Fast väntar fortfarande på den svettiga räddningen från hans sida. Han framstår som en amatör i flera skeden. Långsam, dålig spelförståelse, liten, taskig returkontroll, dålig med klubban. Men framförallt, är han ett GIGANTISK problem. Som du säger, inget nytt under solen, men ack lika frustrerande och är även idag den främsta orsaken till torsken.Magnutz skrev:
Det är mest ett jävla gnäll. Visst, befogat men det gör det inte mindre tröttsamt.
Adam är en OK målvakt. I HA. Det betyder att han inte är typen som ordnar en topp-placering åt oss. Han har inte den nivån (just nu, får man hoppas). Serien har pågått ett tag och han blandar och ger. Inget är nytt. Han tappar stolparna, missar i förflyttning, släpper returer och gör dessutom en del svettiga räddningar. En OK målvakt. Det finns sämre och det finns mycket mycket bättre.
Att kasta ur sig hora och kuk och annat får anses gå under rubriken tangentbord-tourettes. Helt befogat.
Hade bytt med Bengtsberg i Troja på stående fot, jag hade bytt med Hanses i Almtuna. Jag hade tamefan bytt med Leinonen, Karlskronas reservkeeper, DIREKT. Vi har en bottenkeeper, en riktig jävla budgetlösning, på den viktigaste utposten. Så länge detta inte är löst, har vi inte ett flasklock i denna serie.
-daniel-:
3-3 målet är ett markeringstapp, javisst. Håller med, huvudet på spiken! MEN Västerås hade flertalet markeringstapp i matchen men vad hände då? Då var Fransson på plats och höll dem kvar i matchen. Du gör det väldigt lätt för dig när du på varje mål letar små individuella misstag på utespelarna i VARJE sekvens. Sådana förekommer titt som tätt, precis som för målvakterna. Adam får göra misstag, men då förväntar jag mig fan att han väger upp för dem genom att rädda oss i andra skeden. Men det blir väldigt jobbigt när minsta lilla pucktapp resulterar i en kasse bakåt. Vilket det gör nu, när vi inte har en målvakt.