Luleå HF - Djurgårdens IF, 22/9 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
jensa85

Re: Luleå HF - Djurgårdens IF, 22/9 2011

Inlägg av jensa85 »

Daniel942 skrev:Skapade för övrigt en facebookgrupp som ni alla är välkommna att gå med i.
"Vi som älskar Boumedienne över allt annat i världen"
Vem fan är det som ska skärpa sig?
Användarvisningsbild
Edin
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Edin »

Bastard47 skrev:Säger kommentatorn en gång till hur många mål lule gjort i historien så spyr jag tarmarna ur mig.
Bild
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
SebastianK

Inlägg av SebastianK »

Har #4 skjutit ett enda skott?
"Hälsningar Nisse Ekman, fortfarande rik som ett troll"
Användarvisningsbild
Datsyuk_13

Inlägg av Datsyuk_13 »

Boumedienne är snart på väg att slutföra en av de enskilt svagaste insatserna som en DIF-spelare har gjort i en match på hela 2000-talet. Och nej, nu skojar jag inte...
Senast redigerad av Datsyuk_13 den 2011-09-22 19:25:43, redigerad totalt 1 gånger.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Användarvisningsbild
PatteW

Inlägg av PatteW »

Vi e ju horribelt dåliga! Luleå gör oxå en skitmatch med vi ser så sjukt lojja och sega ut. Så fort vi får pucken så ger vi bort den till motståndaren genom att slå iväg i panik, försöka oss på en för svår pass eller dumpa in i anfallszon och vara trea på pucken. VA FAN ÄR DET SOM HÄNDER?

Vart är plan B när andra elitserielag läser vårt spel, känns som om vi sticker huvudet i sanden i tron att "att det löser sig". Vi måste kunna alternera vårt spel lite. HARDY AGERA för fan!

Gör.....NÅTT!
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Seriöst, vi ser exakt likadana ut som vi gjorde förra säsongen. Så jävla tamt och viljelöst så jag fan spyr. Daniel Tjärnqvist måste ångra sig.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Jim Morrison skrev:Seriöst, vi ser exakt likadana ut som vi gjorde förra säsongen. Så jävla tamt och viljelöst så jag fan spyr. Daniel Tjärnqvist måste ångra sig.
Du tror att han hade föredragit att lira i Lokomotiv Yaroslavl eller?

Edit: Skäms, inte okej kommentar någonstans.
Senast redigerad av Edin den 2011-09-22 19:30:04, redigerad totalt 1 gånger.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
DIFRobbex

Inlägg av DIFRobbex »

Undra hur årets försäsong såg ut iår egentligen. Var det 2 varv i spåret och en chipspåse som pris ifall man sprang 3 km under 2 timmar tro?
Eftersom vi inte visat att vi kan hålla upp tempot under dessa FYRA första matcherna denna säsong, så tror jag nog det var så.

Sillen var nog den enda som hade en försäsong som var bra, då han trampar på ordentligt i varje byte, men resten borde få en jävla omgång i löparspåret efter denna match.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Edin skrev:
Jim Morrison skrev:Seriöst, vi ser exakt likadana ut som vi gjorde förra säsongen. Så jävla tamt och viljelöst så jag fan spyr. Daniel Tjärnqvist måste ångra sig.
Nej? Han var borta från KHL oavsett. Jag snackar om att han skulle valt något annat Elitserielag när vi "inte ville ha honom" första gången.

Osmaklig kommentar från dig.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Stulle
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Stulle »

"Vi får inte dra på oss några onödiga utvisningar för Djurgården är vassa i PP" sa Hjalmarsson i intervjuven. Var det ett hån eller? :)
Senast redigerad av Stulle den 2011-09-22 19:27:50, redigerad totalt 1 gånger.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Datsyuk_13 skrev:Boumedienne är snart på väg att slutföra en av de enskilt svagaste insatserna som en DIF-spelare har gjort i en match på hela 2000-talet. Och nej, nu jag skojar inte...
Vi har haft några som varit sämre, men det komiska med Josef är ju att i Josefs värld är han grym och har all tid i världen på sig.
Synd bara att resten av ES inte deltar i den vackra drömmen, lite taskigt nästan då han blir så brutalt avslöjad i match efter match
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Whatever you want..
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

12 sidor sedan matchen började fyllda av dravel och utbrott med okvädningsord med varenda spelare i hela laget. Mitt i en vanlig grundseriematch. Då har inte ens Mäklaren varit här(!). Njae jag vet inte.... Det pågår inte direkt något som helst matchsnack eller diskussioner kring matchen. Vilket trådarna är till för. Kan folk inte hålla sig från att använda forumets matchtrådar som ett sätt att fått ut sin frustration på saker och ting är det kanske bäst att vi håller matchtrådarna låsta under matchens gång för att sedan öppna efter? För just nu bidrar dom inte till någonting alls. Noll diskussion för fem öre.
Expert.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

jensa85 skrev:
Daniel942 skrev:Skapade för övrigt en facebookgrupp som ni alla är välkommna att gå med i.
"Vi som älskar Boumedienne över allt annat i världen"
Vem fan är det som ska skärpa sig?
:)
DIF!
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Edin skrev:
Gränsfall...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Skriv svar