaiter.BOMBOM BOUCHARD skrev:Detta forum alltså......BigJ skrev:JappPraetori skrev:Avgå alla. Sparka robban och in med Säcken.
Utvecklingen har sett bra ut, problemet är bara att det måste ske någonting väldigt snart då de lagen över oss plockar poäng.Lidingö DIF skrev:Allvarligt så såg det riktigt bra ut fram till utvisningarna så jag tror att detta kan faktiskt vända. Även mot kaffe såg det bra ut.
Borde inte söka mig till detta ämne me ända sedan Reideborn signade med modo under Kvalserien har jag inte kunnat förlåta honom och kommer heller aldrig göra. Vidare har han aldrig varit bra så honom slipper jag gärna se i en Djurgårdströja i fortsättningen och för all framtid.
Junisarna får gärna spela varje byte.
Nu vinner vi imorgon.
Har han verkligen de som krävs???Glory1 skrev:LjunghEspan86 skrev:Vem ska ha C på bröstet helt ärligt? Inte är de hank man vem ???!!!!! Brodin?
På reprisen ser det ut som han ofrivilligt får på en sinnesjuk kanon helt enkelt. Ser helskumt ut.mawa skrev:Svårt att motivera att han slant eller liknande, helvete vilken felbedömning som han gjorde.sensei skrev:Det är sånt som händer tänkte jag skriva, men sen kom jag på att jag inte har sett en sådan puck out på 41 år.mb81 skrev:Urbom går mot årets match och tar en extremt klantig puck-out och sen en eftersläng på det. Det avgör matchen.
Synd då han var sjukt bra fram tills dess.
Som enskild händelse så är det troligtvis den höga klubban som avgör mest imo.
Stod pucken på högkant?
Skulle snarare säga att olyckan redan var skedd efter att Lukas Vejdemo försöker peta ut ögat på en LHC spelare och gett dom en jätte chans in i matchen, sen fallerar allting. Fint uppdukat på ett stukat lag.sensei skrev:Det är sånt som händer tänkte jag skriva, men sen kom jag på att jag inte har sett en sådan puck out på 41 år.mb81 skrev:Urbom går mot årets match och tar en extremt klantig puck-out och sen en eftersläng på det. Det avgör matchen.
Timmy Petterson gjorde ett slagskott bakom eget mål som gick 10 meter över motståndarna mål på en Hovet-match... den var urtjusig.sensei skrev:
Det är sånt som händer tänkte jag skriva, men sen kom jag på att jag inte har sett en sådan puck out på 41 år.
Ja jävlar vad roligt. Ironi så det skriker om det.daaviid skrev:BOMBOM BOUCHARD skrev:Detta forum alltså......BigJ skrev:JappPraetori skrev:Avgå alla. Sparka robban och in med Säcken.![]()
Det roligaste med detta är att Praetori var ironisk, tror jag?
Precis, det var det jag menade med den höga klubban.diftobbe89 skrev:Skulle snarare säga att olyckan redan var skedd efter att Lukas Vejdemo försöker peta ut ögat på en LHC spelare och gett dom en jätte chans in i matchen, sen fallerar allting. Fint uppdukat på ett stukat lag.sensei skrev:Det är sånt som händer tänkte jag skriva, men sen kom jag på att jag inte har sett en sådan puck out på 41 år.mb81 skrev:Urbom går mot årets match och tar en extremt klantig puck-out och sen en eftersläng på det. Det avgör matchen.
Matt ! Varför inte kanske lyfter honnom som första Center YtterligareGlory1 skrev:LjunghEspan86 skrev:Vem ska ha C på bröstet helt ärligt? Inte är de hank man vem ???!!!!! Brodin?
Även fast jag nästan är gråtfärdig så har du rätt. Vi har sådan fruktansvärd jävla otur nu att jag inte sett maken till. Såhär illa i tabellen ska vi inte ligga.Davidsson skrev:Jag är inte orolig, vi kommer fixa play-in när säsongen är över å då kommer vi vara som bäst. Även om vi förlorar så blir spelet sakta men säkert bättre. Idag var det försvarsspelet som fallerade, innan det målskyttet. Bitarna kommer falla på plats. Snart kommer pinnarna ramla in å vi skaffar oss självförtroende.
Kul att du tycker det var så roligt. Jag kan bara glädjas åt dig att du finner en ljus stund i detta höstmörker.BOMBOM BOUCHARD skrev:Ja jävlar vad roligt. Ironi så det skriker om det.daaviid skrev:BOMBOM BOUCHARD skrev:Detta forum alltså......BigJ skrev:JappPraetori skrev:Avgå alla. Sparka robban och in med Säcken.![]()
Det roligaste med detta är att Praetori var ironisk, tror jag?
Nu när du säger det alltså.
Vi gör det.Mattias_87 skrev:Även fast jag nästan är gråtfärdig så har du rätt. Vi har sådan fruktansvärd jävla otur nu att jag inte sett maken till. Såhär illa i tabellen ska vi inte ligga.Davidsson skrev:Jag är inte orolig, vi kommer fixa play-in när säsongen är över å då kommer vi vara som bäst. Även om vi förlorar så blir spelet sakta men säkert bättre. Idag var det försvarsspelet som fallerade, innan det målskyttet. Bitarna kommer falla på plats. Snart kommer pinnarna ramla in å vi skaffar oss självförtroende.
Vårat PP var väl ändå dugligt 15/16? Tänker på att vi låg runt 20% i grundserien förra samt 26% i slutspelet (inkl. play-in)..Praetori skrev:Nu jävlar. Vårat PP är den enskilda faktorn som fäller oss gång på gång. Matchen är skum på flera nivåer men hade vi haft ett fungerande PP hade vi vunnit. Jag skiter i att kommentera resten för det är i sammanhanget helt oväsentligt.
LHC spelar stora delar som dasslock men de har ett fungerande PP och det ger dem möjlighet att komma igen och komma in i matchen. Vårat PP har varit total katastrof i sådär 25-26 månader. Det är INTE ok någonstans.