Säsongskort 2011/2012

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
Användarvisningsbild
Lidingö DIF
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av Lidingö DIF »

-daniel- skrev:
mb81 skrev:En annan har ju redan med järnkaminskortet men jävla allsvenskan kommer väl spela måndagar och onsdagar som är omöjliga för mig! Givetvis ska man ha säsongskort men jävla skitdagar! Uppvuxen med tisdag, torsdag, söndag!
Jag håller fullständigt med om att dagarna suger, speciellt eftersom jag mer eller mindre planerat mitt liv efter tisdag - torsdag - lördag som hockeydagar... men det måste gå att lösa för mig personligen på något vis. Vettefan hur.

Vore dock som sagt läge att börja pusha för säsongskortet, är spelschemat inte klart eller väljer man att vänta med försäljningen tills man har lite mer spelare "att skylta med"?
Tänk vad skönt att någon säger det före mig. Ville inte gnälla då jag förväntade mig att bli duktigt hånad men för min verksamhet är tis, torsd, sönd heliga och nu måste det ändras. Helvete, detta är ett allvarligt i-landsproblem. Nej, seriöst...det är!
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Lidingö DIF skrev:
-daniel- skrev:
mb81 skrev:En annan har ju redan med järnkaminskortet men jävla allsvenskan kommer väl spela måndagar och onsdagar som är omöjliga för mig! Givetvis ska man ha säsongskort men jävla skitdagar! Uppvuxen med tisdag, torsdag, söndag!
Jag håller fullständigt med om att dagarna suger, speciellt eftersom jag mer eller mindre planerat mitt liv efter tisdag - torsdag - lördag som hockeydagar... men det måste gå att lösa för mig personligen på något vis. Vettefan hur.

Vore dock som sagt läge att börja pusha för säsongskortet, är spelschemat inte klart eller väljer man att vänta med försäljningen tills man har lite mer spelare "att skylta med"?
Tänk vad skönt att någon säger det före mig. Ville inte gnälla då jag förväntade mig att bli duktigt hånad men för min verksamhet är tis, torsd, sönd heliga och nu måste det ändras. Helvete, detta är ett allvarligt i-landsproblem. Nej, seriöst...det är!
Haha :lol:
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Man borde köra en kampanj likt den fotbollen körde för att haussa upp nästa säsong. Försöka sälja ut hemmapremiären och få så många säsongskort sålda som möjligt.

Hetsa på alla polare redan nu att köpa säsongskort!
DIF!
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Sv: Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av BaronVonDif »

Daniel942 skrev:Man borde köra en kampanj likt den fotbollen körde för att haussa upp nästa säsong. Försöka sälja ut hemmapremiären och få så många säsongskort sålda som möjligt.

Absolut, men då krävs det lite roliga värvningar och lite förändring i styrelsen, svårt att locka folk när bara fyra spelare står under kontrakt.

Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Daniel942 skrev:Man borde köra en kampanj likt den fotbollen körde för att haussa upp nästa säsong. Försöka sälja ut hemmapremiären och få så många säsongskort sålda som möjligt.

Utsåld hemmapremiär i ett kokande Globen....
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Andy skrev:

Utsåld hemmapremiär i ett kokande Globen....
Usch, aldrig. Var lite realistisk, skulle vi ens fylla hovet vore det fantastiskt.
DIF!
Användarvisningsbild
Tessan
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Tessan »

Håller med om att man borde haussa premiär samt säsongskort, men Globen - nej tack!
Frågade för ett par veckor sen när de skulle släppa korten och fick då svaret att de först skulle avsluta föregående säsong, sen skulle korten för nästa släppas, först till medlemmar och tidigare säsongare.

Får en känsla av att de väntar för att de vill göra klart med fler spelare innan, men det skapar en förväntan när de väntar så här länge. Mif och solna och säkert flera andra har redan släppt sina plåtar.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

DIF e Cult skrev:Verkar som DIF är på gång att släppa säsongskorten snart
http://www.difhockey.se/sasongskort
DIF!
Användarvisningsbild
David1891

Sv: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av David1891 »

Finfina priser för en student som mig! Klackkort köpes så snabbt jag kommer hem! 8-)
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Användarvisningsbild
minalman

Inlägg av minalman »

Säsongskort fixat. Det blev förstås Elitseriepriset, 7 500:- .
Nu blir det vatten och bröd till barnen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Ja, härligt. Det blir garanterat en förlängning, mest troligt till ES-pris.
Användarvisningsbild
soundboy

Inlägg av soundboy »

Vad kostade klackkorten för säsongen 2011/-12? Vill minnas att det var ett pris för oss som bokade tidigt och ett annat för eftersläntrarna...
Sjunga högt och dricka bärs,
ta guldet ingen pärs
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Då har även jag bokat två säsongskort, Aktiv Sittplats.

Blev Allsvenskt pris då jag återigen stötte på föreningens ostruktur då jag ringde upp Stefan Traav som har hand om säsongskorten och ställde några frågor om hockeyturneringen som det stod om. Han visste inte ens att man kunde boka säsongskort till elitseriepris, så bra verkar kommunikationen fungera. Tyvärr.

Nu hetsar vi alla att köpa säsongskort! Det har aldrig varit så här billigt, alla till Hovet!
DIF!
Användarvisningsbild
Tessan

Inlägg av Tessan »

Bra upplägg - de har uppenbarligen läst förslag som kommit upp på detta forum tidigare. Nu måste vi dra igång en hausse om säsongskort och sedan en hausse inför premiären!

Skriv på för Djurgår´n - du också!!!

Ni här på forumet - var har ni era säsongplåtar. Blir Aktiv Sittplats för min del kommande. Var sitter/står ni andra?
puttedif2

Inlägg av puttedif2 »

Klackkort, Elitseriepris inhandlat.
Låst