DIF Fotboll

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Malto

DIF Fotboll

Inlägg av Malto »

SirDIFalot skrev:
Malto skrev:Erton ska vara i straffområdet. Punkt. I annat fall går allt för långsamt. Han är inte direkt Zlatan.....
Han vill vara 10:a och har aldrig varit bra som renodlad striker.
Jag vet. Men det blir ju inget bra.
Användarvisningsbild
minalman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

DIF Fotboll

Inlägg av minalman »

Malto skrev:
SirDIFalot skrev:
Malto skrev:Erton ska vara i straffområdet. Punkt. I annat fall går allt för långsamt. Han är inte direkt Zlatan.....
Vi lär ju inte förlora honom under något transferfönster i alla fall.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
kotten

Re: DIF Fotboll

Inlägg av kotten »

minalman skrev:
Malto skrev:
SirDIFalot skrev:
Han är ju värd 30-40 miljoner, åtminstone enligt honom själv. Vilken jävla sopa.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Användarvisningsbild
Malto

DIF Fotboll

Inlägg av Malto »

kotten skrev:
minalman skrev:
Malto skrev:
SirDIFalot skrev:
Han är ju värd 30-40 miljoner, åtminstone enligt honom själv. Vilken jävla sopa.
Det tycker jag är att överdriva. Men han behöver en roll där han har mindre boll och kommer till mer avslut. Det är MPs uppgift att se till.
Användarvisningsbild
Eriksson

Inlägg av Eriksson »

Det var totalt allt som gick emot oss i dag, säger managern Magnus Pehrsson till C More

Idag? Har MP glömt de två andra matcherna. ( Nåja en och en halv match då )
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Användarvisningsbild
Jepe

DIF Fotboll

Inlägg av Jepe »

ARSLE!!!!! Eller förlåt..HÄCKEN också!!

AS börjar ju alldeles lysande! Vad har vi? 1 vinst på de elva senaste Allsvenska matcherna? (Förra säsongen inräknad)
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Henke95

Inlägg av Henke95 »

Jepe skrev:ARSLE!!!!! Eller förlåt..HÄCKEN också!!

AS börjar ju alldeles lysande! Vad har vi? 1 vinst på de elva senaste Allsvenska matcherna? (Förra säsongen inräknad)
Det stämmer nog. Senaste segern var väl hemma mot totalt avsågade GAIS?
Victory is sweetest when you've known defeat.
Användarvisningsbild
Lidingö DIF

Inlägg av Lidingö DIF »

Vafan skulle jag bestämma mig för att köpa årskort och följa DIF Fotboll i år? Detta skapar ju bara ännu mer ångest. Helvete, vilket spektakel detta har visat sig vara.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Användarvisningsbild
Millwall

Inlägg av Millwall »

Lidingö DIF skrev:Vafan skulle jag bestämma mig för att köpa årskort och följa DIF Fotboll i år?
Förmodligen är du bara nyfiken på Tele2-Arena. DIF Fotboll är visst sekundärt.
20002001

Inlägg av 20002001 »

Då sitter man i bilen igen då påväg hem till Stockholm och har ju passerat Borås. Dit ska man nästa måndag för att se årets mest självklara förlust Elfsborg away.

Det är fan inte lätt att vara Djurgårdare just nu. Men vi som var på plats idag skapade ett härligt drag på Rallavallen, det är det enda positiva. Nu blir det en jääääävligt lång hemresa och vi är nog inte hemma förens 02.00-03.00, sen ska man upp och jobba vid 06.30.

Kämpa!

----

Nu jävlar försöker vi glömma det här och så sluter vi upp på Stadion på Torsdag mot BP. Även om laget spelar fullständigt piss så ska vi ge Stadion den avslutning den förtjänar!

----

Vi har päron, vi har päron Djurgården!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Användarvisningsbild
Henke95

Inlägg av Henke95 »

20002001 skrev:Då sitter man i bilen igen då påväg hem till Stockholm och har ju passerat Borås. Dit ska man nästa måndag för att se årets mest självklara förlust Elfsborg away.

Det är fan inte lätt att vara Djurgårdare just nu. Men vi som var på plats idag skapade ett härligt drag på Rallavallen, det är det enda positiva. Nu blir det en jääääävligt lång hemresa och vi är nog inte hemma förens 02.00-03.00, sen ska man upp och jobba vid 06.30.

Kämpa!

----

Nu jävlar försöker vi glömma det här och så sluter vi upp på Stadion på Torsdag mot BP. Även om laget spelar fullständigt piss så ska vi ge Stadion den avslutning den förtjänar!

----

Vi har päron, vi har päron Djurgården!
En stor eloge till dig och resterande Djurgårdare som var på plats och skapade en härlig stämning trots resultatet!
Victory is sweetest when you've known defeat.
Användarvisningsbild
Lidingö DIF

Inlägg av Lidingö DIF »

Millwall skrev:
Lidingö DIF skrev:Vafan skulle jag bestämma mig för att köpa årskort och följa DIF Fotboll i år?
Nej, inte direkt. Ville uppleva Stadion faktiskt. Med mina 22 år i USA jobbandes för Pittsburgh Steelers är Tele 2 Arena föga imponerande. Cowboys nya arena däremot. Jävlar i helvete. Deras jumbotron är större än hela Tele 2 Arena. Dock håller jag med om att fotboll är dötrist i allmänhet och svensk fotboll i synnerhet. Älskar dock allt rött-gult-blått så jag hoppades att få glädjas med DIF fotboll i år. Detta har inte skett ännu.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Mindrocker

Inlägg av Mindrocker »

Lidingö DIF skrev:
Millwall skrev:
Nej, inte direkt. Ville uppleva Stadion faktiskt. Med mina 22 år i USA jobbandes för Pittsburgh Steelers är Tele 2 Arena föga imponerande. Cowboys nya arena däremot. Jävlar i helvete. Deras jumbotron är större än hela Tele 2 Arena. Dock håller jag med om att fotboll är dötrist i allmänhet och svensk fotboll i synnerhet. Älskar dock allt rött-gult-blått så jag hoppades att få glädjas med DIF fotboll i år. Detta har inte skett ännu.
Jag har skrivit det förr men det är värt att upprepa: Allsvenskan är endast intressant i tabellform!
Avgå DJ Yes!
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

DIF Fotboll

Inlägg av seppuko »

Och i brist på annat samt läktarkulturen. Som sport, nja.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Användarvisningsbild
Millwall

Inlägg av Millwall »

Mindrocker skrev:Jag har skrivit det förr men det är värt att upprepa: Allsvenskan är endast intressant i tabellform!
Jaha! Vad får dig att tror att nån bryr sig mer om ditt tyckande den här gången?
Skriv svar