Ni ska få förbannat med pisk i sista omgången. Jävla bibelbonde.Wireless skrev:Det vart aldrig någon sjunde match i JKPG 2010 i finalserien.. Men DIF borde se kommande match som det så viktig som den match är =) Älskar HV men fan så mkt hellre DIF kvar i eliten än Linköping.
Djurgårdens IF - Modo 3/3 2012
Re: Djurgårdens IF - Modo 3/3 2012
- andersson013
Vad fan gör ni ens på vårat forum!?Wireless skrev:Det vart aldrig någon sjunde match i JKPG 2010 i finalserien.. Men DIF borde se kommande match som det så viktig som den match är =) Älskar HV men fan så mkt hellre DIF kvar i eliten än Linköping.
Djurgårdare på landsbyggden
Vad fan var det här "Min första match"?
Sånt kan bonnelagen hålla på med.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tycker den där otroligt dåliga intervjun om JVM för sjuttioelfte gången i andra pausen också var så fel. Man har så dålig i tajming i kommunikationsenheten.Kentta skrev:Vad fan var det här "Min första match"?
AVGÅ JÄRLAN!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Fö, många plus till Kyle idag, han har spelat stabilt på sista tiden tycker jag det känns som.
Ställ ner crackpipan nu kentta.Kentta skrev:Fö, många plus till Kyle idag, han har spelat stabilt på sista tiden tycker jag det känns som.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Någon som bara blir sämre och sämre är Honken. Herregud, hur många icing puckar slog karln idag!?
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Printz gav ju bort en 4-5 puckar skärpning.Nummer19 skrev:Någon som bara blir sämre och sämre är Honken. Herregud, hur många icing puckar slog karln idag!?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Jim Morrison
Även Printz har sett rätt kass ut. Idag hade han kanske, 5?, passningar rätt på bladet på motståndarna.Nummer19 skrev:Någon som bara blir sämre och sämre är Honken. Herregud, hur många icing puckar slog karln idag!?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Men han sköt som en dåre. Har han ju aldrig gjort 

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Btw, Modo har ju haft som målsättning att ta 80 pinnar hela säsongen. Nu har dom 77. Man ska ju hålla sina löften 

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
6 stycken, 3 av dom var "Passningar" som skulle suttit på bröstet.Nummer19 skrev:Någon som bara blir sämre och sämre är Honken. Herregud, hur många icing puckar slog karln idag!?
Efter hans första idiot icing så började jag räkna

Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
kan man se straffläggningen från dagens match nånstans?
Käm pa Djurgården. Märkte knappt av sjöfåheln Kyle, vilket han kan anse som ett bra betyg. Printz nerver har märkts i två matcher nu. Wesslan bäst som vanligt och ingen leder laget.
Upp med Hv-matchen nu och börja peppa som fan nu!
Antingen kan man köpa biljetter via Jksyd.se (100 kr/st) eller så åker man med JK. Nu ska alla till bibelstan!
Antingen kan man köpa biljetter via Jksyd.se (100 kr/st) eller så åker man med JK. Nu ska alla till bibelstan!