Där får man ivf, drömma
Drömmer själv om forna tider, minns ni när DIF gav ut "Slutspelsextra" inför slutspelet i båda de stora kvällstidningarna.
Och det innan serien ens var färdigspelad.
AVGÅ JOCKE
Där får man ivf, drömma
Nä men när vi har spelare som klampar på dörren till NHL och andra som producerat i mängder i andra klubbar /ligor men när dom är här blir det bara skit, då är det nåt riktigt fel från högre hållDusinator skrev: ↑2021-12-04 19:40:10Jag håller med dig. JEs diktatur hämmar allt och alla. In med en head coach. Falken & Aaro kan stanna som ass, det kvittar. Hur svårt kan det vara!? En annan sportchef kan väl inte göra det sämre, eftersom vår nuvarande inte gör nåt.#10 skrev: ↑2021-12-04 19:37:16Inte ett jävla skit, det är det jag menar med att allt ovanför spelarna måste väck, vi har inte så här dåliga spelare som det ser ut som, det är ett haveri nånstans högre upp, byt ut allt, in med en erfaren tränare och gamla djurgårdare som lyckats här i livet högre upp, det är ända räddningen
Ah, konka och torska elitlicensen = rädda framtiden.Manijock skrev: ↑2021-12-04 19:41:33 Bojkotta Hovet till Jocke är borta. Det enda rakryggade! Handlar om våran existens här. Skitgulliga är ni som tänker kortsiktigt och vill "stötta" alltid oavsett. Men dåliga resultat verkar inte röra ledningen i ryggen. Tomma läktare och framförallt en smäll ekonomiskt kanske väcker björnen.
Rädda vår framtid, bojkotta Djurgården.
Det dummaste jag hörtPraetori skrev: ↑2021-12-04 19:43:42Ah, konka och torska elitlicensen = rädda framtiden.Manijock skrev: ↑2021-12-04 19:41:33 Bojkotta Hovet till Jocke är borta. Det enda rakryggade! Handlar om våran existens här. Skitgulliga är ni som tänker kortsiktigt och vill "stötta" alltid oavsett. Men dåliga resultat verkar inte röra ledningen i ryggen. Tomma läktare och framförallt en smäll ekonomiskt kanske väcker björnen.
Att jag inte kopplat den enkla lösningen tidigare.
Det är ju så styrelsen vill ha det av resultaten att döma.Praetori skrev: ↑2021-12-04 19:43:42Ah, konka och torska elitlicensen = rädda framtiden.Manijock skrev: ↑2021-12-04 19:41:33 Bojkotta Hovet till Jocke är borta. Det enda rakryggade! Handlar om våran existens här. Skitgulliga är ni som tänker kortsiktigt och vill "stötta" alltid oavsett. Men dåliga resultat verkar inte röra ledningen i ryggen. Tomma läktare och framförallt en smäll ekonomiskt kanske väcker björnen.
Jag kanske borde skrivit [ironi][/ironi] före och efter.#10 skrev: ↑2021-12-04 19:46:51Det dummaste jag hörtPraetori skrev: ↑2021-12-04 19:43:42Ah, konka och torska elitlicensen = rädda framtiden.Manijock skrev: ↑2021-12-04 19:41:33 Bojkotta Hovet till Jocke är borta. Det enda rakryggade! Handlar om våran existens här. Skitgulliga är ni som tänker kortsiktigt och vill "stötta" alltid oavsett. Men dåliga resultat verkar inte röra ledningen i ryggen. Tomma läktare och framförallt en smäll ekonomiskt kanske väcker björnen.
Då glömmer du väl JEs lagbygge#10 skrev: ↑2021-12-04 19:46:51Det dummaste jag hörtPraetori skrev: ↑2021-12-04 19:43:42Ah, konka och torska elitlicensen = rädda framtiden.Manijock skrev: ↑2021-12-04 19:41:33 Bojkotta Hovet till Jocke är borta. Det enda rakryggade! Handlar om våran existens här. Skitgulliga är ni som tänker kortsiktigt och vill "stötta" alltid oavsett. Men dåliga resultat verkar inte röra ledningen i ryggen. Tomma läktare och framförallt en smäll ekonomiskt kanske väcker björnen.
Ja var rädda om er, passa er för förkylningar/corona etc även som vaccinerade, tvätta händer, sprita både invärtes och utvärtes och se till att fira Jul med nära och kära.Praetori skrev: ↑2021-12-04 19:48:26Jag kanske borde skrivit [ironi][/ironi] före och efter.#10 skrev: ↑2021-12-04 19:46:51Det dummaste jag hörtPraetori skrev: ↑2021-12-04 19:43:42Ah, konka och torska elitlicensen = rädda framtiden.Manijock skrev: ↑2021-12-04 19:41:33 Bojkotta Hovet till Jocke är borta. Det enda rakryggade! Handlar om våran existens här. Skitgulliga är ni som tänker kortsiktigt och vill "stötta" alltid oavsett. Men dåliga resultat verkar inte röra ledningen i ryggen. Tomma läktare och framförallt en smäll ekonomiskt kanske väcker björnen.
Att jag inte kopplat den enkla lösningen tidigare.![]()
Menade inte ditt inläggPraetori skrev: ↑2021-12-04 19:48:26Jag kanske borde skrivit [ironi][/ironi] före och efter.#10 skrev: ↑2021-12-04 19:46:51Det dummaste jag hörtPraetori skrev: ↑2021-12-04 19:43:42Ah, konka och torska elitlicensen = rädda framtiden.Manijock skrev: ↑2021-12-04 19:41:33 Bojkotta Hovet till Jocke är borta. Det enda rakryggade! Handlar om våran existens här. Skitgulliga är ni som tänker kortsiktigt och vill "stötta" alltid oavsett. Men dåliga resultat verkar inte röra ledningen i ryggen. Tomma läktare och framförallt en smäll ekonomiskt kanske väcker björnen.
Att jag inte kopplat den enkla lösningen tidigare.![]()
Det är ju isåfall föreningens val.... Skriver tydligt att vi ska bojkotta till Jocke är borta. Är Karlhelvetet viktigare än föreningens existens för styrelsen så so be it.Praetori skrev: ↑2021-12-04 19:43:42Ah, konka och torska elitlicensen = rädda framtiden.Manijock skrev: ↑2021-12-04 19:41:33 Bojkotta Hovet till Jocke är borta. Det enda rakryggade! Handlar om våran existens här. Skitgulliga är ni som tänker kortsiktigt och vill "stötta" alltid oavsett. Men dåliga resultat verkar inte röra ledningen i ryggen. Tomma läktare och framförallt en smäll ekonomiskt kanske väcker björnen.