Jag vet. Men det blir ju inget bra.SirDIFalot skrev:Han vill vara 10:a och har aldrig varit bra som renodlad striker.Malto skrev:Erton ska vara i straffområdet. Punkt. I annat fall går allt för långsamt. Han är inte direkt Zlatan.....
DIF Fotboll
DIF Fotboll
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF Fotboll
Vi lär ju inte förlora honom under något transferfönster i alla fall.Malto skrev:Jag vet. Men det blir ju inget bra.SirDIFalot skrev:Han vill vara 10:a och har aldrig varit bra som renodlad striker.Malto skrev:Erton ska vara i straffområdet. Punkt. I annat fall går allt för långsamt. Han är inte direkt Zlatan.....
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: DIF Fotboll
Han är ju värd 30-40 miljoner, åtminstone enligt honom själv. Vilken jävla sopa.minalman skrev:Vi lär ju inte förlora honom under något transferfönster i alla fall.Malto skrev:Jag vet. Men det blir ju inget bra.SirDIFalot skrev:Han vill vara 10:a och har aldrig varit bra som renodlad striker.Malto skrev:Erton ska vara i straffområdet. Punkt. I annat fall går allt för långsamt. Han är inte direkt Zlatan.....
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
DIF Fotboll
Det tycker jag är att överdriva. Men han behöver en roll där han har mindre boll och kommer till mer avslut. Det är MPs uppgift att se till.kotten skrev:Han är ju värd 30-40 miljoner, åtminstone enligt honom själv. Vilken jävla sopa.minalman skrev:Vi lär ju inte förlora honom under något transferfönster i alla fall.Malto skrev:Jag vet. Men det blir ju inget bra.SirDIFalot skrev:Han vill vara 10:a och har aldrig varit bra som renodlad striker.Malto skrev:Erton ska vara i straffområdet. Punkt. I annat fall går allt för långsamt. Han är inte direkt Zlatan.....
Det var totalt allt som gick emot oss i dag, säger managern Magnus Pehrsson till C More
Idag? Har MP glömt de två andra matcherna. ( Nåja en och en halv match då )
Idag? Har MP glömt de två andra matcherna. ( Nåja en och en halv match då )
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
DIF Fotboll
ARSLE!!!!! Eller förlåt..HÄCKEN också!!
AS börjar ju alldeles lysande! Vad har vi? 1 vinst på de elva senaste Allsvenska matcherna? (Förra säsongen inräknad)
AS börjar ju alldeles lysande! Vad har vi? 1 vinst på de elva senaste Allsvenska matcherna? (Förra säsongen inräknad)
2014-04-07, vad hände?
Det stämmer nog. Senaste segern var väl hemma mot totalt avsågade GAIS?Jepe skrev:ARSLE!!!!! Eller förlåt..HÄCKEN också!!
Victory is sweetest when you've known defeat.
- Lidingö DIF
Vafan skulle jag bestämma mig för att köpa årskort och följa DIF Fotboll i år? Detta skapar ju bara ännu mer ångest. Helvete, vilket spektakel detta har visat sig vara.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Förmodligen är du bara nyfiken på Tele2-Arena. DIF Fotboll är visst sekundärt.Lidingö DIF skrev:Vafan skulle jag bestämma mig för att köpa årskort och följa DIF Fotboll i år?
Då sitter man i bilen igen då påväg hem till Stockholm och har ju passerat Borås. Dit ska man nästa måndag för att se årets mest självklara förlust Elfsborg away.
Det är fan inte lätt att vara Djurgårdare just nu. Men vi som var på plats idag skapade ett härligt drag på Rallavallen, det är det enda positiva. Nu blir det en jääääävligt lång hemresa och vi är nog inte hemma förens 02.00-03.00, sen ska man upp och jobba vid 06.30.
Kämpa!
----
Nu jävlar försöker vi glömma det här och så sluter vi upp på Stadion på Torsdag mot BP. Även om laget spelar fullständigt piss så ska vi ge Stadion den avslutning den förtjänar!
----
Vi har päron, vi har päron Djurgården!
Det är fan inte lätt att vara Djurgårdare just nu. Men vi som var på plats idag skapade ett härligt drag på Rallavallen, det är det enda positiva. Nu blir det en jääääävligt lång hemresa och vi är nog inte hemma förens 02.00-03.00, sen ska man upp och jobba vid 06.30.
Kämpa!
----
Nu jävlar försöker vi glömma det här och så sluter vi upp på Stadion på Torsdag mot BP. Även om laget spelar fullständigt piss så ska vi ge Stadion den avslutning den förtjänar!
----
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
En stor eloge till dig och resterande Djurgårdare som var på plats och skapade en härlig stämning trots resultatet!20002001 skrev:Då sitter man i bilen igen då påväg hem till Stockholm och har ju passerat Borås. Dit ska man nästa måndag för att se årets mest självklara förlust Elfsborg away.
Kämpa!
----
----
Victory is sweetest when you've known defeat.
- Lidingö DIF
Nej, inte direkt. Ville uppleva Stadion faktiskt. Med mina 22 år i USA jobbandes för Pittsburgh Steelers är Tele 2 Arena föga imponerande. Cowboys nya arena däremot. Jävlar i helvete. Deras jumbotron är större än hela Tele 2 Arena. Dock håller jag med om att fotboll är dötrist i allmänhet och svensk fotboll i synnerhet. Älskar dock allt rött-gult-blått så jag hoppades att få glädjas med DIF fotboll i år. Detta har inte skett ännu.Millwall skrev:Förmodligen är du bara nyfiken på Tele2-Arena. DIF Fotboll är visst sekundärt.Lidingö DIF skrev:Vafan skulle jag bestämma mig för att köpa årskort och följa DIF Fotboll i år?
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
-
Jag har skrivit det förr men det är värt att upprepa: Allsvenskan är endast intressant i tabellform!Lidingö DIF skrev:Nej, inte direkt. Ville uppleva Stadion faktiskt. Med mina 22 år i USA jobbandes för Pittsburgh Steelers är Tele 2 Arena föga imponerande. Cowboys nya arena däremot. Jävlar i helvete. Deras jumbotron är större än hela Tele 2 Arena. Dock håller jag med om att fotboll är dötrist i allmänhet och svensk fotboll i synnerhet. Älskar dock allt rött-gult-blått så jag hoppades att få glädjas med DIF fotboll i år. Detta har inte skett ännu.Millwall skrev:Förmodligen är du bara nyfiken på Tele2-Arena. DIF Fotboll är visst sekundärt.Lidingö DIF skrev:Vafan skulle jag bestämma mig för att köpa årskort och följa DIF Fotboll i år?
Avgå DJ Yes!
DIF Fotboll
Och i brist på annat samt läktarkulturen. Som sport, nja.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Jaha! Vad får dig att tror att nån bryr sig mer om ditt tyckande den här gången?Mindrocker skrev:Jag har skrivit det förr men det är värt att upprepa: Allsvenskan är endast intressant i tabellform!