Frölunda HC - Djurgårdens IF, 26/10 2010

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Salas
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 26/10 2010

Inlägg av Salas »

lilleman skrev:SkönaDjurgårn och henka83:

Är ni på allvar seriösa? Föreslår ni att vi ska stå helt knäpptysta i 10 minuter i en hemmamatch mot Linköping för att vi inte är lika bra som förra året? Vad är det för jävla mentalitet?
Dom har gått på för mycket fotbollsmatcher. Järnkaminerna är ju positiva till detta så det är väl inte så konstigt att det smittar av sig?

Hur som helst så håller jag med dig. Ingen mår bättre av att det är knäpptyst.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Klart fan vi "ska" ta oss ut ur skitpirogen vi lever i nu. Frågan är hur Hardy tänker. 60 minuter utan mer än ca 1 ordentligt anfall. Hur fan löser du det? Hur är det möjligt? jag vill se en vändning på allt i nästa match. Jag vill se samma spel som vi hade mot Brynäs. Hög forechecking, tunga proppar över hela banan, och mål...

Alltid - Oavsett. Jag bär halsduk och tröja till jobbet/på jobbet imorgon också. Djurgårn tills jag dör, så är det, men fan va ont det gör ibland.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

"Alltid oavsett" galler i alla fall utom ett for mig, det ar nar spelarna inte visar nagot som helst engagemang eller hjarta, da fallerar liksom allting. Far val ga over till juniorhockey pa heltid, det ar roligare. De brinner.

Sen kanske du overdriver liiiite med kvartssamtal och grejer, det har verkligen inte jag pratat om! Jag vill bara finna en vag ur krisen och brainstormade lite.

Vi far val hoppas att allt loser sig. Som jag skrev sa ar det ju spelarna och ledarna som maste forandra det har laget vi befinner oss i. Tyvarr har det varit USELT sedan European Trophy men det ar ju bara typ 25 matcher sedan...
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Det patetiskt pinsamma impotenta skitlaget DIF fortsätter att skämma ut sig. Det finns INGENTING som tyder på att någonting alls ska vända. Vi kommer att vinna matcher, som exempelvis den på torsdag och vi kommer att spela bra i perioder. Men det finns ingen känsla, ingen vilja och inget hjärta ö h t i laget. Det är FULLKOMLIG katastrof och alla spelare utom Owuya bör straffas å det grövsta efter denna skitnödiga jävla piss-insats.

Jag ger upp nu. Detta är ett mätt jävla glidargäng och ingenting annat. Dessutom har vi Sveriges tre tjurigaste tränare, som verkligen vägrar ta time-out eller försöka utveckla spelet.

Fy fan säger jag. Detta är vidrigt.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
lilleman

Inlägg av lilleman »

SkönaDjurgårn skrev:"Alltid oavsett" galler i alla fall utom ett for mig, det ar nar spelarna inte visar nagot som helst engagemang eller hjarta, da fallerar liksom allting. Far val ga over till juniorhockey pa heltid, det ar roligare. De brinner.

Sen kanske du overdriver liiiite med kvartssamtal och grejer, det har verkligen inte jag pratat om! Jag vill bara finna en vag ur krisen och brainstormade lite.

Vi far val hoppas att allt loser sig. Som jag skrev sa ar det ju spelarna och ledarna som maste forandra det har laget vi befinner oss i. Tyvarr har det varit USELT sedan European Trophy men det ar ju bara typ 25 matcher sedan...
Gav mer exempel på skit som Gnaget gör.

Det är inte alltid lätt att vara Djurgårdare men vi ger ALDRIG upp. Vi ska vända skiten!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Mäklaren skrev:Det patetiskt pinsamma impotenta skitlaget DIF fortsätter att skämma ut sig. Det finns INGENTING som tyder på att någonting alls ska vända. Vi kommer att vinna matcher, som exempelvis den på torsdag och vi kommer att spela bra i perioder. Men det finns ingen känsla, ingen vilja och inget hjärta ö h t i laget. Det är FULLKOMLIG katastrof och alla spelare utom Owuya bör straffas å det grövsta efter denna skitnödiga jävla piss-insats.

