SHL omgång 23: HV71 - Djurgårdens IF 1/12
Re: SHL omgång 23: HV71 - Djurgårdens IF 1/12
Varför såelar vi alltid 2 backar 1 forward i 3vs3?
Om störningen inträffar innan pucken kommer in i målgården spelar det noll roll tyvärr.Rojk skrev:Skillnad på att störa målvaktens skridsko och att klubban efter skottförsök nuddar en bortspelad målvakt. Men det kanske bara är jag..
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Är nästa regel att man inte får störa målvakten genom att täcka skott? Han ser ju inte då. Jättefarligt. Tänk vilka rubriker det kan bli i aftonbladet.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Snyggt sargpass, Matt. Synd den inte gick hela vägen 

Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Det blir värre för varje år som går. De måste bli snabbare på att sätta igång spelet. Efter en icing kan spelarna vila lika mycket som vid ett byte.jarnkamin136 skrev:Jag blir så jävla trött på linjemännens jävla daltande med pucken vid tekningar. Vad är meningen med det? Hur ska det hjälpa spelet? Skäms fan.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Stökig match för Matt idag.jsson skrev:Snyggt sargpass, Matt. Synd den inte gick hela vägen
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Längre sändningstider ger mer tid för reklam. Många avbrott skall det tydligen vara.agne skrev:Det blir värre för varje år som går. De måste bli snabbare på att sätta igång spelet. Efter en icing kan spelarna vila lika mycket som vid ett byte.jarnkamin136 skrev:Jag blir så jävla trött på linjemännens jävla daltande med pucken vid tekningar. Vad är meningen med det? Hur ska det hjälpa spelet? Skäms fan.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Tror våra chanser till extrapoäng är högre om vi tar matchen till straffar.mb81 skrev:Varför såelar vi alltid 2 backar 1 forward i 3vs3?
It's easier to be an asshole to words than to people
När Söderström släppte in 1 - 2 målet såg han knäpp ut. Någon mer som tänkte på det?
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Hoppas på straffar. Som konsument av produkten SHL så vill jag ha straffar i alla matcher. Maximalt med underhållning för pengarna.
Född till sportchef.
Han blev ju överfallen av Ridderwall framför målet.agne skrev:När Söderström släppte in 1 - 2 målet såg han knäpp ut. Någon mer som tänkte på det?
Avgå Jocke.
Millimeterrättvisa och datagranskningar av mål, efterhandsgranskningar av varje lite tackling har verkligen blivit ett rejält lyft för SHL. Ryser bara jag tänker på det, vilket drag det är nu för tiden.android skrev:Hoppas på straffar. Som konsument av produkten SHL så vill jag ha straffar i alla matcher. Maximalt med underhållning för pengarna.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Konstigt, är ju inte reklam under perioderna...Praetori skrev:Längre sändningstider ger mer tid för reklam. Många avbrott skall det tydligen vara.agne skrev:Det blir värre för varje år som går. De måste bli snabbare på att sätta igång spelet. Efter en icing kan spelarna vila lika mycket som vid ett byte.jarnkamin136 skrev:Jag blir så jävla trött på linjemännens jävla daltande med pucken vid tekningar. Vad är meningen med det? Hur ska det hjälpa spelet? Skäms fan.
Tar Tellan före Linus alla dagar i veckan i en straffläggning. Dock tar jag HVs forwards före våra forwards i samma straffläggning... Hoppas vi överraskar! 
Och ingen Ahlén, för helvete.

Och ingen Ahlén, för helvete.
Senast redigerad av jsson den 2016-12-01 21:17:58, redigerad totalt 1 gånger.
Wikegårds järnkaminer