Semifinal 4: Skellefteå - Djurgårdens IF 9/4-2018
- Lee Harvey Oswald
Re: Semifinal 4: Skellefteå - Djurgårdens IF 9/4-2018
Vilket djävulskt psykologiskt övertag Saik har nu inför sudden, tror alla i deras omklädningsrum vet att dom tar detta
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
"Nu ska vi se och höra hur domarna har haft det". Vad får man se och höra? Jo, byfånen nr 1, Jimmie, ge han en domar-tröja.
Skickat från min G3221 via Tapatalk
Kommer fan inte sova ett skit om vi torskar denna match. Vettefan vad jag gör då
Kan vi inte bara på nåt jävla vänster se till att vinna denna match? SNÄLLA JAG BER ER
Kan vi inte bara på nåt jävla vänster se till att vinna denna match? SNÄLLA JAG BER ER
Som vi hade i match 1 då.Lee Harvey Oswald skrev:Vilket djävulskt psykologiskt övertag Saik har nu inför sudden, tror alla i deras omklädningsrum vet att dom tar detta
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Inte en chans att detta går.
Avgjort alldeles strax.
Avgjort alldeles strax.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
3-1 i matcher då alltså, gonatt.
- Lee Harvey Oswald
Eeh......vände vi då...och hämtade upp ett 0-2 underläge...och hade vunnit föregående sudden??#10 skrev:Som vi hade i match 1 då.Lee Harvey Oswald skrev:Vilket djävulskt psykologiskt övertag Saik har nu inför sudden, tror alla i deras omklädningsrum vet att dom tar detta
Om du själv vill så förstår du vad jag menar
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vi kvitterade med ett par min kvar, hultaLee Harvey Oswald skrev:Eeh......vände vi då...och hämtade upp ett 0-2 underläge...och hade vunnit föregående sudden??#10 skrev:Som vi hade i match 1 då.Lee Harvey Oswald skrev:Vilket djävulskt psykologiskt övertag Saik har nu inför sudden, tror alla i deras omklädningsrum vet att dom tar detta
Om du själv vill så förstår du vad jag menar
Jag tror fan att jag såg hans pappa, bror & farfar på läktaren... och det var samma person, sjukt!Caveman skrev:"Nu ska vi se och höra hur domarna har haft det". Vad får man se och höra? Jo, byfånen nr 1, Jimmie, ge han en domar-tröja.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Marcus Davidsson är inte med i matchen, ta bort honom innan allting skiter sig, han kan inte lira i egen zon.
Spela fult
Vi måste ju spela bergfors med nåfgon annan än falk
Puck över centrallinjen, skellefteåklubba på den och nästan kontring. Leta något annat nån jävla gång.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Lundh klivit av?
Helvete... jag hatar dem allihopa!!