Jag ger upp nu. Detta är ett mätt jävla glidargäng och ingenting annat. Dessutom har vi Sveriges tre tjurigaste tränare, som verkligen vägrar ta time-out eller försöka utveckla spelet.

Fy fan säger jag. Detta är vidrigt.
Ja, man ar lite latt besviken efter en san har match, herregud. Trodde faktiskt inte vi kunde sjunka sa har lagt.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

lilleman skrev:
SkönaDjurgårn skrev:"Alltid oavsett" galler i alla fall utom ett for mig, det ar nar spelarna inte visar nagot som helst engagemang eller hjarta, da fallerar liksom allting. Far val ga over till juniorhockey pa heltid, det ar roligare. De brinner.

Gav mer exempel på skit som Gnaget gör.

Det är inte alltid lätt att vara Djurgårdare men vi ger ALDRIG upp. Vi ska vända skiten!
Nej, klart man inte ger upp. Har foljt det har laget i 30 ar och kommer sitta och glo i minst 30 ar till, men helvete vad besviken jag ar just nu. Far hoppas att ledarna inte ar handlingsforlamade utan far fart pa laget bara. Helst illa kvickt :)
lilleman

Inlägg av lilleman »

Då vet vi att Mäklaren alltså gett upp detta nu. Härlig DIF mentalitet där. Snacka om att visa de yngre supportrarna exempel på hur man ska agera i motgång. Bra där. Herregud...
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

lilleman skrev:Då vet vi att Mäklaren alltså gett upp detta nu. Härlig DIF mentalitet där. Snacka om att visa de yngre supportrarna exempel på hur man ska agera i motgång. Bra där. Herregud...
Ah, he'll be back.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

lilleman>> Du maste anda vara besviken pa det faktum att vi inte ens tuppfaktades lite idag. Minns inte en enda gang nar vi tryckte pa mot buren och det blev lite handskar i ansiktet osv. Det ar formodligen den forsta hockeymatch nagonsin dar detta inte hant. Hande forresten inte vid var egna bur heller. Mycket konstigt.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

lilleman skrev:Då vet vi att Mäklaren alltså gett upp detta nu. Härlig DIF mentalitet där. Snacka om att visa de yngre supportrarna exempel på hur man ska agera i motgång. Bra där. Herregud...
Lämna konfirmationslägret nu och inse att verkligheten inte är som du tror. Det finns ingen ''familj'' där alla tar hand om varandra och det finns inga spelare som skulle offra livet för Djurgården, som du och många andra verkar tro. Jag är helt övertygad om att 70 % av lagets spelare skiter fullständigt i hur det går för laget, bara de får sin lön.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
lilleman

Inlägg av lilleman »

skönaDjurgårn: Självklart är jag inte nöjd med hur vi uppträdde idag, dock så vår jag mer förvånad över din mentalitet angående tysta minuter och skit. Mäklaren: Dock har det du just skrev inte ett skit med att göra med att du just skrev att du ger upp. Vad gör du ens här om du gett upp? Skämmes ta mig fan, vem ger upp en säsong när tip inte ens hälften av den gått? Svara gärna på frågan denna gången istället för att babbla om annat.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Mäklaren skrev:
Lämna konfirmationslägret nu och inse att verkligheten inte är som du tror. Det finns ingen ''familj'' där alla tar hand om varandra och det finns inga spelare som skulle offra livet för Djurgården, som du och många andra verkar tro. Jag är helt övertygad om att 70 % av lagets spelare skiter fullständigt i hur det går för laget, bara de får sin lön.
Oh Dagens BitterFitta-utmärkelse går till *trumvirvel* Mäklaren. ;)
xxwinniehxx
Säsongskort: Ja

Inlägg av xxwinniehxx »

Bua ut skiten
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

xxwinniehxx skrev:Bua ut skiten
Avdelning: Fragmentariskt Forum-tourettes?!
Skriv svar