SHL: Djurgårdens IF - Linköping 21/10-2016
Re: SHL: Djurgårdens IF - Linköping 21/10-2016
Grejen är att vi får hoppas på att Leksand, Rögle och/eller Örebro är är sämre i år. Är mer än nöjd om vi hamnar på platserna över kvalplats.
rikkard skrev:Tyvärr Robert Olsson du är en besvikelse. Jag har trott på dina förmågor, men tvivlar rejält nu.
- Jag förstår inte, vad menar du?
- BloodBride
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Läktarstrategerna vet ju NATUUUURLIGTVIS alltid hur det ska vara. Jämt, ständigt. Att ni som VET BÄST, varför är ni inte är ledare för vårt lag? Fast då skulle det ju bli tråkigt då också, guld varje år.
Att vara Djurgårdare är att kastas mellan hopp och förtvivlan och det är det som är essensen med att vara DIF:are. Rent spelmässigt kanske vi inte räcker till alla gånger, men alla ni som tvivlar, ni kan ge er faaaaan på att vi ALLTID kommer igen.
Det är det som gör att åtminstone jag kommer att vara Djurgårdare tills jag dör.
Att vara Djurgårdare är att kastas mellan hopp och förtvivlan och det är det som är essensen med att vara DIF:are. Rent spelmässigt kanske vi inte räcker till alla gånger, men alla ni som tvivlar, ni kan ge er faaaaan på att vi ALLTID kommer igen.
Det är det som gör att åtminstone jag kommer att vara Djurgårdare tills jag dör.
mawa skrev:1. Hank måste försvinna, helt oförstådd i att han får ha C på bröstet.
2. Adam har verkligen inte övertygat.
3. Försvaret är helt otroligt, hur kan man stöta när en man står fri framför kasse?
4. Tambellini, kan vara årets sämsta värvning.
5. PP, vissa har sagt det redan men någon måste få ta konsekvensen för att det är brutalt dåligt.
6. Känns som om Robert ej har någon som helst pondus, känns mer som "vad fan har jag gett mig in på"
7. Junisarna är helt otroligt bra. Otroligt att de skall vara de bärande i laget..
8. Att vara Djurgårdare nu i fotboll/hockey känns lite som att slå sig själv i magen dag in och dag ut.
+ 1 på allt. Särskilt 8. Håller på att hamna i en djup depression. Inte roligt alls.
Fattar inte folk efter denna match att det finns nån jävel där ute med makt som sitter och hugger på en voodoodocka som fan i 60 min när vi spelar, när jag hittar den jäveln då JÄVLAR.
1. Hank var bra ikväll.mawa skrev:1. Hank måste försvinna, helt oförstådd i att han får ha C på bröstet.
3. Försvaret är helt otroligt, hur kan man stöta när en man står fri framför kasse?
5. PP, vissa har sagt det redan men någon måste få ta konsekvensen för att det är brutalt dåligt.
6. Känns som om Robert ej har någon som helst pondus, känns mer som "vad fan har jag gett mig in på"
7. Junisarna är helt otroligt bra. Otroligt att de skall vara de bärande i laget..
8. Att vara Djurgårdare nu i fotboll/hockey känns lite som att slå sig själv i magen dag in och dag ut.
2. Nej han var lite rutten ikväll.
3. Försvaret är katastrof ibland.
4. Tambellini är sämsta värvningen ja.
5. PP, nuff said.
6. Robban verkar helt rökta ja.
7. Junisarna är helt otroligt bra. Punkt.
8. Att vara Djurgårdare nu i fotboll/hockey känns lite som att slå sig själv i magen dag in och dag ut. +100
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Robban kan få vara under säcken. Bort med Musse. Bort med Nyman!
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Det går bra nu.
Hank har ju inte gjort någon glad i år han är och förblir en spelare för HA.Praetori skrev:1. Hank var bra ikväll.mawa skrev:1. Hank måste försvinna, helt oförstådd i att han får ha C på bröstet.
2. Nej han var lite rutten ikväll.
3. Försvaret är katastrof ibland.
4. Tambellini är sämsta värvningen ja.
5. PP, nuff said.
6. Robban verkar helt rökta ja.
7. Junisarna är helt otroligt bra. Punkt.
8. Att vara Djurgårdare nu i fotboll/hockey känns lite som att slå sig själv i magen dag in och dag ut. +100
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Här är det pungen som gäller. Sådär ofta så att man går runt med en viss kräkning i halsgropen precis hela tiden.mawa skrev:1. Hank måste försvinna, helt oförstådd i att han får ha C på bröstet.
SHL: Djurgårdens IF - Linköping 21/10-2016
Återigen. För det här sparkade man Säcken... Ohlsson, den olyckan, hade kunnat assistera istället för Musse. För med Säcken kvar på payroll så lär det finnas precis noll manöverutrymme.
Och återigen, den där Tambellini bidrar inte med flaska.
Tjockes fancyhockey/fancy stats experiment är så vårdslöst.
Och återigen, den där Tambellini bidrar inte med flaska.
Tjockes fancyhockey/fancy stats experiment är så vårdslöst.
Senast redigerad av DRC den 2016-10-21 20:31:48, redigerad totalt 1 gånger.
Jag är inte orolig, vi kommer fixa play-in när säsongen är över å då kommer vi vara som bäst. Även om vi förlorar så blir spelet sakta men säkert bättre. Idag var det försvarsspelet som fallerade, innan det målskyttet. Bitarna kommer falla på plats. Snart kommer pinnarna ramla in å vi skaffar oss självförtroende.
- minalman
- Säsongskort: Ja
En sak jag inte förstår i Jockes hela tänk denna säsong är att han chansat med Adam. Allt annat verkar fungera någorlunda. Skador med mera, men spelet kommer nog att landa enligt plan. Men varför har han chansat på att Reideborn ska hitta SHL-klass?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Urbom går mot årets match och tar en extremt klantig puck-out och sen en eftersläng på det. Det avgör matchen.
Synd då han var sjukt bra fram tills dess.
Synd då han var sjukt bra fram tills dess.
Vem ska ha C på bröstet helt ärligt? Inte är de hank man vem ???!!!!! Brodin?