Deilert-NY

bastis7 skrev:Vår första femma ska alltså vara: Alvarez-Rundqvist-Ny
Deilert-NY
Juste glömde vår superspelare Nyström!litto skrev:bastis7 skrev:Vår första femma ska alltså vara: Alvarez-Rundqvist-Ny
Deilert-NY
Alvarez- Rundqvist - Nyström
Lite konstigt låter det ju.Jepe skrev:Säcken sa typ i paus att man ska försöka hålla laget som tog upp DIF och fylla på med en förstafemma... I så fall ställer jag mig lite frågande till de värvningar som gjorts hittills...
Precis, sluta dissa Hannula. Vad han behöver är ett långt kontrakt. Då får DIF ut mest av honom. Ingen tvekan om att han är en mycket bra hockeyspelare, men att åka runt som legoknekt, stärker varken hans självförtroende eller framtidsmöjligheter. Ge grabben 120.000 i månaden i ett treårskontrakt. Borde vara mer tilltalande än att harva runt som inhyrd sniperpulverapa skrev:Hitta två kanoncentrar, varav en kan få Sörensen/(Jakobs eller ny billig) att lyfta sig, samt två klasspelare för förstakedjan så kan detta bli bra.
Hörde rykten om att Hannula trots allt ser ganska pigg ut i tyska finalen. Vi kanske inte ska dissa honom helt...
Ja Hannula borde iaf ha ett 2 års kontrakt problemet är väl att han precis Jan Hlavac börjar komma upp till åren!KennyF skrev:Precis, sluta dissa Hannula. Vad han behöver är ett långt kontrakt. Då får DIF ut mest av honom. Ingen tvekan om att han är en mycket bra hockeyspelare, men att åka runt som legoknekt, stärker varken hans självförtroende eller framtidsmöjligheter. Ge grabben 120.000 i månaden i ett treårskontrakt. Borde vara mer tilltalande än att harva runt som inhyrd sniperpulverapa skrev:Hitta två kanoncentrar, varav en kan få Sörensen/(Jakobs eller ny billig) att lyfta sig, samt två klasspelare för förstakedjan så kan detta bli bra.
Hörde rykten om att Hannula trots allt ser ganska pigg ut i tyska finalen. Vi kanske inte ska dissa honom helt...
Hannula var pigg i matchen jag såg. De två första perioderna främst, sen försvann han lite. Ska spana vidare på tisdag. Han stod för mycket skridskor, slit, skapande av chanser, tacklade motståndare. Final förvisso, men han kan sin sak än. Sjunde avgörande i DEL är imorgon, finns säkert stream, så kan vara kul att checka in honom där.pulverapa skrev:Hitta två kanoncentrar, varav en kan få Sörensen/(Jakobs eller ny billig) att lyfta sig, samt två klasspelare för förstakedjan så kan detta bli bra.
Jag såg honom när han spelade med Krüger. De gav synergi åt varandra. Precis som Heinerö befruktar Saviano och vice versa. Att finna sådana symbioser kan åstadkomma mirakel.-daniel- skrev:Vi behöver verkligen någon som spelar alla matcher i en producerande roll, där i ligger min stora skepsis mot Hannula. Känns som en gigantisk chansning om man skulle välja honom för en förstalina...
Befruktar...KennyF skrev:Jag såg honom när han spelade med Krüger. De gav synergi åt varandra. Precis som Heinerö befruktar Saviano och vice versa. Att finna sådana symbioser kan åstadkomma mirakel.-daniel- skrev:Vi behöver verkligen någon som spelar alla matcher i en producerande roll, där i ligger min stora skepsis mot Hannula. Känns som en gigantisk chansning om man skulle välja honom för en förstalina...