Du vet väl att vi kommer förlora denna match?Lee Harvey Oswald skrev:Det är som förgjort, men på ett sätt rättvist ändå.
Detta borde varit över efter period 1, vi har tur att det är match fortfarande.
Sedan kommer DIF igen, men blir lite passiva på slutet.
Mmmh, vad mysigt man kommer sova inatt igen.
Återigen, i match 1 sumpade vi detta.
Semifinal 4: Skellefteå - Djurgårdens IF 9/4-2018
Re: Semifinal 4: Skellefteå - Djurgårdens IF 9/4-2018
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Coachingen är under all kritik. Helt åt helvete illa.
Spela fult
- Lee Harvey Oswald
Men det är ju idel hakningar och fasthållningar, vi hänger inte med.#10 skrev:Satan vad utv vi har tagit/fått, nu lär det dock vara jävligt hög nivå om dom ens tar nåt.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jo, och sedan känslan när man vaknar. Någon yrvaken sekund funderar man om man söp sig redlös kvällen före. Varför mår man så jävla illa en tisdagsmorgon?Lee Harvey Oswald skrev:Det är som förgjort, men på ett sätt rättvist ändå.
Detta borde varit över efter period 1, vi har tur att det är match fortfarande.
Sedan kommer DIF igen, men blir lite passiva på slutet.
Mmmh, vad mysigt man kommer sova inatt igen.
Återigen, i match 1 sumpade vi detta.
Så går det upp för en..... ett par pungsparkar och spyor efter den sura suddentorsken.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Du tycker inte vi hakas och hålls fast när vi snurrar i deras zon?Lee Harvey Oswald skrev:Men det är ju idel hakningar och fasthållningar, vi hänger inte med.#10 skrev:Satan vad utv vi har tagit/fått, nu lär det dock vara jävligt hög nivå om dom ens tar nåt.
Typ den solklara på Högström, haha.#10 skrev:Satan vad utv vi har tagit/fått, nu lär det dock vara jävligt hög nivå om dom ens tar nåt.
Falk gör kanske sin bästa match, men är fortfarande urkass.
Säger väl en hel del om killen.
- Lee Harvey Oswald
Skitsamma egentligen, ingen av dessa två lag nåt att sätta emot Växjö, känns lite avslaget.
Det har bjudits på rätt dålig hockey i denna semifinal med många misstag och bjudningar
Men SeeMååår gör så klart vad dom kan för att snacka upp detta till en HöghastighetsMatch
Det har bjudits på rätt dålig hockey i denna semifinal med många misstag och bjudningar
Men SeeMååår gör så klart vad dom kan för att snacka upp detta till en HöghastighetsMatch
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Lundh avgör!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jimmie är ju dummare än tåget, hade jag varit domare hade jag klippt till honom.
Du gör förmodligen din bästa insats på forumet men är ändå urkass.DIFtomppa skrev:Falk gör kanske sin bästa match, men är fortfarande urkass.
Säger en hel del om hen.
-
Jävligt skönt att domarna ändå berättar hur spelare lägger sig
Tror faktiskt vi skulle ha större chans mot Växjö än vad råttorna harLee Harvey Oswald skrev:Skitsamma egentligen, ingen av dessa två lag nåt att sätta emot Växjö, känns lite avslaget.
- Lee Harvey Oswald
Nej, inte lika uppenbart klumpigt som DIF gör det, vi är inte smarta nog, lite tröga i tanke och handling.#10 skrev:Du tycker inte vi hakas och hålls fast när vi snurrar i deras zon?Lee Harvey Oswald skrev:Men det är ju idel hakningar och fasthållningar, vi hänger inte med.#10 skrev:Satan vad utv vi har tagit/fått, nu lär det dock vara jävligt hög nivå om dom ens tar nåt.
Precis samma gnäll som när vi möter Fbk, frölunda Hv,
-ååååh, det är ju bara dom som får haka
Så du tycker inte att de gör det?? (samtliga lag du nämnde)Lee Harvey Oswald skrev:Nej, inte lika uppenbart klumpigt som DIF gör det, vi är inte smarta nog, lite tröga i tanke och handling.#10 skrev:Du tycker inte vi hakas och hålls fast när vi snurrar i deras zon?Lee Harvey Oswald skrev:Men det är ju idel hakningar och fasthållningar, vi hänger inte med.#10 skrev:Satan vad utv vi har tagit/fått, nu lär det dock vara jävligt hög nivå om dom ens tar nåt.
Precis samma gnäll som när vi möter Fbk, frölunda Hv,
-ååååh, det är ju bara dom som får haka
Skickat från min G8141 via Tapatalk
It's the hope that kills you.